2009. december 7., hétfő

Télapó.

"Szánon jött a hegyeken
Fenyők búcsúztatták
Zsákját trükkös hegyi tón
Vizi lányok varrták.
Medvék mézet gyűjtögettek
Nyár derekán néki.
S egy kosár áfonyát
Küldött az Ősz néni.
Piros szemű mókusok
Mogyorója csörren
Megcsendül a kicsi szán
Csengője a csöndben.
Itt van már a udvaron
Toporog a hóban
Teli zsákja a tiéd
Dúskálhatsz a jóban."



Nagyon jól sikerült nap volt.
Igaz reggel korán kellett kelni,mert Anya megint ment NST-re de megérte felkelni.
Hatalmas csomagok vártak a csizmám mellett.
Olyan álmos voltam alig láttam,de nagyon örültem.
Gyorsan kibontottuk ,megnéztük.A legjobban a Pez cukornak örültem.
utána mentünk is,Én Mamival maradtam,ott is járt a Télapó,de Mami megengedte,hogy azt meg is dézsmáljam.

Nagyon jól elvoltunk Mamival,sokat bohóckodtunk.
Hamar visszajöttek Anyáék is,aztán le is léptek.Anya hazahozta Apát,és utána jött vissza,mert még maradni akartam.
Nagyon jó volt Mamiéknál,még sütit is sütött nekem Mama mert mondtam neki,hogy süssön nekem.
Minden kívánságom lesve volt,olvastunk,festettünk,rajzoltunk.

Fél 3 körül indultunk haza,már a Mamié utcája végén bealudtam.
Tudtam,hogy kell pihiznem,hogy bírjam a nap további részét.

Mikor Anya behozott az autóból felébredtem,és rögtön az én Mamikámat kerestem.
MAMIKÁM,OTT HATTUK MAMIKÁMAT? HOL VAD MAMIKÁM?

Aztán megnyugodtam.És be nem állt a szám.Hamarosan kelt Apa is,öltöztünk és mentünk a faluba a kultúrba.
Vártuk kis barátaimmal a Télapót aki meg is érkezett.

Először kérte énekeljünk neki,de senki nem mert,inkább odajött mindenkihez egyesével és szólt pár szót,vagy megsimogatott minket.
Aztán a zsákjából elkezdte előhúzni az ajándékokat.

Minden kisgyereket egyesével a nevén szólított,volt akit megdicsért,volt akitől kérte ne legyen rossz.
Engem nagyon megdicsért,mondta,hogy én egy okos ügyes kislány vagyok,és az ajándékomat is megkaptam a végén,pedig azt már az elején szerettem volna elvenni tőle.

Aztán mikor mindenki megkapta az ajándékot,még énekeltünk neki egy dalt,vagyis a szüleink,aztán kaptunk még szaloncukrot és már ment is tovább a többi kisgyerekhez.
Mi meg végre felszabadultam tudtunk rohangálni.

Hazajöttünk,kibontottuk az ajit, kivettem az az napi Adventi ajándékomat


és meséztem.
Aztán jött Anya,hogy megint talált egy csomagot az ajtóba.
gyorsan meg is néztem mi van benne,hát gy nagyon klassz kis ajándék.Egy könyv,de csodás farmot lehetett összerakni belőle.Persze nem én raktam,hanem Anya.
De miután fél percenként kérdeztem,hogy KÉSZ VAN MÁR? Apa is beszállt segíteni.
Az este további részében azzal játszottam.

Szóval nagyon klassz nap volt,sok ajándékkal.
Képek ITT megnézhetőek.

Ez pedig a Mai Adventi ajim.



Keri ÍGY jó???

6 megjegyzés:

csupella írta...

Nagyon édes vagy ezzel a frizuval:)
Örülök,hogy feléd is sokszor eltalált a Miki.Engem sem felejtett el,és még virgácsot sem kaptam,pedig anya szerint nem ártott volna:)
pusz

vadvirag5 írta...

Ez tényleg fantasztikus nap volt! Mikulás sok-sok ajándékkal! Kell ennél több? A társaságról már nem is beszélve...

Cuuuppp: Boti és Edit

Emi és Laci írta...

Nagyon klassz ez a Mikulás, látom nálad is járt! (Csak a tesódat felejtette elhozni!)
Puszi

Lindaanyu írta...

Na!Tök jó hogy Te is ennyi mindent kaptál!Nagyon jó voltál egész évben ;) !!!
Nálunk a Télapó "csak" édességet hoz az ajándék a Jézuskától jön,de nem volt nasi híjján a télapó nálunk sem :D !!
Csatlakozunk az előttünk szólóhoz,már csak a Tesó hiányzik a képről!De igaza is van addig jó még bent van anya pocijában :) !!!
Puszi nektek!!!

u.i.:Rengeteget gondolunk ám rátok !!!!!!
Sok sok puszi:Frenky & Dorci és Lindaanyu

Hello Kitty írta...

Hű nálad is ilyen sok ajit hagyott a Mikulás????
Szupik a képek !!!!!
Puszilunk

Kata és Tommy írta...

Ezt a Miki - bát mindig is csodáltam. Annyi helyre tud olyan sok ajándékot vinni, pedig milyen öreg már:-)
Akkor szerintem Nálatok is mostanában csoki a reggeli ebéd a vacsora na és természetesen a nasi is :-DDDD
Puszillak:Tommy

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.