2008. október 26., vasárnap

Péntek, és szombat a BUJI-m.

Pénteken,de-öt,pakoltunk meg főztünk.
Délben sikeresen aludtam 1 és negyed órát.
3-kor jött hozzám a Zita néni játszani.
Kaptam tőle sok csokikát,meg cukrot,meg lufit is.Azokkal játszottunk,meg gyúrmáztunk.
Hamar el ment,mert jöttek a testvéréék,de megígérte,hogy jönni fog még hozzám.
Este,diliztem,mert Anya nekiállt sütit csinálni ami Nekem kifejezetten nem tetszett.
Apa nem volt jó,úgyhogy bevetette minden szigorát(amit egyébként egy évben csak egyszer szokott)és becsukta a szoba ajtót.Játszani akart velem,de Nekem semmi sem tetszett,csak Anya kellett.
Kaptam extra cicit,mert úgy csináltam mint aki álmos,de nem aludtam ám el.Feltöltődtem és utána már minden oké volt.
Az este a szokásos rendben telt.

Szombat:
Éreztem,hogy "Ez a nap más mint a többi" mert Anya már nem volt mellettem az ágyban,de amikor kimentem hozzá akkor hatalmas ölelés,cuppanós pusza,több száz,és rögtön fel is köszöntött névnapomra.Ahhhha akkor már tudom mire fel ez a nagy süti gyártás meg készülődés,NÉVNAPOM VAN!HURRRRÁÁÁÁÁÁ!!!

Nagyon jól is éreztem magam,minden de minden tényleg értem volt.
Ki is használtam.
Amíg Anya díszítette a szobát,gondoltam leportalanítok és kiglancolom a sarok ülő huzatát.
Fogtam a popsitőrlős zacsit,kivettem belőle 4-5 db-ot letörölgettem vele a polcot,az asztalt,majd fogtam a popsi krémemet és szépen bedörzsöltem vele a sarok ülőt.Direkt úgy csináltam,hogy Anya ne lássa mi ügyködöm,de sajna a hang miatt gyanús lett a dolog és,háááát nem kiabált velem,de nem is örült a munkámnak.
Utána már csak a díszítésben segítettem,aztán rávettem egy kis gyúrmázásra.
Majd ebéd,aztán altatni próbált de Én nem voltam álmos.Hogy is lettem volna,mikor tudtam,hogy nagyon sok minden vár még rám.
Játszottunk inkább.
Aztán mégiscsak meggondolta magát Anya mikor már látta,hogy az álom manók nem vödörből szórják a port,hanem zsákostól dobálják rám.Elvitt aludni.Sikerült.Megint aludtam egy és fél órát.
Ébredéskor,már Apa is otthon volt,egy kis észhez térés után csinibe vágtuk magunkat,aztán vártuk a vendégeket.

Kint álltam az ajtóba és az üvegen keresztül lestem,hogy mikor jönnek már.
Keriék voltak az elsők.Már mentem is volna ki hozzájuk,de Anya visszafogott,így csak mondtam ezerrel a mondókámat,de aztán mikor bejöttek a Manók már rohantam is velük.
Aztán jöttek a Mamáék,meg a Dédiék.Nagyon örültem Nekik,de hirtelen olyan nagyon sokan lettünk,és mindenki engem akart.Azt sem tudtam mi van csak néztem nagy szemekkel.
Főleg mikor jött mindenki és adták az ajándékokat,meg a puszikat,meg a jókívánságokat.
Utána meg azt sem tudtam,hogy mivel is kezdjek el játszani.
Kaptam,4 vékony felsőt,egy sapit kesztyűvel,egy nagy legót,és egy evős szettet,meg csokit,cukrot,kekszet.
Aztán következett a buli.Süti evés,ivás,beszélgetés,lufizás,de ebből Én kivontam magam,inkább játszottam a gyerekekkel.
Aztán a Papa kiszivárgott,utána ment a Patrik,majd a Dóra is,de ezt már nem hagyhattam szó nélkül.Mama kivitt és mentünk egy kört a ház körül a Papával.Anya viszont betessékelt minket mert csak a Papa kabátjába voltam becsavarva.
Dédiék indultam meg elöszőr a Papáékkal.
Volt ám sírás mikor otthagytak.
Keriék még maradtak,a felnőttek beszélgettek mi meg néztük a kedvenceimet.


Így ültünk a forgós székbe.

Aztán Dei Keri is megindult,de Keri megkérdezte megyek-e velük.Több sem kellett,öltöztem és mentem.

Anyáék bementek Fehérvárra,úgyhogy ebből kimaradtam,de nem is baj,mert sokkal de sokkal jobban éreztem Én magam a Manókkal.

Azért gondoltak ám rám most is Őseim,és nem jöttek üres kézzel.

Kaptam egy pizsit váltásnak(Apa választotta)és kaptam még gyurmát is,mert mostanában nem telhet nap gyurmázás nélkül.

Ja és persze hazafelé bejöttek értem és haza hoztak.Azért örültem ám nekik.

Az este a szokásos rendben zajlott a fürcsit kivéve.Két napja ugyanis Apával fürdök,mert nagyon jókat mókázunk együtt.

Képek az albumba!!

(Anya)

Nagyon szépen köszönjük mindannyiótoknak a kedves hozzászólásokat,verseket,IWIW-es üzeneteket,képeslapokat!!

Köszönjük,hogy gondoltatok Biusra,ez azt jelenti nekünk,hogy szeretitek,és ennél szebb ajándék nincsen.:)))))))

Köszönjük!!

14 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Jó kis pörgősre sikeredett neved napja, de szerintem ezt egyáltalán nem bántad. :-D
Sok szép ajándékot kaptál.
A gyurmát nem meri édesanya kipróbálni velem, mert fél, hogy megeszem ( azt is :-) )
Puszillak:Tommy

Névtelen írta...

Drágám,ne haragudj,hogy csak most bírtunk jönni,de sajna elromlott a gépünk és nem valami jó még most se:(
Névnapod alkalmából nagyon sok jót és szépet kívánok Neked:-)
A bulid szuper volt,az ajándékokról nem is beszélve:-)
És az új képeken micsoda nőcike vagy,ezt nevezem:-)
Remélem hamarosan újra találkozunk,mert úgy látom,hogy kezdenek elfajulni ezek a Janika dolgok:(
Sok pusza,lovagod;picibence

Marietta írta...

Szia drága Bius. Nagyon nagyon boldog névnapot kívánunk neked! :):) Nagyon klassz kis bulid volt.:)
Sok sok puszi Milán és Marietta

Névtelen írta...

Utólag,de annál melegebb szívvel kívánunk nekd nagyon boldog névnapot!!!Tudjuk,hogy az időhiány nem lehet ilyenkor kifogás,de reméljük esendőségünk ellenére is szívesen fogadjátok szavainkat:-)
A képeken nem győzünk csodálni,mert egyfolytában csak szépülsz!!!A bulid pedig igen szuperre sikerült,főleg,mert annyian ünnepeltek veled együtt!!!
Puszi:Lilike

Hello Kitty írta...

Nagyon jóra sikeredett a bulid ahogy látom!
Cuki vagy nagyon a képeken!
Puszika Kitty

Liliána és Armilla írta...

Drága barátném,
Kicskit megkésve, de nagyon bodlog névnapot kívánunk! Szombaton csak gondolni tudtunk Rád, gép közelben most vagyunk először..
Nagyon jól sikerült a bulid, látni!

Sok puszi Neked:
Liliék

csupella írta...

MEg egyszer nagyon boldog nevnapot kivanok!!
Amint latom ez meg is volt,hisz szuper bulit csaptatok.
Erezd magad minden nap ilyen boldogsagban:)

Emi és Laci írta...

Nagyon nagy névnapi bulid volt! Gyönyörű voltál az ünneplő rucidban! És az a sok-sok ajándék!
Puszi: Emi cica

JucusMakeUp írta...

Persze. hogy szeretünk :) Nagyon jól sikerült a bulid, a popsikrémes szitura meg már biztosan nem is emlékszik anya :D puszi: Coriék

Névtelen írta...

Nagyon édi vagy! Milyen szuper bulid volt! Utólag is kívánunk neked minden jót! Kukk be hozzánk, játékra hívunk titeket!

Csanád, Csenge, Vali írta...

Ó, drágám, így utólag is nagggyon boldog névnapot kívánunk!
Szuper volt a bujid! És anyától is nagyon szép, hogy ezen a nagy napon még egy ekkora hajborzoló - idegtépő (és mindjárt jönnek a vendégek, és pont most....) mutatványt, mint a sarokülő krémezése (piros volt?) is csak kis morgással reagált le.
Fantasztikusak az új nyitóképek! Már az antennások megjelenésekor akartam írni, hogy előre valók! és az az édess mosolygós...!
Nagyon csini voltál! És jó kis fotókat tett anya az albumba is (már tegnap megcsodáltuk, csakhát, ugye, írni...).

Millió puszi: Csanád.

csai írta...

Szuper buli volt! nagyon csinos voltál! De Te mindig az vagy ;)

Puszi nektek!

Kati írta...

Mi megint késve kívánunk boldog névnapot!(Ne haragudj érte! :$)
Nagyon jó volt a bulid, sok szép ajándékot kaptál.
Lehet, hogy a következő bulira nagyobb forgószék kellene? ;):):D

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Mégegyszer nagyon sok boldog névanpot kívánunk!Naddooon csini voltál :) Jó kis BUJI lehetett :)
Puszi:Luca és Tündi

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.