2010. március 6., szombat

:)

Úgy látszik kicsim már csak heti összefoglalókra telik tőlem.
De egyébként nem rajtam múlik.Én nagyon szívesen írnék,de te annyira rákaptál a gépezésre,hogy lassan már nem jutunk géphez.Mondjuk szerintem hamar csitulni fog a dolog,de sajna már balhé is volt belőle és nem Én buktam ki rajta,hogy reggel már ezzel indítottál.Nem csodálom,hisz a példa előtted van,reggel felkelünk és már indul is a gép.


Hát az tény,hogy a jóból sosem elég,és amint a képen is látszik.....tiszta Apám vagyok.


Na jó Apa azért nem itt szokott aludni.

Nekem amúgy is mindegy,mert én sosem vagyok álmos,de ahol elér ott kidőlök.
Hétfőn megint voltunk dokinál,persze mielőtt elindultunk Anya megígérte,hogy ha ügyes leszek és nem sírok nagyon akkor utána elmegyünk és elkölthetem a szülinapi pénzemet,és azt veszek amit én akarok.Deeeeee csak az ő terelgetésével.
Pókemberes pizsit akartam miután a pókember jelmezben alvást tiltó listára tették.
Azt nem kaptam,helyette lett Pókemberes trikóm+bugyi,meg Scoobys trikóm és bugyim(fiú,így az egyik gatya nem jó),meg ez a klassz HECEGNŐS hálóingem,meg nacikat kaptam még.


Ma úgy döntöttem divat diktátornak álok,és önállóan válogattam ki a ruháimat.
Egyébként is újra kezdek ebben abban önállósodni.Mindig mondom,hogy EJDÜJ AKAJOM,vagy MAJD ÉN ÉN ÉN. Mint a mai sétánál.Megáltam csúszdázni,mászókázni,és úgy felbátorodtam,egyedül nekiálltam mászni,Anya meg a fejét fogta,de sikerült.







Néhány bohóckodós képet is sikerült ma összehozni,egész jó kedvem volt és a hiszti is kimaradt.
Amúgy nem sok minden történt a héten velem,többnyire itthon voltunk.Sétálni is csak ma voltunk,de már használom a mocimat és nagyon élvezem a száguldást.
Azt hiszem ennyi.
El sem hiszem!Fél 9 és mindketten durmoltok!!!

5 megjegyzés:

Era és Dani írta...

Nagyoooon csajos a szemüveges kép!!!
Pusz,Dani és Era

Kata és Tommy írta...

Húúúúúúúúúúúúúúú Biusom! Vadító vagy ebben a napszemcsiben. Látom a pózolás is megy már. Igazi csajci vagy.
Az öltözködéssel meg teljesen igazad van. Bizony az ősök néha olyan pisiseknek való ruhát akarnak venni nekünk, pedig mi már nagyok vagyunk:-))))
Puszillak: Tommy

csupella írta...

Csinos vagy!
Azért anyát néha hagyd a gép elé ülni,vagy mindegy is,csak írj magadról!
Boldog nőnapot!
pusz

Álommanó írta...

Azért egész jól sikerült a ruhaválogatás ;)
Így elaludni a gépnél. :D:D Nálunk is van ilyen a családban ;) ;)
Azért nem semmi egy hölgyike vagy te! ;)

Mia és Maja írta...

"Te gőgicsélve beszélő
Rózsaszínt álmodó baba,
Te felnőtt földre rálépő
Lány, kinek halk még néha szava.

Néked adom szavaim szép szirmait,
Fogadd hát e verset virágként ma itt!

Te síró hangot is megértő
Családjáért élő anya,
Te bölcső mellett mesélő,
Ezüsthajú, kedves mama.

Néked adom szavaim szép szirmait
Fogadd hát e verset virágként ma itt!"

BOLDOG NŐNAPOT LÁNYOK!:))

Pusziii!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.