2008. december 25., csütörtök

December 24-dike,Szenteste napja.

Reggel ez fogadott minket.Simán elmentem mellette,Anya figyelmeztetett,hogy tele van a fa alja ajándékokkal.
Hát Istenem Éhes voltam és rohantam a konyhába.

Azért megálltam ám megnézni,de az összes be volt csomagolva.
Anya kivette azt amire az Én nevem volt írva,és rábeszélt,hogy szedjem le a papírt.
Nem igazán értem minek teszik egyáltalán rá,így nem olyan érdekes.

De aztán amikor már láttam,hogy ebben valami nagyon klassz játék lapul,
még remegtem is érte.

Be is vittük a szobába és elkezdtem össze szereltetni.

Aztán ki is próbáltuk,ott főztem Apának kávét.
A reggeli ceremónia rendben zajlott,kivéve,hogy csini ruhát kaptam.
De-öt jöttek a Keriék is.
Alig bírtam kivárni,hogy ideérjenek.
A Manóknak is megkerestük az ajikat és azt már Én is nagyon vártam,hogy kibontsák.
De ahogy néztem Őket sem nagyon érdekelte az a papír,mert a Kerire bízták a feladatot.

Persze ami benne volt.....

Az annál inkább.

Az összes játékot kipróbáltuk.

Keriéknek is hozott meglepit a Jézuska,éppen azt nézi Keri APÚ.


Itt még mindig csak játszunk.
Délben ebéd,majd alvás,Apa elment dolgozni mire felébredtem.
De utána öltöztünk és mentünk a Mamiékhoz Seregélyesre.
Már ott is várt egy csodaszép KÁCSONY(Karácsony) fa,és az ajándék is.
A papír most sem érdekelt,segítséget kértem a Papától.


Ebben egy Barbi volt,meg egy mese könyv.
Milyen rendi a Jézuska !Ezt kértem tőle.

Már dobozostól vittem volna,de aztán kiszabadították nekem.
Mamival pihentünk.Kb ennyi volt a du-áni pihenésem,mert aztán meg nem álltam.

Mentünk a Kenderes Dédiékhez.
Megint sokat játszottam Dédi Papával.
Itt is volt fa meg ajándék is.
Pénzt,pizsit meg csokit kaptam.
De a legjobb az a szaladgálás volt.
Mindig mondom,hogy FOSSUNK(fussunk)és kinevetnek,nem értem miért??!!
Onnét a Csekó Dédiékhez mentünk.
Ott is volt fa és még elérhető közelben is volt,úgyhogy megnéztem alaposan.
Játszottam Dédiékke,meg egy kép erejéig az ölükbe is ültem.

Aji is volt,ez a legszuperebb,nagyon örültem neki és ott helyben összerakattam.


A csomagoló most sem érdekelt.

Megint noszogattak,hogy szedjem már le.


Ami benne volt......

Szuper járgány.
Anya azt mondta,most olyat fogunk otthon játszani,hogy Barbival elmegyünk a TEKKO-ba meg az OSAN-ba,bevásárolunk ,aztán a pénztárgéppel összeszámoljuk mennyit fizetünk.
Utána hazamegyünk és főzünk belőle finom ebédet.
Ha végeztünk rendet rakunk és olvasunk a mese könyvből.
Igen ám,csak Anya azt felejtette el,hogy Ma még megyünk a Keriékhez és említette a Keri,hogy Ő is beszélt a Jézuskával.
Más:
A vállamon a csomó úgy tűnik,hogy múlik!KOPP,KOPP,KOPP!!!
A Kinder csokit végképp eltiltották tőlem.
Mára már biztos lett,hogy attól pattogok ki.
Valószínű,hogy a tejet nem bírom.
A másik,hogy a könyves játékból megkaptuk az első két mese könyvet.
Ezek még mind ismerősöktől jöttek,de ahogy olvastuk Bogáréktól is az fog érkezni.
Ezúton köszönjük nekik,mert a blogba nem tudunk belépni.
Azért ha megkapjuk megírjuk.

9 megjegyzés:

Lindaanyu írta...

Karácsony
A karácsonyról újat írni mit lehet?
Kívánom, hogy az ünnepen öleljen át a szeretet.
Házadban mindig legyen vendég a béke,
Állj meg egy percre, s nézzél fel az égre.

Fent az égen millió és millió mécses,
Ragyogásuk olyan nagyon ékes.
Keresd meg azt a bizonyos csillagot,
Gondolj arra, ki az ünnepnek értelmet adott.

Emlékezz az istállóra, arra a szent napra,
Lásd Máriát, ahogy gyermekét a karjaiban tartja.
Hidd el ez az ünnep is ugyanolyan szép lesz,
Tárd ki a szívedet, mely szeretetre éhes.

Boldog Karácsonyt kívánok Nektek puszi

Nagyon sok szép ajcsit kaptál,mert biztos tündéri kislány voltál egész évben :)

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Boldog Karácsonyt!Köszönjük szépen a képeslapot!Aranyosak vagytok!:)
Csodaszép ajándékokat kaptál :) És nagyon csini voltál abban a farmerszerkóban :)
Puszi

Kata és Tommy írta...

Rengeteg csodaszép ajándékot kaptál.
Látod, Jézuska is tudta, hogy milyen jó kislány voltál egész évben.
Olyan nagyon finom kávét én is kérhetek majd?.....:-)
Puszillak:Tommy

csai írta...

Húúúú... nem semmi karácsony!
Miután túlléptem a futásos felszólításodon, és letörölgettem a könnyeimet... na de félre mindennel.
Gyönyörű ajándékok, meseszép fák... igazi Boldog Karácsony!
A könyvek pedig tényleg nagyon szuper dolgok, már Csengének is jött 4.
Csenge a KIKÁT, MEG A PÁZÁT (Plázát) emlegeti gyakran!
Puszi, és további boldogat.

Ui: már de. jártam erre, de akkor még nem volt kitöltve szöveggel! ;)

agika írta...

Nagyon sok szép ajit kaptál;) Az a konyha és bevásárlókocsi nagyon szuper;)
Köszönjük a képeslapot,és sms-t is;)

Kellemes ünnepeket!

Puszi:Dani

Bogár és Gerti írta...

Szió A publikus blogunk a babaszobán ( http://www.babaszoba.hu/services/blog/bogar ) van, az itteni csak egy anya nyavajgó :$
Nagyon jó ajándékokat kaptál, nekem is nagyon tetszik, de nem kapok, mert csak felbosszantaná magát szülém :-P ahogy szétdobálom, elszórom, kidobom a darabokat :-P
S mennyire jó lenne, ha nekem is ilyen fontos lenne a pocim :-P
Puszi

Hello Kitty írta...

Drága Biusom!
Nagyon nagyon köszönjük a képeslapot emaileket leveleket!
Nagyon örültünk neki%!
Nagyon sok szép ajit kaptál ahogy látom!
Ugye mondtam hogy elmúlik a puklid!!!
Juhé ez nagyon jó hír!!!
Puszil Kitty

Kati írta...

Ez aztán a gazdag karácsony!!!
(Én is karácsonynak hívom a karácsonyfát :).)

csupella írta...

Szuper karácsonyod volt neked is!De hogy nem birtad a csomagolást?,ez meglep,mert nekem a bontogatás volt a legnagyobb élményem aznap.A sok játék miatt meg voltam zavarodva.

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.