2009. szeptember 8., kedd

09.05-06-07.(Anya)

Gyorsan pár sor és pár kép,hogy el ne felejtődjön.
Szombaton Apa de-öt dolgozott,mi meg Keriéknél voltunk.
Fél 1-körül jöttünk haza,mert már elég fáradt voltál,el is aludtál az autóba és majd másfél órás szunya után ébredtél.
Míg Apát vártuk,játszottuk.Alul van egy videó róla,akkorákat röhögtél.
A játék lényege,hogy dinó tojásokat kell össze szedni,közben a dinók futkároznak és mi azokat kaptuk el.
Miután Apa megjött,mentünk Keriékért ,majd a Mamit felköszönteni.
3 torta volt!Mami is csinált kettőt mert tudja,hogy imádjuk a torát,meg Őt is nagyon!!




Vasárnap reggel 9 után mentünk a Hungranás családi napra.
Nem vártam tőle túl sokat,ahhoz képest viszont nagyon nagyon jó volt,jól éreztük magunkat.
Volt két pavilon alatt játszó rész,tele jobbnál jobb márkás készség fejlesztőkkel,ami igencsak elbűvölt benneteket.
Először Klaussal majd Alcsival játszottál,de oda mindig vissza kellett mennünk.
Ja és az autók amik nagyon lekötöttek.
Volt ugráló vár amit csak Klaussal engedtünk,bár egyszer egyedül is felmentél,de annak sírás lett a vége.
Volt foci is amiből kb 10 percet ..hmm,nem jó szó a láttunk,mert csak ott voltunk pár fotót gyorsan csináltam és ennyi.A lényeg a fiúk minden meccset nyertek.

Volt ÖKO sátor ahol szintén játékok voltak,hulladék gyűjtéssel kapcsolatban.Az már nagyobbaknak való volt,de azért Klaussal pecáztál,és egyedül is próbálkoztál.

Két meccs között, Apával babáztál a játszós sarokba.

Megjöttek Alcsiék utána szinte le sem tudtunk vakarni róla.
Csúszdáztatok,Rodyztatok,de a lényeg,hogy úgy mentél Alcsi után mint a Puli a gazdija után.ÉÉÉÉS vita egy szál sem,még véletlenül sem!!
Festettetek is,nagyon ügyesen,na itt volt egy kisebb affér,megelőzted Alcsit amit nagyon nem díjazott.

Aztán tranbulinoztatok is,de ebből is az első menet sírással végződött amikor nagyobbakkal voltál bent.Alcsival és Domival viszont,nagyon jól elugráltatok.
Itt éppen az újabb ugráló várazásra vártok.

Én csak azt engedtem meg,hogy ott elöl ugráljatok,Apa meg beljebb zavart benneteket amiből végül az lett,hogy felmásztatok a kötél létrán és lecsúsztatok.
Először Klaus egyedül szenvedett fel,majd akadt még két segítőd,nagyon aranyosak voltatok a lányokkal ahogy vigyáztak rád.És persze nagyon élvezted.
Végül az eredmény hirdetés,ahol Klaus is nyert egy feladatban,és Apáék is megnyerték a kupát!
Gratula Fiúk,biztosan nagyon jók voltatok megint!!

Eredmény hirdetés után összepakolták a játékokat,ugrálót mindent,utána már csak a szinpadon folyt a buli,így mi is hazajöttünk.

Nagyon jó volt,nagyon elfáradtunk,és ami még sosem történt meg,olyan is volt,este teljesen egyedül bevonultál a szobába és egyedül aludtál el.

Akkor a két videó,a dinós játék és egy ugrálós.

Hétfő.

Reggel mennem kellett Évához mérésre,jöttél velem,majd bementünk a Hivatalba Marika nénihez aki intézi a TB és Adó kártyám átírását,még csak most jutottam el idáig!De se a jogsim se a forgalmi nincsen átírva,király!Onnét meg beugrottunk Mónikáékhoz,ahol is megint elég rosszra sikerült a napotok,mert Alcsi is meg te is hoztátok a szokásos formátokat.Alcsi elvette tőled a játékot,te meg jól megcsípted a lábát.Ezt akkor csinálod,ha már nagyon mérges vagy.Sebaj,letolás megvolt,és a büntit is megkaptad,egy hétig nincsen csoki.Du-án már bepróbálkoztál,nem adtam de vágtad,hogy miért nem.

Aztán délbe jöttünk haza,ettél,majd játék,pakolás,elmentünk Apa elé,majd pihi nekem mert te aztán nem akartál,majd megint folyt.köv a pakolás,és te akkor dőltél ki.Majdnem elaludtál a bilin.Bevittelek,és fél perc múlva szundi.Míg aludtál bevittem a játékokat a szobába,mert amióta kint vannak az előszobába nem is játszol velük.Igaz kicsit zsfisabb lett mindkét szoba,de remélem,hogy most majd használod őket is.

Miután felébredtél,befejeztem a porszívózást.

Kiballagtál és szóltál.:-ANYA ÖSSZES JÁTÉKOMAT EJAKTAD?

:-Igen szívem,bevittem a szobába,kicsit átpakoltam őket.

Mire te:-NEKEM SZÓJNI KELL ÁM!!

Azt hittem kifekszek,hogy még erre is engedélyt kell kérnem.

De azért du-án és ma is beigazolódott,hogy nem is volt ez olyan rossz ötlet tőlem.Később benéztek Klausék is,elmentünk sétálni velük,majd megint itthon vacsi,játék,fürcsi alvás.

8 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Irigykedni ér?
Puszi

Emi és Laci írta...

Nagyon szupi lehetett az a családi nap! Tök jó játékok voltak!
Jó a dumád!
Puszi: Emi és Lacika

csupella írta...

Megint nem volt unalom:)
A torták ínycsiklandóak!
A játékok szuperek!
És a kacaj imádnivaló!:)

Kata és Tommy írta...

3 torta is.... Nyammmmm....de nagyon szeressem.....
Milyen szuper programon voltatok...klassz játékok, ügyes gyermekek.
Apáéknak gratulálunk a győzelemhez.
.............ééééééééééééééés...nem-nem! Köszönjük több tesó nem kell. Már van egy és elég nekem:-)))))
Inkább megengedem édesanyának, hogy néha elhozzon magával egy két pótgyermeket:-)))
Puszi:Tommy

Era és Dani írta...

Ennyi torta?!!
Jól sikerült az a családi nap,látszik mindenki jól érezte magát!
Irigykedem!!!!!!!!
Pussz,Era és Dani.

Kati írta...

Hát ez az anya! Engedély nélkül átrakta a játékokat? :-o ;-)
Isten éltesse mamát! Ennyire szeret titeket, hogy két tortát is süt?
A családi nap nagoyn jó lehetett! :-)

agika írta...

Szuper mennyi finomság,torták!!!!Biztosan jól belakmároztam volna én is belőlük;)

Szuper lehetett az a családi nap,az ugrálóvárat én is csípem;)

Puszi!

Mia és Maja írta...

Hogy is gondoltad Anya a barátnőnk engedélye nélkül elpakolni a játékokat?:o:p;)))
Erre mi is allergiásak vagyunk ám...;)
Édes vagy a videókon!:p:)
Puszi!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.