2009. november 23., hétfő

Gyors bejegyzés.(Anya)

Sok minden nem történt velünk.
Csütörtök este észrevettem,hogy eldugult az orrod,gyorsan orrspray,meg bogyó meg vitamin.
Éjszakánk jó pár ébredéssel telt.Reggel meg úgy döntöttem viszlek a dokihoz.Dr.nénink nem volt a férje helyettesítette,így ott kezdtünk.Volt üvöltés már az orvos szó hallatán is,de amit a rendelőbe levágtál....hát..... Még jó,hogy ott volt Apa,különben nem bírtam volna veled.
Doki bá szerint csak egy immun válsz,mert nem vagy megfázva.Vagy benyeltél valamit,vagy a szuritól.
Szerintem az előbbi mert mára már Apa is meg Én is torokfájással küzdünk.
Onnét mentünk NST-re te bealudtál,kint is maradtatok Apával és miután ébredtél jöttetek utánam.

Szombaton itthon voltunk,a szokásos tv,játék,unalom,meg takarítás.

Vasárnap Papa volt itt segíteni Apának.
(Mert mióta fűtést cseréltünk tavaly megjelent a penész,most meg ebben a szutyok időben még jobban.Így a nagyon vészes helyeken rakott fel Apa szigetelést.)
Nagyon dilinyós voltál,szegény Papa megint csak a NEEEm-eket kapta,de mondjuk Apának is volt reggel HAGGYÁ BÉKÉN!
Délben aludtál egy jót aztán mentünk Keriaput köszönteni,szülinapja volt.
Ott is úgy kezdtük,hogy NEEEEM,némi figyelmeztetés és fegyelmezés ,meg megyünk haza ha ilyen vagy után egész normális lettél.Mondjuk Gyerekeknek nagy szerepe volt benne.
Haza sem akartál jönni,ott is Scoobyt néztél,hoztuk magunkkal a filmeket.
Írnom sem kell azóta azok mennek felváltva.
Este aztán Apa volt a minden,mivel én beígértem a haj mosást.Kérted is,hogy Apa mossa.
Mikor elfeküdtünk,közölted velem,hogy Apa feküdhet melléd.
Miután még az orr szívást és fújást is megemlítettem jóformán látni sem akartál.
Sebaj legalább haladunk az Anyátlanodással.
Bejött Apa is lefeküdni,én természetesen az Ő helyén voltam,kérdezte mi lesz arrébb megyek,vagy feküdjön-e Ő melléd,akkor meg jól leb...ál,hogy ugyan már Apát engedjem a helyére.

Éjjel meg azt hittem megzabállak.
Felköhögtél mert ki volt száradva a torkod.Ittál,majd alvás tovább.Én viszont kiléptem pisilni.
Mire jöttem már hallom Apa mondja,hogy már jön is Anya.
Alvás tovább,de aztán Apa is kiment és meghallottad a padlót ahogy recseg.Felnéztél én meg felkapcsoltam a zseblámpát.Rám néztél és azt kérdezted:-VIDÁZZOJ JÁM?Mondtam,hogy persze,hát ez természetes,te vagy az életem,sőőőt,rád jobban mint az életemre.Egy édes mosollyal nyugtáztad a dolgot,mondtad,hogy TÖSZI és vissza aludtál.

Reggel korán ébredtem,így te is.Megint jött az ITT HADTÁL,MEG APA IS ITT HADOTT.
Aztán kérted a Scoobyt.Megbeszéltük,hogy később megyünk Évához,bele is egyeztél,JÓ CSAK CSICSIT MÉD NÉZEM.Oké de ha szólók jössz.OKÉ JÖDÖK.
Persze,hogy nem.Mondtam,hogy akkor maradsz egyedül itthon.Eddig ez tök jól bevált,most meg közölted velem,hogy JÓ MEDVÁJAK.Ledöbbentem.
Na mindegy némi egyezkedés után tv ki és indulás.

Hazajöttünk azóta egyedül játszol,ugrálsz,mesézel.

Még valamelyik nap volt egy jó poén.Néztük az Auchanos újságot,tele van játékkal.
Láttam a babás oldalt nagyon nézed.Kaptam is az alkalmon,hogy tetszik-e valami.Mondtad,hogy AHA ,EZ.Egy baba ágy.Kérdeztem hozzon olyat a Jézuska?AHA.
Oké,megbeszéljük vele és lapoztunk tovább.Megláttál egy kalóz hajót a Patriknak van és a múltkor azzal játszottatok Mamiéknál.Erre:HAJÓT IS HOZZON GÉGUSKA NEKEM.
Mondtam,hogy az fiús játék.
FIÚS? HÁT NEM TUDOM.MEGKÉDEZZÜK GÉGUSKÁT FIÚS JÁTÉKE!
Oké Drágám!!!
Néha behalás a szöveged.

2 megjegyzés:

Emi és Laci írta...

Tényleg nagyon jó a szöveged!
Reméljük gyorsan meggyógyulsz! A dokiktól meg nem kell félni! Én mióta orvosos játékokat kaptam, nem félek tőle!
A Jézuskának meg könnyű dolga lesz, kiadtad neki a feladatot!
Puszi: Emike

Mia és Maja írta...

Hát ilyen apás vagy Te édes Bius?:o:p;))
Lehet,hogy most jobb is ,mert Anya nemsokára megy a kistesóért!:)
Nálunk az oltások a frizsiderben vannak,egyenlőre...:s;)
Puszika!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.