2009. január 30., péntek

Ez is az is.

Az elmúlt napjainkról pár szót írok,de nem sok minden történt.
Apa dolgozik du-ánonként így mi a Mamiéknál voltunk.
Szerdán elég rövidre sikerült a látogatásunk,mert össze vissza fosi-mosiztam.
Nem tudjuk,hogy a 3/4liter narancslétől-e amit a de-öt folyamán benyakaltam,vagy pedig Apától kaptam-e el a nyavalyát,vagy mitől is volt.
Hála Isten azóta csak ma reggel volt ismét,de akkor nagyon ijesztő volt.
Sírva kiabáltam,hogy KAKA.

A csütörtöki látogatást ki is hagytuk és itthon játszottunk,gépeztünk.
Ma ismét voltunk egy picit Mamiéknál és egy picit a Keriéknél is.
A lényeg,hogy a manókkal tudtam játszani.
Itt éppen Apával beszélek.
Ez ma de-öt készült.
Nézem a Hófehérkét,olvasok,kukacot eszem,iszit iszom és bilizek.
Ééééééééés sikerült végre termelnem is bele egy kis pisit!
Igaz vagy fél órát ültem rajta.

Ez meg a Julcsa néni a kispadról.

Hiszti ügyben is jól állok,kezdem kikészíteni őseimet.Már a Papának is bemutattam,de Ő azt mondja nem is vagyok hisztis.Vele az volt a sztori,hogy bántottam a virágot és rám szolt amin természetesen megsértődtem.
Erre mikor mesélte Anyának azt mondta csak azért sírtam mert a virágot sajnáltam.
Hát nem édes az én Papikám!


Anya:
-Már régóta mondod,hogy TÖSSZ.
Ezt írtam is.
A napokban ezt egyre sűrűbben,és jókor használod.
Olyan tündi vagy amikor eléd teszem a kaját és megköszönöd,vagy kérsz valamit,odaadom és megköszönöd.
Ha tüsszentesz mondjuk,hogy eksön,megköszönöd.
Ha mi tüsszentünk akkor mondod,hogy EKSÖN.
Ha valamit adsz nekünk akkor meg azt mondod,hogy TESSÉK.
-A SZEJETEM szót is sűrűen használod.Akár egy könyvre ,akár egy mese hősre,vagy Tv-ben szereplő emberre,vagy akár a plüssökkel..Közben kitárod a karodat és a fejedet is elfordítod mintha oda bújnál,vagy megöleled ami ölelhető.
-Elkezdtél bújócskázni!
Igen úgy,hogy a kezed mögé bújsz.Ha te nem látsz senkit akkor téged sem látnak.
-Ma szétraktad a mese DVD-idet.Szoktad Őket pakolgatni,kiszeded megnézed és otthagyod.
Ma elraktad!Egyedül!Ügyes vagy!Imádlak!
Míg irtam ismét kipakoltál és nem raktad vissza!Puff neki,csak egyszeri alkalom volt.
-Tegnap Anitával MSN-eztünk és írta,hogy Ők Csengével a Wc-vel próbálkoztak.
Megpróbáltuk Mi is hátha.
Tetszik,mert ha Én megyek jössz velem és lesed egyből a szükítőt viszont elég billegős(pedig új) a dolog,kapaszkodsz nagyon.
Majd nézünk valami stabilabbat.
-Volt egy édes sztori is a napokban.
Véletlenül beverted a fejed,jöttél "sírva",kaptál rá puszit.
Utána még vagy 25-ször beverted direkt a buksidat és jöttél a jussodért közben meg nagyokat kacagtál.
-Rendezed most már a babákat is,eteted altatod őket,és a plüsikis most értek be igazán.
Esténként telepakolod az ágyat.

5 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Jaj Te Julcsa néni, de aranyos vagy azzal a narancsszínű kendőddel! A csevegéseiden nagyokat mosolygok, úgy szeretném már én is átélni ezeket a kezdeti beszélgetéseket Nóra lányommal. Addig is olvasgatlak szorgalmasan téged és anya bejegyzéseit.
Pusziljuk az aranyos kis pofidat!

agika írta...

Nagyon édes lehetsz ahogyan mondod TÖSSZ;))))
Ügyes vagy hogy bilikézel,engem nem nagyon lehet ráültetni:P

Remélem nem leszel beteg,ma nekem is hasmenésem volt:S

Kellemes hétvégét kívánunk!:)

Puszi:Dani

Tündi,Luca és Zsombi írta...

A papik és a mamik már csak ilyenek! :) gondolom ügyesen ütögetted be a buksidat! :)
Puszi

CsaCseLeV írta...

Bizony, a narancslé lehetett ludas! Tapasztalatból írom...
Ügyesen bilizel!
Egyébként van olyan WC szűkítő is, ami egybe van építve egy kis fellépővel, és kapaszkodó is van rajta kétoldalt. A nagy márkák jó drágák (bár, ha belegondolok, hogy meddig használja (kakilni csak úgy tud nyugodtan, ha közben nem azon igyekszik, hogy le ne billenjen, emiatt még kell egy ideig), és még egy tesó is, akkor már nem is olyan vészes), de láttam már márkátlant is bababoltokban (az is bőven jó, ismerősnek olyan van, és bírja a strapát) - töredékért. Legutóbb azt hiszem a Pennyben, még a nyáron - és már bánom is, hogy nem vettem...
Olyan édeseket mondasz! A kéz mögé bújás nálunk is nagyon dívik. És mit látok, egyedül elpakolsz?! Anyának egy szava sem lehet!
Ó, ezt a fejbeveregetést ismerem!

Puszi: Csanádék.

Kati írta...

Babákat rendezgetni én is szeretek. Meg szándékosan bibit szerezni is, ha tudom, puszi jár érte. ;) Emmi

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.