2009. május 22., péntek

Itt vagyunk(Anya)

Igazából azért nem írtam eddig,mert,nem történt semmi különös velünk, a napjaink nagy részét azért eltöltjük valahogy,meg aztán ez a fránya gép is megadta magát.
Apa megint ügyes és gyors volt 3 nap alatt elintézte.
Meg aztán kedvem sem sok volt írogatni,pedig reklamáció az megint volt.

Szombaton,Mamiék mentek esküvőre az egyik koleganőjéhez,(fogadott lánya)mi meg elmentünk velük.
Olyan tündérien viselkedtél ,hogy le a kalappal előtted.
Még a menyasszonynak is nyomtad a puszit,pedig most találkoztatok először.

Vasárnap itthon voltunk,Mamiék jöttek du-án.

Hétfőn mentünk volna végre úszni,de bedöglött a busz,így maradtunk maradon.
Elütöttük az időt tv-zéssel,eper szedéssel,hintázással,mocizással,játszózással.

Kedden is ugyan ez volt a program,sőt szerdán is,csak akkor Apát is bevontuk.

Csütörtökön reggel kaptam homokot,nagyon klassz! Azóta sem sokat voltam benne,de nagyon időm sem volt.
Mert du-án voltunk Seregélyesen.Mamiéknál,Dédiéknél és manók is velünk voltak,így volt egy jó kis napunk.
Ezt le kell írjam!
Mi mentünk Dóriért az oviba.
kint hintázott.
Amikor meglátott,kiugrott a hintából,Te meg rohantál és megölelted,majd kézen fogtad,intettél az óvó néniknek és már húztad is a kapu fele a Dórkát.
Zabálni valóak voltatok.
Onnét egyenesen mentünk Tubára cserkózni,hát ott se tudtak a gyerekek még egy lépést sem tenni nélküled.
Ölelgetted őket,meg mondtad nekik,hogy SZEETEK.

Ma takarítottunk,du-án meg Janikáztunk.

Vannak képek is,de mivel még csak félig van kész a gép ezért majd legközelebb.
Ja és az összes képünk a vinyon van ami bedöglött.Király!!!

Pisi ügyben is szépen haladunk,ma volt a harmadik (végre)ruhacsere nélküli napunk.
Ma mondjuk kétszer becsurgott egy kicsit,de nagyon játszottál és azért.

Eper imádat,van.
Az első napokban alig bírtad kivárni,hogy leszedjük és megmossuk.Hurcoltad a tálat.
Mára már azért csökkent,ma pl nem is ettél.
Cserkó is jöhet,nem győzzük magozni.

Azt hiszem ennyi.

Ja igen!
Majának utólag is Nagyon Boldog Első Szülinapot Kívánunk!

Apunak ahogy te hívod,(Kereszt apád)
Nagyon Boldog Névnapot Kívánunk!

Csekó Dédi Mamának pedig Nagyon Boldog Születésnapot!

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Mi egy éve jártunk úgy, hogy elromlott a tárunk... szerencsére okos emberek ki tudtak menteni majdnem mindent. :) A képeket legalábbis ;)
Remélem nektek is sikerül és írjátok őket szorgosan kifelé :)
Puszi

Mia és Maja írta...

Köszönjük szépen,nagyon aranyosak vagytok.:$:)

Minket is apa most rákapcsolt egy ideiglenes nett-re,mert a mi kiszolgálónk hétfőig üzemképtelen.:s

Puszika,reméljük,meglesznek a képek is...:o:)

CsaCseLeV írta...

Hm, látom, tényleg semmi különös nem történt Veletek... egy kis lagzi, egy cseri..., hogy a többit ne is soroljam.
Semmi?!
Kérünk fotókat a lagzis csajsziról!
Szép nyári napokat!

Puszi: Csanádék.

A télen nekünk is meghalt a rendszer....

csupella írta...

A gép közelébe kerülni mostanában nálunk is lehetetlen,ezért kicsit örülök is,ha mások sem kerülnek elé,mert akkor nem maradok le annyi mindenről:)
Nagyon aranyos vagy Biuskám!
Az epret én is előszeretettel szedem,de én anyának!:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.