2009. február 25., szerda

Tegnapi napom.

Reggel 7-kor keltem.
A szokásos dolgok elvégzése után,játszottunk.
Mivel Apa már éjszakás,így Anya folyton csitítgatott.
Odakint gyönyörű szépen esett a hó,így már fél 10-kor kint voltunk.
Nagyon nagyon szuper volt.
Építettünk egy EMBEJT.
Én is segítettem,de többnyire csak jöttem mentem és élveztem ezt a nagy havat,mert ilyenbe még nem volt részem.
Éppen végeztünk az EMBEJ-el mikor Edina néni bekiabált,hogy milyen szépet csinálunk.
Áron a szánkóba ült,indultak egy körre,így mi is gyorsan hoztuk a szánkót és elmentünk velük.
Utána behívtak,hogy menjünk be játszani,mondanom sem kell mennyire jól éreztük megint magunkat.
Már fél 12 volt mikor Anya mondta vagy 5-ödszörre,hogy indulni kellene.
Nem akartam,így megbeszéltük,hogy akkor du-án jöjjenek át ők.
Akkor pillantottuk meg a Postás néniék kocsiját.
Gyorsan ki is lestünk és láttuk,hogy nyomja a csengőt.
Még jó,hogy a szomszédba voltunk Anya gyorsan kiszalad.
Engem Edina néni fogott és úgy lestük ,hogy mit is hozott nekünk a Postás néni.
Az összes levelet az Én kezembe nyomta Anya!
Az egyik egy ilyen klassz boríték volt.

Nektek is ismerős?
Bizony TOMI küldte nekem.
Gyorsan ki is kellett bontani.
Találtunk benne gy szupi levelet.
Hát nem édes???Annyira imádom!
És ezt a csini sapit.Ja és a levélkére az volt írva:Hogy miért is sapi???
Hmmmm,ja tudom.

Nagyon szépen köszönöm!!
Nem tudom kifejezni szavakkal,hogy mennyire kedvesek és aranyosak vagytok!!
Imádunk benneteket!!

Aztán a másik borítékot is gyorsan feltéptük,abba meg ez volt.

CSENE (Csenge)és a Szülei küldték nekem.
Nagyon köszönöm!!!
Benneteket is nagyon imádunk!
Olyan aranyosak vagytok,hogy mindig megleptek!!
Ezután a nagy örömködés után gyorsan haza mentünk és amíg Anya befejezte az ebédet Én átvizsgáltam még egyszer,hogy miket is kaptam,és a felesleget kivittem a kukába.
Ettem tésztát mert mást megint nem kértem,majd jött egy kis nyűg,mert fáradt voltam.
Végül Anya leveséből még ettem,az fini volt.
Apa is felébredt,úgyhogy már nem kellett csendben lenni,játszottam.
Edina Nénitől kaptam falra rakhatós kis figurákat azokat gyorsan felraktuk az ágyamhoz,nagyon jó lett,meg elcsentem anya telóját és felhívtam a Papát.
Gyorsan elújságoltam Neki,hogy mi kaptam,meg mit csináltunk ma.
De aztán megint kitalálták,hogy álmos vagyok és volt egy kis harc.
Megint mindkét Ősömet odatessékeltem magam mellé,és azért elég gyorsan behunytam szemeimet.
De csak fél óra erejéig.
Anya a konyhában ügyködött,én meg játszottam.
Aztán Anya kitalálta mikor már majdnem végzett,hogy kimegyünk.De nagyon nekiindulta,úgyhogy Apát megkérte öltöztessen fel.
Még kész sem voltam végzett Anya és már röpültünk is ki a hóba.
Kicsit mászkáltam,aztán megcsodáltam EMBEJ-emet is.

Némi igazításra szorult,de megoldottuk.Majd az udvaron szánkózunk,mert az utcán már nem volt hó.
Brigi néni is bekukkolt hozzánk,vele beszélgetett Anya,míg húzott.
Aztán mikor elment már indultam is Áronhoz.
Hiába magyarázta Anya,hogy majd Ők jönnek hozzánk.
Én csak Áront akartam.
agy nehezen,kisebb hiszti árán tudott behozni Anya,de csak úgy,hogy az ablakban állva lestük,hogy mikor jönnek.
Kb negyed óra után egy "játszunk valamit"csellel elcsábított.
És nem sokkal utána tényleg meg is jöttek.
Felköszöntöttek szülinapomra,kaptam egy bonbont amit később be is faltunk,nagyon finom volt.
Amíg itt voltak,Én végig vigyorogtam,na jó néha eltört a mécses amikor nem az volt amit szerettem volna,vagy az Árontól el akartam venni valami,vagy éppen tőlem vettek el valami.
Meg aztán a máik,hogy végig ugráltam a du-ánt.
Most már mondhatom,hogy tudok normálisan páros lábbal ugrálni.
Ennyire örültem.

ÁJON,GEGUS,és EDINA NÉNI.

Na ezen megosztoztunk.

Meg ezen is.
Amikor elmentek kicsit zokon vettem,de azért hamar feltaláltam magam.
Anya megint a konyhában ügyködött,néha megnéztem mit csinál,aztán nyomás játszani.
A végeredmény egy torta lett,már amennyire láttam,de hiába kértem nem adott belőle.
Az este már a normál ütemben zajlott,nagyon hamar elaludtunk.

2 megjegyzés:

csupella írta...

Nagyon szép a hóembejetek,és nagyon kedves meglepetéseket kaptál!:)

Eszti írta...

Hú de frankó ez az EMBEJ!
Le a kalappal,milyen ügyes csajszi vagy!
Mégegyszer nagyon-nagyon Boldog Születésnapot kívánunk neked!
Millió pusza!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.