2010. február 16., kedd

Mama!

Nagyon Boldog Névnapot Mama!!

Nevednek napján,
mit kívánjak néked?
Szemed mindig lássa meg a szépet!
Szíved csak szeretni tudjon,
Kerüljön el keserűség ,bánat.
Süssön Rád mindig a nap
legtisztább sugára,
Kísérjen utadon öröm és boldogság.
Ezt kívánja néked két kisunokád!

És most csak a képek,komment később.


Egyedül játszom,lassan Őseim már ide sem férnek.

Csináltunk Apának ajándékot Valentin napra amit jóvoltamból 3 nappal előbb meg is kapott,ugyanis mondtam anyának,hogy megszeretném nézni APA SZÜJIJAPJÁT.Elővették a fényképeket,de én mondtam,hogy nem az és nem onnét kell,hanem a másik szekrényből.Tudtam ugyanis,hogy hová dugtuk el.Anya aztán rájött és megengedte,hogy odaadjam Apának. Elaludtam az autóba,kivettek felébredtem,behoztak,letettek és vissza aludtam.

Mostani kedvenc helyemen tv nézés közben dőltem ki.

Mindig ezt csinálom,játszok az ajtóval.

Az indián sátrat is összerakattam ami volt POKEMBEJ BOTTYA,meg HEJCEGNŐ SÁTOJ is.

Meg egy tesós.
Nos ,hogy mik voltak velem már nem tudom,ami biztos,most éppen beteg vagyok,megint a torkom a ludas.Most voltunk a Dr néninél egyrészt a 3 évesen,másrészt kaptam gyógyszert is.
Ennyi egyenlőre.
Ja igen még valami!Sokan írtátok,hogy az ovi milyen jó lesz majd.
De tényleg csak majd, ugyanis Én Szeptemberig megúszom!

8 megjegyzés:

csupella írta...

Boldog névnapot mamádnak!
Jók vagytok a képeken!

Kati írta...

Hú, mennyi alvós/hempergős kép! Fárasztó nagytesónak lenni, igaz? :-P

Kata és Tommy írta...

Nagyon boldog névnapot kívánunk utólag mi is. Az a sátras kép is milyen jó. Na meg a sátor. Háááááát...aki vigyáz rá, annak ilyen szépségese van...én nem vigyáztam rá:-(
No nem baj! Majd átruccanok hozzád...:-P
Látom az alvás nálad is minden pozícióban megy :-)
Pusz:Tommy

Mia és Maja írta...

Mi is gratulálunk,kissé megkésve...:$
Nálunk is hasonló a helyzet,anya nem igen tud a gép elé ülni,ha én itthon vagyok (Mia) :p;)
Puszika!

Hello Kitty írta...

Boldog névnapot a mamának!!!!
Én is csak szeptemberben megyek oviba !
Addig pedig kihasználjuk az időt...
Puszilunk

Emi és Laci írta...

Utólag is boldog névnapot a mamitoknak!
Apának milyen szép ajándékot csináltatok (biztos megérdemelte)!
Gondoltuk, hogy még nem mész oviba, mert nem írtatok a készülődésről. Akkor jól használd ki az anyával töltött további hónapokat!
Puszi: Emiék

Kata és Tommy írta...

Kedves Bius!

Nagyon szépen köszönöm a gyönyörű szülinapi képeslapot és a rámgondolást.
Már nálad is pereg a visszaszámlálás:-)
Pusz:Tommy

Kata és Tommy írta...

Biusom!

Nagyon szépet küldtetek sms-ben.
Annyira éééédes vagy rajta, ahogy küldöd a puszit.
Többször kellett édesanyának elinditania a videót...
Pusz:Tommy

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.