2009. június 8., hétfő

A Múlt hetünk.

Eltelt egy hét megint.
Nagyon sok mindent csináltunk,jöttünk mentünk folyton.
Megkaptam a második kullancs szurimat,izgultak is őseim,hogy nehogy megint beteg legyek.
Voltunk Janikánál,voltunk klubba amint kiderült ez volt az utolsó,és következik a nyári szünet,amit mi nagyon sajnálunk.
Igazából a hetünket nagyon részletezni nem tudom,mert tényleg annyi minden történt.
Itthon volt Apa szabin,úgyhogy most megint Ő volt a sláger,egyre jobban imádom!

A szombatunk amire emlékszem mert az nagyon eseménydús volt.
De-ött itthon voltunk,anya nagyon korán felébresztett és nem is tudtam mire vélni mert nem mentünk sehová.
Aztán délben már nagyon álmos voltam,aludtam is egy keveset,mert persze,hogy ilyenkor kell a szomszédnak nekiállni falat vakarni.Így csak jó fél órácskát szusszantottam.
De aztán jött a nagy készülődés,mindenki csini ruhát vett,és akkor közölték velem,hogy megyünk a Dórikához.
Na innéttől kezdve 6 lóval sem tudtak volna visszafogni.

Dórikának volt az ovis ballagása.Egy baj volt csak vele,hogy Dóri a színpadon szerepelt,nekem meg ott kellett ülnöm,és az nagyon nem tetszett.Szegény Apa volt az áldozat,Ő szórakoztatott kint amíg vége nem lett.
(Képek készültek ugyan de nagyon sötétek lettek.)

Aztán rohanás fel a Mamiékhoz,megint ruha váltás,kaptam egy újabb csini rucit,és mentünk át a szomszédba.Brigi néni férjhez ment.
Itt éppen nasizunk és várjuk Zsoltit,hogy jöjjön a Brigiért.

Aztán végre megjött és előkerült a csodaszép menyasszony is.
Míg a kikérő tartott én azért lefoglaltam magam és túrtam a földet.
A Papával mentem a menetben,legalábbis itt még,mert aztán cipeltettem a fenekem.

Keri,Dóra,Mama és Apa.
Házasság kötő terembe.Mi már be sem mentünk,de jobban is tettük.
Nagyon nagy tér volt a szaladgálásra,nem győztek csitítani,hogy ne sikítozzak.

Anya azért tudott pár képet készíteni.
De Én csak rohangáltam.Volt egy bácsi aki szintén a kisfia miatt nem ment be,még Ő is engem fényképezett.
Ezután mentünk a Templomhoz,akkor már sétáltam Kerivel meg Dórival.
De mivel ide sem akartak bevinni,a Manók is kint maradtak velem.

Volt egy kis baleset is,azt mondtam Pisikéne,szaladtunk a bokorba,és kaka lett belőle,úgyhogy megtiszteltem a templom kertet.
Szegény Anya takaríthatta össze.Még jó,hogy volt nála zacsi.
Utána mentünk a vendéglőbe akkor a Mama cipelt,meg Apa.
Ott sem ültem sokáig a fenekemen,folyton ki akartam menni.
A vacsinál is csak leveskét ettem aztán irány ki.
Őseimet sem nagyon hagytam enni,ezért Apa inkább elvitt táncolni.
Ja előtte Keri ölébe ültem és ott is sikerült bekakilnom.
(Jön a 19-20-adik fogad,egész nap tiszta nyügi voltál.)
Ezután kaptam pelust,biztos ami biztos alapon.
A tánc nagyon tetszett,nagyokat vigyorogtam Papán amikor jól megpörgette a Mamit.
Egy lufit is beszereztem amit nem voltam hajlandó elengedni.
Már alig bírtam kivárni a vacsi végét,nagyon fáradt voltam,így amikor kérdezték,hogy menjünk-e haza,rögtön rávágtam,hogy menjünk.

Ezért 10 óra előtt elköszöntünk és haza jöttünk.
Nagyon jól éreztük magunkat.
(A képeken nem véletlenül nem vagyok rajta,mondjam hogy ott sem voltam,vagy mindenki tudja,hogy Anya csinálta a képeket.:PPP)
A szombati napunk a fogad miatt katasztrófa volt.
Bár elsőként mindegyönk arra gondolt,hogy megint a szuri miatt beteg leszel,és rettegtünk is,hogy ne az legyen.
Aztán éjjel amikor felsírtál és alig akartad abbahagyni,meg kérted a bogyót rájöttünk,hogy az okozta a galibát.
Tegnap nem tetszett az ebéd,tésztát kértél.Nem akartam engedni,de végül mégiscsak főztem ki,hogy egyél valamit.
Amikor vittem be és elvetted megláttad,hatalmas örömmel mondtad:KÖSZÖNÖM!
A másik,hogy ha valami olyat csinálsz,nekem toltad a babakocsit,véletlenül megütöttél,bocsánatot kérsz.
Ma reggel a tésztát sikerült kiborítanod a zacsiból akkor is bocsánatot kértél.

7 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:)
Puszi

Kata és Tommy írta...

Igazán mozgalmas napod volt. Látom anya és apa már tudja, hogy nem szabad nagyon korán elmondani dolgokat, mert akkor máris indulnál:-)))))
Keri ölébe kaki? Aaaaaaazt hiszem az szerencsét hoz az ifjú párnak
:-)))))
Puszillak:Tommy

csupella írta...

Nagyon csini voltál!
Sajnálom,hogy fogzás kicsit rontotta a hangulatot,de ahogy olvastam,még igy is nagyon klasszul éreztétek magatokat.
Kivánom,hogy gyorsan kibújjanak a fogacskáid,és végre megnyugodhass.
pusz

Rebeka és Annabella írta...

Nagyon csini volták a lakziban!
De hogy Anya egy képen sem szerepel?! Pocakos fotót kérünk!!!
Sok boldogságot az ifjú párnak!

Kati írta...

Azt hittük, hogy mivel régen voltunk már "nálatok" :-$, bocsi, egy csomót vissza kell majd olvasnunk. És tessék! Csupa összegzést írtok már csak ti is.
Jó lehetett a lagzi, még ha nem is engedtek be az esküvőre. :-P

picibence írta...

Hú Drágám micsoda buliban voltál:)
Képzeld én is megyek majd szeptemberben:-)
TÉÉÉÉÉÉSZTA??????
Ha hiszed ha nem nekem is a tészta a kedvenc ételem akár üresen is:-)
A fogacskád helyére sok-sok pusza:-)

Pusza,picibence

CsaCseLeV írta...

Nagyon csini voltál!
Apa! Tessék anyát is fotózni!

További vidám nyarat, sok puszi: Csanádék.

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.