2009. március 20., péntek

Gyorsan.

Nem tudom hol is hagytam abba.
Az biztos,hogy ez szerdai kép.

Így segítettem Anyának vasalni.
Tegnap de-öt a Mamiékkal elmentünk Dunaföldvárra csavarogni.
Visszafele bementünk a Tescóba,mert csokit kértem.
A vége az lett,hogy televásárolták nekem valókkal a kocsit.
Kaptam csokit,kinder tojást,másik kindert,szőlőt,bugyit,trikót rövid nacit,meg még egy csomó kaját is.Köszi Papa és Mama!!

Itt éppen a szőlőt tömöm,nagyon ízlett.
Utána mentünk klubbolni,most nagyon kevesen voltunk Én egyedüli lányként,persze el voltam kényeztetve.
Ott pisiltem a pici wc-be nagyon tetszett.
Megint mire jönni kellett addigra melegedtünk bele.
Miután hazaértünk ki is dőltem,és bugyiba aludtam.Nem pisiltem be.
Persze előtte Anya lábát megtiszteltem.Elfelejtettem szólni annyira rákészültem a kajálásra.

Ma meg megint "hamar kapjuk össze magunkat és menjünk vásárolni"volt.
Az ötlet Apától jött.
Így mentünk és vásároltunk.
Előtte még beugrottunk Mamiékhoz,és úgy volt,hogy visszafele ott maradok,mert ott lesz a Dóra.
Vásárlásnál megint jól jártam!
Mamiéknál viszont nem maradtam mert nem aludtam,vissza kellett jönniük értem.
Hazafelé bekumtam,ébredés után meg gyors ruha csere,és mentünk a temetőbe elültetni a virágokat.
Nagyon sokat segítettem.
Hazajöttünk,itthon is elraktuk a virágokat,bejöttünk,ettem,majd segítettem Apának.
Megint kaptam egy polcot a játékoknak.



Aztán jöttek Janikáék és mókáztunk egy nagyot.
Most is csak párszor volt visítás,de nem volt nagyobb balhé.

Még az ágyamba is bebújtunk játszani.

10 megjegyzés:

CsaCseLeV írta...

Huh, ez vélgeláthatatlan folyamat... Újabb játékok és újabb játéktartók. Figyelem! A ti házatok - most még - nagyon tágas! Ne szúrjátok el úgy, mint mi...
A plüssöket - egy kezemen meg tudom számolni, mennyit kapott tőlünk, mégis több játéktároló van tele - nem lehet selejtezni, mert mindegyikről tudja, kitől jött (a bébikorúakról még mi meséltük el anno, és nem megejgyezte?!), és ragaszkodik hozzájuk, max. a kölcsönadás jöhet szóba, de mivel másnál is pont ez a helyzet... (már olyan állapotban is voltam, hogy aki plüssel jön, azt kivágom vele együtt...).
De a többit gyakran kölcsönözzük másnak, cserébe hozzánk is jönnek "új" elemek.
Fú, ez kritikának is tűnhet, de legkevésbé azzal a céllal írtam, csak eszembe jutottak a boldog idők, mikor még alig volt egy-egy játék és játékoskomód...
Szóval ne hagyjátok magatokat kiszorítani!
Egyébként nagyon ügyes a csajszi, ennyi baleset belefér (és pont anya lábát...)!
Ugye cukrászdában is voltatok, ha már erre tévedtetek?

Puszi: Vali.

agika írta...

SZuper,hogy újabb játékokat kaptál!:))) Nagyon jó,hogy ilyen sokszor tudsz Janikázni,nekem is hiányzik már a gyerektársaság.

Ügyesen vasalsz;)

Puszi:Dani

csai írta...

De ügyes kis segítség vagy!
Nálunk majd a nyuszi hoz Csengusnak vasalót állvánnyal, mert a régi eltörött! :S Mondogatja is: "kasako"! :D

E. Jucus írta...

NAgyon ügyesen vasalsz ám...Anyukám csodálkozik,hogy milyen ügyes vagy...én is szeretnék,de nekem nem engedi :S
Millió puszi nektek

Emi és Laci írta...

Nagyon megy neked is a vasalás! A te vasalód is zenél? Mire mi kivasalunk anya megbolondul a vasalóm hangjától!
Puszi: Emike

Emi és Laci írta...

Bius! Lemaradtunk Emmikéről és Marciról! Hol kérhetünk meghívót?
Köszi: Emi!

Liliána és Armilla írta...

Nagyon jó dolgod van csajszi! Klassz az új polcod, nekem is jól jönne egy ilyen! Puszi!

Marietta írta...

Nagyon ügyike vagy a pelusmentességgel. :):)
Látom nálatok is szaporodnak a játéktartó polcok:)
A vásárlásnál tényleg jól jártál. ennyi mindent kapni:) A szőlő biztos fincsi volt.
Puszi Milán és Marietta

Kata és Tommy írta...

De Biusom!!!
Én nem aludtam Csenge mellett!!!
Édesanya köztünk volt!
S most mit látok :-(
Na komolyan...!
Nagyon örülök, hogy ilyen nagy bulit tudtatok csapni Janikával.
Azt a vasalást én is kipróbálnám...addig marad a porszívózás:-)
Puszillak:Tommy

Tündi,Luca és Zsombi írta...

huu mennyi mindent vettek neked a papikék :) Az a polcocska meg kell ám a játékoknak ;) Gyűjtsd őket szorgalmasan :)
Ügyesen segítesz anyának!:)
Édesek vagytok Janikával :)
Puszi

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.