2008. október 14., kedd

Vasárnap óta.

A vasárnap du-ánom pompásan sikerült.
Jött Zita,kaptam csokit,játszottunk,sétáltunk,és még aludtam is séta közben.

Aztán mikor jöttünk haza,találkoztunk Zsuzsa nénivel,meg Klaussal elkísértek haza és becsaltuk Őket.Így még Klaussal is tudtam játszani.
Aztán már csak a szokásos ceremónia maradt hátra a napból.


Hétfőn frissen,fitten,üdén ébredtem.Nagyon jó kedvem volt,és semmi gondom.Mintha kicseréltek volna.Örült is Anya nagyon.
Hamar elszaladt a de-öt,a du-ánt pedig kint töltöttük.Anya kapált Apa pakolt Én meg játszottam.
6-kor hoztak be,de egyből a fürdőkádba landoltam mert olyan szutykos voltam.

Aztán még játék és végre hármasban feküdtünk le aludni.

Ma ismét jókedvűen ébredtem,de ez hamar el is illant.Ismét csak akkor vidultam fel mikor kimehettem az udvarra játszani.
Fél egyig kint voltunk aztán ebéd,alvás,mit alvás REKORD ALVÁS!!!!!1 órát szunyáltam,egyedül!!
Öltözés és irány Fehérvár.
Voltunk a Bankban,valami kártyát kapott Apa,én meg begyűjtöttem egy lufit,meg egy csomó szóró lapot amit aztán szép is szórtam az autóba.
Utána Tescóztunk.Kaptam pelust,popsitörlőt,egy fürcsis játékot,egy békás tárolót,egy sapit meg még valamit de azt a sapival együtt a szekrény mélyére sűjesztette Anya.Most nem tudom akkor mi van,az enyém vagy sem???
Ezután Auchan volt a következő megálló.
Ott hamit kaptam,meg zoknit,meg lufit,megtök jót szórakoztam!!Imádok járkálnio a játékok közt és kipróbálni mindegyiket.
Hazafelé még be lett ígérve,hogy bemegyünk Keriékhez,így amikor éppen uncsiztam a bevásárló kocsiban akkor hangosan kiabáltam,hogy DEI,TEJI,ÓII,TETTII.
Hát persze,hogy volt mosolygós közönségem.
A látogatás viszont elmaradt,mert késő volt már és Apának kellett mennie focizni.
Kipakoltunk,ettünk,játszottam még picit,fürcsi,és alvás.

8 megjegyzés:

Csanád, Csenge, Vali írta...

Hűha, jó szutykos lett a akcsód! Ugye nem törölted bele a szép fehér pulcsidba? És milyen jó az "antennás" kép! Látom anya később lecsatolta - talán elszaladsz a frizurakészítés elől?
Gratula a rekord alváshoz! Csak így tovább!

Puszi: Csanád.

Mia és Maja írta...

Igy van ez bizony nálunk is,amikor sokat alszunk,egészen más kislányok vagyunk,mint fáradtan...;)
Még Maja sem szorul annyit Miától!;)))

Nagyon szép napot Nektek!:)
pusziii!!!

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Akkor szép a gyerek,ha piszkos :P Tartja a mondás :)
Hátha sikerülne mindennap aludnod egy óra hosszácskát,szurkolunk! :)
Puszi

agika írta...

Nagyon jó lehetett odakint a kertben,ha ilyen kis koszos lettél;) Én is minden nap ilyen vagyok:))) Napjában többször öltöztet anya,nem értem miért csodálkozik hogy olyan gyorsan összejön a sok mosnivaló:P

Aranyos lehettél a vásárlás közben:)) Biztosan nagyon jó kislány voltál,hogy ennyi mindent kaptál:)))Kiderült már mi lapul a szekrény mélyén?;)

Puszi:Dani

Rebeka és Annabella írta...

Ahogy olvasom, a vásárlás nálad is mindig nyerő, és mennyi mindent kaptál!

Puszi: Rebeka és anyuja

Kati írta...

Látod, anya, ha a kedvünkre tesztek - Biust kiviszitek, mert ott szeret -, akkor nem vagyunk nyűgösek, nincs semmi baj. ;) Már csak az a fránya alvás javulna egy picit. :)

Kata és Tommy írta...

Én is nagyon szeretem turni a földet.
Látom neked is nagyon édesen picccckos lett a kezed.
Ilyenkor szoktam édesanyához bújni s hogy nem csak az én kezem legyen olyan, beletörlöm a pólójába, nadrágjába. Annnnnnyira szokott neki örülni....de tényleg :-D

Csini a frizkód:-)
Puszillak:Tommy

csupella írta...

De edes kis szutyok voltal!:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.