2009. december 5., szombat

Képek.

Már várjuk a Jézuskát is,feldíszítettük a lakást.
Nagyon örültem az újdonságoknak ami állítólag tavalyi,de én nem emlékszem rá.
Pedig Anya szerint tavaly is rá voltam kattanva.

Megint minden nap kibontottuk az ajándékokat,megint örültem a benne levőknek.Most éppen a kicsi csomagokat keresem mert rájöttem,hogy abban cuki van.

Tegnap voltunk megint Fehérváron,Anyát vittük és megint az autóban vártuk meg.
Hazafelé bementünk Dédipapát megnézni,adtam neki gyógyító puszikat és kaptam csomagot is Dédiéknél már volt a Télapó.
Örömmel láttuk ,hogy Dédi papa mosolyog!!

Amúgy nem sok mindent csinálunk,mese nézés,játék,meg általában segítek Anyának ebben abban.

Anya:
Valószínű érzed,hogy hamarosan megszületik tesó.Sokat szeretgeted,simized a tesót,hozod neki az ajándékokat,hogy ez tesóé lehet.
Nekem is napjában többször elmondod,hogy SZEJETJEK ANYA,NADON SZEJETJEK,MI A BAJ ANYA? ,megsimogatod az arcom,kezem,vagy csak adsz egy puszit.

Apával is nagyon közel kerültetek egymáshoz.Tegnap előtt este reklamáltál amiért te nem adtál neki puszit mikor ment dolgozni.
Most már ha baj van akkor Apa van és nem csak Anya.
Van amivel egyből Apához szaladsz.
De.-öt amikor alszik Apa rám szólsz,hogy csendben legyek,meg hagyjam Apát mert alszik.

Ma arról is beszéltünk míg segítettél,hogy mennyire jó lesz nektek majd Apával,ha itthon lesztek kettecskén amikor Én a kórházba leszek.Örültél,JÓ JESZ.

Más:
Hoztam be pizzás csigát azt sütöttünk.Mondtam meleg meg kell várni míg meghűl.
Egy idő után megkérdezted:MEGSZÁJADT MÁJ CIGA?

Ettél belőle pár falatot és otthagytad.
Miután végeztem mindennel,hoztam magamnak is,a te tányérodon,kértél tőlem is.Megint ettél pár falatot majd közölted,hogy hozzak neked palacsintát.
Mondtam,hogy most nem szeretnék nekiálni palacsintát sütni.
Még bepróbálkoztál egyszer,azt hitem elfelejted.
Megettem a csigát,észrevetted,hogy üres a tányérom.
-MEGETTED CSIGÁT?
-Meg.
megfogtad a tányérom és kivitted a konyhába.
Nem győztelek dícsérni,hogy te milyen rendes kislány vagy,hogy kiviszed a tányért utánnam.
Visszajöttél:-MOSMÁJ SÜTHETSZ NEKEM PANCSINTÁT.
Hát nem tudtam ,hogy sírjak vagy röhögjek,vagy röhögve sírjak.És ezek után még azt is közölted,hogy MEJETÜNK,SEÍTEK.
Megkeverted a tésztát aztán közölted,hogy NEM SEÍTEK.
Most végeztem,de másfelet befaltál.

7 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Hogy Te milyen édes vagy....csigás tányér kivetele....s palacsinta sütés kihízelgése....igazi csajci vagy:-)))))
Apával meg tényleg nagyon jó lesz...olyan sok mindenre kaphatók az apukák:-)))
Puszillak és már tövig rágtuk mi is a körmünket: Tommy

kis virágszál írta...

Puszi nektek! De jó neked,hogy nemsokára meglesz a kistesód, addig is nagyon jó lesz apával! Kis virágszál

CsaCseLeV írta...

Mintha magunkat látnám - csak mi a húsvétra készülődtünk. Pont így, ahogy ti, maximálisan kihasználva minden lehetőséget, hogy a Csengének szép húsvétja legyen:)
Ugye milyen szépen "apásodik" ez a csaj?
A duma megint földhöz vert:)

Puszi: Csanádék.

Lindaanyu írta...

Sziasztok!Judit Egész nap rajtad jár az eszem :) !!!Olyan kváncsi vagyok!Remélem minden a legnagyobb rendben van!
Remélem nem csuklasz egész nap de rengeteget emlegetlek ;)
Puszi Nektek!!!!!Sok sok!
LINDA és a Többiek ;)!!!!

KyttiS5 írta...

Boldog MIKULÁST!!!
BEnce és KYtti

Tom írta...

De édes!!! :-) Kis palacsintafaló. :-)

(Anya! Azt hittük,már apa bejegyzését olvassuk. Hát ilyen jó ott bent a csöppségnek? ;-))

Kati írta...

jajj, simán apa fiókjával jelentkezünk ám be. :-$ Ne haragudjatok! A "TOM" is mi vagyunk. :-$ Emmi, Marci, Kati

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.