2008. december 27., szombat

Karácsony.

December 25.Csütörtök
Mellékesen megjegyzem,hófordulóm IS volt.
Anya elfelejtette!

Reggel a szokásos ceremónia után kocsiba vágtuk magunkat.Lassan ez is hozzátartozik a szokásos ceremóniához!
Keriékhez mentünk.
Szokásos öröm,aztán ajándék bontás.

Persze megint Keire bíztam a munkát.
Nekem már csak az élvezet jutott.Na mit kaptam ki először?
A sört.

Kettő aji volt,és megvártam türelmesen,hogy Keri azt is kibontsa.
Abban egy szupi kirakó lapult.

Megnéztem aztán kezdődhetett a játék,futkosás,kajálás,futkosás,játék.
Szegény Dóra már kérte Anyát,hogy szóljon nekem,hogy a Patrikkal játszak.
Máskor meg az a baj,hogy ha a Patrikkal játszom.
Nem értem,nem bírják??!Biztos öregszenek.
Délbe jöttünk haza,bár Keri marasztalt,de itthon is el kell fogynia a kajának.
Én rögtön a jussomat követeltem,és el is aludtam.
Egy órás szunya után dilinyósan keltem.
Ebédeltem,öltöztünk,Apa melózni ment mi meg a Mamiékhoz.
Ott is folytattam a "senki ne nyúljon hozzám,csak Anyát akarom" című darabomat.
De Papi meg Mami valamivel mindig le tud venni a lábamról,így hamar el is felejtettem.
Még kávézhattam is.

Később befutottak Uncsiék is.
Csak Ők maradtak,Keriék leléptek.
Hamarosan mi is öltöztünk,és mentünk a Templomba megnézni a JÉZUS-kát,meg a Pásztor játékot.
Már amikor harangoztak akkor visítva kiabáltam,hogy BIMMBAMM.
Anya fogta is a fejét és sejtette,hogy Én leszek a fő szenzáció.
Jó,jó visszafogtam magam kicsit.
Csak a JÉZUS-t ,meg a BIMMBAMM-ot,meg a KÁCSONY-t,kiabáltam folyamatosan és mutogattam.
Aztán mikor elkezdődött a Pásztor játék a bácsi aki tanította a gyerekeknek ott térdelt előttünk,úgyhogy neki is kiabáltam,hogy BÁCSI,de nem figyelt rám.
A végén,már az előadó gyerekek is engem röhögtek,mert ráfeküdtem a padra és énekeltem velük.
Így a misére már nem is maradtunk,mert hajaj.Félt Anya,hogy bedobom magam.

Vissza mentünk Mamiékhoz,és ettünk.
Meg játszottunk.
Mise végén Papi is megjött,öltöztünk,és mentünk Keriékhez.
Szokásos mókázás.
Majd szokásos sírásos haza indulás.
Jöttek Papiék is hozzánk,megnézni a fánkat,meg az ajándékaimat.
Mamit rögtön be is fogtam a konyhába.
Játszottunk meg filmet is néztünk,vacsiztam és utána mentek haza.
Nekem aztán jött a fücsi,egy kis hancur az ágyba majd alvás.
December 26. Péntek.
Reggel a szokásos,és igen a kocsiba be irány Seregélyes.
Útközben Anya bevitte Szilvinek meg Kingának az ajikat,de nem maradtunk mert a pici babát nem akarjuk megfertőzni.
Így mentünk is a Mamiékhoz.
Ott aztán megint volt "ne érj hozzám" előadás,majd játék,főzés,stb.
Anya meg a Pap leléptek de nem sokkal utána megjöttek végre várva várt uncsikáim.
Kezdődhetett a játék.
Aztán megjöttek Anyáék is,hozták a Dédiéket is.
Ebéd,majd alvás megint játék,aztán Uncsik hazamentek,még játék,meg kép nézegetés,aztán jöttünk Mi is.
Itthon megint játék,kaja aztán jöttek Klausék.
Kaptam ajit is egy gyurmázós készletet.
Hogy tudja ez a Jézuska,hogy mire van szükségem?
Megint játszottunk,boltosat meg főzőset,meg mocisat,meg kirakósat meg bújócskát.
Sajnos megint kevésnek bizonyult az idő amit együtt voltunk.
Még a Lányok sem akartak menni és Én sem szerettem volna még abbahagyni a játékot.
De hátt,a parancs az parancs.
(képeket még rakunk fel)
Este fürcsi,aztán balhé,majd játék.
A sört is megkóstoltam.
Apa rábeszélte Anyát egy pohár sörre.
A pohár alján maradt egy cseppnyi.
Addig addig mesterkedtem,míg jól meghúztam a poharat és egy nyalatnyi a számba landolt.
Finom volt mert utána még próbálkoztam.
A vége az lett.hogy énekeltem,meg estem keltem.
De ez csak a fáradságtól volt.
5 perc sem kellett és aludtam.





4 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Már attól elfáradtam, ahogy leírtad,hogy mi is történt veled. Az a készlet, amiben a sör is volt, nagyon szupi lehet.:-)
Képzeld! Kaptam én is gyurmát Jézuskától...édesanya most nagyon kíváncsi, hogy ennek az adagnak hol lesz a végzete:-)
Aranyos lehettél a templomba:-)
Katát vitték még annak idején amikor pici volt,végig aludta...velem már nem próbálkozik édesanya:-)
Puszillak:Tommy

-krisztina- írta...

Nagyon szépeket hozott a Jézuska! Azt a mindenest irigyeljük is, mert konyhát nekünk is hozott, de főznivalót sehol sem talált, pedig megnézett pár boltot, de itt nem lehetett kapni. pedig még a teszveszen, meg a vaterán is próbálkozott :)

örülök, hogy jól telt az ünnep és mindenkinél voltatok egy kicsit :)

Puszi

Kati írta...

Nagyon jó ajándékokat kaptál. Apa ünnepek alatt is dolgozott? Szegény!

Hello Kitty írta...

Utólagos nagyon boldog hófordulót kívánunk Biusom!
Mozgalmasan teltek az ünnepek!!!

Szuper ajikat kaptál!!!!!
Másra bíztad az aji bontást????
Legközelebb szólj és szívesen segítek neked!!Imádom a papírt tépni!!!
Puszil Kitty

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.