2009. május 11., hétfő

Mostmár minden a régi.

Vagyis azért mégsem mert nem tudlak elhagyni,még fél percre sem mert rögtön sírsz utánam.

Hála Isten az egészségeddel most már tényleg minden rendben,a hízással sem lesz gond,mert rengeteget eszel.

A hétvégét már csavizással töltöttük,Mamiéknál voltunk falu napokon,bár azt nem annyira élvezted.Az uncsikkal való játékot annál inkább.

Vasárnap is ott voltunk,du-án pedig Búcsúztunk.
Nagyon tetszett neked és még igényes sem voltál,mert úgy kellett rábeszélni a játékokra.
Ringlispin ültél,meg egy ugráló várba,na azok nagyon bejöttek. Azt mondtad mehetünk jövőre is.

Ez meg egy videó,szilvás gombócot főztünk.





Dóri segített tolni a feneked,hogy fel tudj mászni,mi nagyokat röhögtünk rajtatok.


Ma reggel kimentünk a temetőbe Mama sírját rendbe tettük,utána meg a kocsit takarítottuk ki,meg lemostuk.

Ezt is élvezted,segítettél mindenben,igaz utána jöhetett a ruha csere.

Sajnos a beteges napok alatt visszaszoktál a pelusra,de még nem is nagyon mertem kivenni,mert csak ma állt helyre normálisan a székleted.

Remélem ha újra belekezdünk megint hamar sikerül leszokni róla.

Mindenkitől,bocsi,hogy nem jártunk felétek,esküszöm igyekszem pótólni,de az a helyzet,ha reggel kiszálok az ágyból ,hogy leüljek a gép elé,nem kell 5 perc és már ott is vagy mellettem.Ezért inkább nem is próbálkozok.

11 megjegyzés:

csupella írta...

Nagyon örülök,hogy most már teljesen jól vagy!
A tésztagyúrásban ugyanolyan jó vagy,mint én!:)
pusz

agika írta...

Örülünk,hogy meggyógyultál!:)))
Látjuk jól telt a hétvégétek is;)

Puszi:Ági és Dani

Mia és Maja írta...

Nagyon örülünk,hogy ilyen jókat olvashatunk Rólad,drága barátnőnk!:)
Mi is most,amikor ilyen szép az idő,inkább kint játszunk,kevesebb időnk van naplózni.:$
Lesznek még esős napok is,majd akkor bepótoljuk..;)
Puszika!!!

Kata és Tommy írta...

Nagyon örülök, hogy jól vagy. Az a pelus majd lekerül / rajtam még mindig van állandóan :-)))/
Olyan nehéz nekem is rábeszélni édesanyát, hogy írjon már úgy mint télen. Akkor bezzeg naponta kétszer is...most meg....örülök, ha gyarapodik a naplócskám hetente:-)
Biztosan nagyon finom lett a kis kezeddel gyúrt gombóc.
Tuti azért versengett ebédnél apa és anya :-))))
Puszi:Tommy

-krisztina- írta...

Még csak most értem ide kommentelni (bár olvastam a fejleményeket!), de szerencsére jó hírek vártak!
Itt a jó idő, használjátok ki minden percét, néha dobj fel 1-2 képet és kész! :)))

Puszi nektek!

Hello Kitty írta...

Ezt már nagyon szeretem hogy már ilyen jól vagy! Nagyon örülünk neki igazán!
Szuper hétvégéd volt!
Én is mentem volna a búcsúba a helyedbe!
Puszilunk

CsaCseLeV írta...

De jó, végre a régi kerékvágás!
És a vidám búcsú is segít elfújni a rossz emlékeket!
Ügyesen gyúrod a tésztát!

Puszi: Csanádék.

CsaCseLeV írta...

De jó, végre a régi kerékvágás!
És a vidám búcsú is segít elfújni a rossz emlékeket!
Ügyesen gyúrod a tésztát!

Puszi: Csanádék.

Lindaanyu írta...

Örülünk ogy sokkal jobb a helyzet!Hát nem tudom én is teljesen össze tőrtem volna!Most visszaolvastunk mindent mégegyszer,hááát :'(
Mostmár remélem nem lesz semmiféle ilyen baj veletek!!

Puszilunk Titeket:Lindaanyu Frenky és Pocaklakó Dórci!

u.i.:Megkóstolnám én az a szílvásgombócot :)

Kati írta...

De jó, hogy minden rendben veletek! Nagyon örülünk, hogy meggyógyultál, édes! A pelus, meg a nyafi pedig a legkisebb baj legyen. Azok is helyrejönnek egy-kettő. :)

E. Jucus írta...

Nagyon örülünk neki,hogy meggyógyultál...a pelusos téma meg majd megoldódik,nálunk is volt ilyen pont egy ilyen csúnya betegség miatt...de mostmár szinte minden nap száraz maradok,még a délutáni alváshoz sem kell pelus,csak éjszakára,de általában az is száraz marad :) Millió puszika

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.