2009. február 21., szombat

A mai nap meglepetéssel.

Kezdem azzal,hogy éjjel őseim közt aludtam.
Apához bújtam miután vissza aludtam egy órányi fentlét után.
Először még élvezte Apa aztán mikor,folyamatosan rámásztam,lehúztam a takaróját,és végül már a fejére is rámásztam kicsit kiakadt,és Anya húzott magához.
Utána Anya fel is kelt és tök jót aludtam 1/4 8-ig.
A reggel a szokásos rendben zajlott.
De-öt megkértem Anyát had segítsek neki.

Elsőként rakott krumplit csináltunk,majd
sütit sütöttünk,és közben még mosogatni is segítettem.
Aztán ebédeltünk,majd Anya aludni akart vinni,de Én kijelentettem,hogy Apával szeretnék menni.
Hamar el is aludtam.
Közben

Anya feldíszítette a szobát,és elő készített mindent.

A szoba nagyon tetszett,csodáltam és vigyorogtam,meg mondtam,hogy SZUPEJ.

Aztán ettem tésztát,és felöltöztem.
Jelmezes farsangi - szülinapi bulira vártuk a vendégeket.

Tavasz tündér voltam.
De Anya szerint lehettem volna ugra-bugra tündér is.

Aztán szépen sorban jöttek a Keriék,majd a Papiék.
Majd megszólalt a dal.....

Ez a nap más mint a többi ezt Te is jól tudod.....
Rohantam volna kifele,de Anya jött be,hozta a tortámat,és énekelt nekem.

Aztán együtt elfújtuk a gyertyát mert egyedül nem ment.

Utána pedig fel is vágtuk,és ettünk is belőle.
Megkaptam az ajikat is.
Paptól Mamitól,egy táblás fa kirakót és mese kockát.
Keriéktől,szintén egy táblás kirakót,két pónit és egy nacit.
Anyától és Apától a tortán kívül három nacit és egy cipőt.
És ez még mindig nem az amit tegnap eldugdosott előlem.
De az nagyon nem is izgatott mert annyi minden volt,hogy azt sem tudtam mihez kapjak.
A buli nagyon jól sikerült,sokat nevettünk,és játszottunk.
Sajnos rövidke volt,pedig most nem is siettek haza.
De Én mégis zokon vettem és sírtam mikor elmentek.
Köszönjük,hogy itt voltatok,és a sok szép ajándékot!

Tettünk fel még képeket az albumba!

Nem kell ijedezni!:)))))
Az igazi szülinapom majd Szerdán lesz.:)))

11 megjegyzés:

-krisztina- írta...

Elsőként kívánok nagyon boldog szülinapot Neked drága Bius!!!

Nagyon csini csaj voltál a bulin és nagyon szép tortád volt!
Az ajándékokat meg ne is említsem...

Remélem ettél a tortából, mert ilyen csak egy év múlva lesz legközelebb!!!

Pussz

csai írta...

Húúúú most tutira rám hoztátok a frászt!!! :P

Hirtelen nem tudtam merre kattintsak, ellenőrizni, hogy Mi????? Aztán megnyugodtam!!!! Gyönyörű vagy. Mint mindig ;) Megnéztük a képeket is. :) Irigylésre méltó bulid volt! :) :) :)

Puszi

Eszti írta...

Na Biusom,akkor te is túl vagy rajta!Egyre öregebbek leszünk!Nem?Nagyon tuti volt a Tündér szerkód!:-)
Tortából ettél?Nekem kettő is volt,de nem ettem belőlük!:-)
Puszi!

E. Jucus írta...

Húha...nem semmi napod volt...biztos fáradt vagy...Nagyon Boldog Szülinapot mégegyszer Nekde Drága Bius!!!Millió puszi

Hello Kitty írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánunk neked Biusom!
Nagyon szép volt a ruhád a tortáról nem is beszélve!
Puszilunk

Bogár és Gerti írta...

Nagyon sok boldogságos születésnapot kívánunk :)
Incsiklandozó a tortád ;)
Puszi

CsaCseLeV írta...

Öregem! Sejtettem én, hogy itt valami elő-buli készül (én a pénteki bejegyzés olvasásakor kattingtattam őrülten...)! De látom, az igazi ajándék még a napjára vár!
Annyira édes voltál a jelmezben!
Nagyon jók a képek, és a tortád is szuper!
És már az elején lehidaltam anyán, hogy egy ilyen napon, mikor délután vendégek jönnek, képes hidegvérrel nekilátni a rakott krumplinak - ráadásul Biussal "hátráltatva" - én biztos nem bírtam volna ilyen nyugis lenni...
Hogy neked mennyi unokatesód születik! Milyen jó is lesz majd, ha kicsit nagyobbak lesznek!

U.i.: aztán csak lett farsang is, tök jó!


Puszi: Csanádék.

agika írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánunk mi is Neked!!!:D

Nagyon szép ajándékokat kaptál,de hátravan még az igazi meglepi,igaz addig sem kell már sokat aludni;)

Finom volt a torta?

Nagyon csini vagy tündérkének is;)

Puszi:Dani

csupella írta...

na azért!nehogy már lemaradjuk a felköszöntésről!:)
Nagyon szép tortád volt!majdnem olyan gyönyörű,mint te!
jó szórakozást a sok új játékkal!

Rebeka és Annabella írta...

De szép tündérke voltál!!!
Gondolom, Anyáék is már nagyon várják az igazi szülinapi bulit!

Puszi!
Hajni, Rebeka, Annabella

Kati írta...

Boldog "ELŐSZÜLINAPOT" neked, Bius! Nagyon szép tündér voltál a bulin!

(A testvérkémet Marcellnek hívják. :p Viszont, ha nektek jobban tetszik a Márk,hívhatjátok úgy is.;))

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.