2010. április 6., kedd

Márc.31-Ápr6.

A hetünk a csavargásról szólt.
Apa éjszakás volt,délelőtt aludt,mi meg nagyon hangosak voltunk.Szerdán még csak csak bírt velünk Anya,bár akkor is egy folytában igyekezett csendben tartani bennünket.
Csütörtök reggel meg mentünk át Sárosdra mert Karinának szerettünk volna tápit íratni,de nem volt a Dr néni.Tudtuk ,hogy Mama otthon van,ezért átmentünk hozzájuk.
Nagyon jó volt,mert ugye ott mindig van aki játszik velem,meg mindent megcsinál nekem,és ott még enni is tudok egyedül.


Egy órakor jöttünk haza,el is aludtam,anya úgy ébresztett fel.hogy akarok-e menni klubba.Még ragadtak le a szemeim,de menni akartam.Megint csak a "mag" volt ott,Alcsi,Bence,Rolika meg én.Jót játszottunk kint.Bencével megint egymásra találtunk.

Pénteken megint itthon voltunk,szeretgetéssel kezdtem a reggelt.,Anya kirakta a konyhámat a nappaliba és egész délelőtt azzal játszottam.Majd kértem a Micky Egér karácsonyát.Tesó is csatlakozott hozzám.

Délután megint Mamiztunk,mert őseink leléptek.
Szombaton megint Mamiztam,meg Dóriztam.Még Tubára is kivitt minket Anya Mamáék után és segítettünk is veteményezni.

Délután itthon voltunk, meg voltunk sétálni is.
Este készítettünk fészket a nyuszinak,és még aludni se nagyon akartam menni,annyira vártam a nyuszit.
Vasárnap reggelre meg is telt a kosárkám,nagyon örültem,hogy hozott a nyuszi ajit.
Kaptam nyuszit,tojást,sok csokit,pez cukrot,nyalókát,egy Micky Egeres kártyát és 3 Nappy kutyust.
A délelőttöm azzal telt,hogy fürdettem a kutyusokat.(Ha vízbe ér a pelusuk rózsaszín lesz vagy kék.)
Délben kidőltem a nagy fáradtságtól.
Délután megint sétálni voltunk.Begyűjtöttem a heti bibimet is.
Hétfőn reggel mentünk Mamiékhoz.Ott is várt rám a nyuszi ajándéka.
Jöttek a locsolók,egész jól belejöttem a végére a tojás osztogatásba.
Mama meg is jegyezte,hogy gondolok Apára is biztos,mert csoki tojást senkinek nem adtam.
Kettő körül jöttünk haza,aludtam hazafele aztán behisztiztem mert Apa hozott be.
(mostanában megint csak Anya jó,megint hiszti van,megint csinálod a hülyeséget.Ma már megint volt egy nagy balhé.)
Később jöttek Keriék,ők is hozták az ajándékot.
Kicsit játszottunk a gyerekekkel,ettünk ittunk jót mulattunk.
Aztán haza mentek,maradtunk négyesbe és néztük a filmünket.
Ezzel vége is lett a húsvétnak.
Ma reggel ismét mentünk Sárosdra,most Apa is jött velünk,megvártuk Anyát míg megíratta a receptet.
Bementünk Fehérvárra,tankoltunk,kiváltottuk a tápit,meg vettünk ennivalót és jöttünk haza.
Egész jól el voltam,babáztam,jó nagy kupit csináltam,mindent kipakoltam.
Aztán Anya szólt,hogy pakoljak ezen úgy behisztiztem,hogy bünti lett a vége,és nagyon csúnyán viselkedtem.Azt mondta Anya ez volt az utolsó,hogy hagyta,hogy ezt csináljam.Így is már egy csomó játékom a kukába kötött ki.
Azt hiszem ideje jól viselkednem.

6 megjegyzés:

agika írta...

Képzeld nekem is a Miki egér karácsonya a kedvencem,szinteb minden nap meg kell néznem:))))

Nagyon aranyosak vagytok a képek amin Karinát szeretgeted:)))

A hiszti sajnos nálunk is egyre sűrűbb,anya sokat állít büntisarokba.

Puszi:Dani

-krisztina- írta...

A tesó szeretgetős kép csúúúcs! Már láttam a webalbumban :)

Ezek a képek is olyanok, hogy nem lehet kinagyítani őket...hogyan??? :)

Emi és Laci írta...

Nagyon édesek a közös képek!

Te sem unatkozhatsz, ennyit csavarogni!

A húsvéti nyuszi jó sok ajit hozott neked, biztos nem is vagy te olyan hisztis, csak anyáék látják így!

Puszi: Emiék

vadvirag5 írta...

Köszönjük a jókívánságokat a születésnap alkalmából, hogy gondoltatok ránk!

Eseménydús napok, mesélő képek! És mennyi ajándék! Hogy is bírta el ez a Nyuszi?

Még mindig nagyon tetszik, ahogy szeretgeted a Kistesót, aki hatalmasat nőtt már megint!

Sok cuuuppp: Boti, Boldi és Edit

Kata és Tommy írta...

Biusom! Le a kalappal előtted. Te felülmúlod még az én alvási pozitúráimat is :-)
És mond! Kényelmes volt a székben így aludni, vagy megkegyelmezett apa és anya, s az ágyikóban folytattad az alvást? :-)))))
Puszillak: Tommy

Kata és Tommy írta...

Biusom!
Mi van Pici Bencével, hogy olyan régen nem ír a naplójába ?
Noszogasd már egy kicsit. Rád biztosan hallgat :-DDD
Pusz: Tommy

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.