2009. február 25., szerda

Ma van a szülinapom-pom-pom-pom

Tudtam,hogy ma egy percet sem tétlenkedhetek.
6-kor keltem!!

Reggel már a Tv-t bámultam.
Aztán Anya csinibe vágott,és reggeli után még egy banánt is benyomtam.
De-öt csak velem játszott Anya,leste minden kívánságomat.
Aztán elmentünk egy nagyot sétálni,majd ebéd és el is aludtam.

Majd egy óra alvás után újult erővel ,kiabálva,vigyorogva...nagyon jól éreztem magam.
Aztán játék készülődés és jöttek a Mamiék,meg a Dédiék.
ÉÉÉs végre jött az a bizonyos torta amit már tegnap este szerettem volna megkóstolni.
Ééééés még ajit is kaptam megint.

Nagyon jól éreztem magam,teljese felpörögtem.Versenyeztem magammal az asztal körül,futkostam,bohóckodtam és az új ajikat is kipróbáltam.
Most is még mindig pörgök,kihasználom ennek a napnak minden egyes percét.
************************************************
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a kedves meglepetéseket,köszöntéseket,blog bejegyzéseket,képeslapokat,SMS-eket,Iwiw-es üzeneteket.
Nagyon jól esett,hogy ennyien gondoltatok rám és felköszöntöttetek második születésnapomon.
Köszönöm!
Szeretünk benneteket!!
************************************************
Képeket megint az albumba tettem fel!

11 megjegyzés:

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Nagyon szép napod lehetett!MAjd várjuk az ajándéklistádat is nagyon kiváncsiak vagyunk ám hogy miket kaptál.!
Puszi:Bius és anyája

agika írta...

Kíváncsiak vagyunk mi is az ajikra:))) Természetes,hogy mi is küldtünk üzit:)

Puszi:Dani

Bogár és Gerti írta...

Nagyon boldogságos második születésnapot :)
Nagyon jó nap ez... jobb, mint az első ;) s állítólag ennél jobb lesz a 3. ;) :-D
Puszi

CsaCseLeV írta...

Ó, kicsim, utólag is Isten éltessen nagyon sokáig!
Úgy szerettem volna időben jönni, de a Csenge megbetegedett, éjjeli virrasztások, hányások, doktornő, gyógyszertárak (mert miért is lehetne itthon is kapni, amit felírnak....).
Akartam éjjel jönni, de az sikeerült. Csak a képeket néztem át gyorsan - annyira édes kétéves lettél!!! És látom, te is vasalótulajdonossá léptél elő! Jó is az! Remélem a tiéd nem zenél, mert a miénk igen, és anya alig várta, hogy lemerüljön, azóta sincs benne elem...
Sajnálom nagyon, igyekszem pótolni, ha idejutok - de most megint szaladok, mert nagyon erősen köhög

Puszi: Valiék.

E. Jucus írta...

Húúú,Neked aztán kijutott a jóból Biusom...:)))
3 torta,és ennyi ajándék...aztaminenit! Millió puszika

Hello Kitty írta...

Boldog szülcsinapot kívánunk!
Bocsi hogy csak így megkésve de anyával dögrováson vagyunk!
Már megint torta és sok aji!
Ez igen!
Puszilunk!

Liliána és Armilla írta...

Nagyon jó szülinapi buli volt!
Puszi,
Liliék

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Sziasztok!Mi is közben visszaolvastunk ám Titeket!Nagyon szupi ajándékokat kaptál,majd csak győzz játszani velük.A buli is bizti nagyon szupi volt!
Pusszancs:Bius és anyája

Rebeka és Annabella írta...

Nagyon csinos voltál a szülinapi szoknyádban és a tortád is fini lehetett.
Mi is hamarosan ünnepelünk!

Rebeka

BebeBaba írta...

Nagyon-nagyon boldog második szülinapot kívánunk!
Sok-sok puszi: Bebe és Olivér

Marietta írta...

Drága Bius itt is felköszöntünk téged:) Nagyon nagyon boldog szülinapot kívánunk neked!:):)
Nagyon csini voltál. Klassz kis buli volt:)
Puszi Milán és Marietta

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.