2008. szeptember 23., kedd

Na már megint.

Lehet,hogy Anya memóriájával lesz itt a baj,mert megint nem tudja mit is csináltunk tegnap.
Jaaaaj Anya!!Engedj ide majd Én leírom!!
Reggel már megint egyedül ébredtem.Apa melózott,Anya szint úgy csak otthon.
Ébredés után megkaptam a tejcimet,mert mostanában a reggeli tej már nem 2zacskós2 hanem dobozos és pohárba kapom.Bár tegnap nem kellett.
Aztán reggeli,öltözés majd írány a bolt.
Csak káposztát szerettünk volna venni,mert Anya savanyút rakot el,de persze,hogy nem volt.
Helyette vettem csokit meg cukrot.Nem mind Én ettem ám meg!
Anya úgy döntött,miután gyógyszertárba is kell menni,nem a faluba megyünk hanem Seregélyesre.
Nehezen sikerült elindulni mert Én minden áron bicóval akartam menni.Most az is bent van a lakásba,meg a mocim is.
Szóval miután Anya tíz perces dumállás ut
án meggyőzött,hogy elfáradok mire áttekerek(nem is tudok)Seregélyesre,az autóba meg nem fér be,vissza tettem a helyére,és sírva kivonultam.
Először Anya boltjában voltunk vettünk káposztát,aztán benéztünk Papához is.
Nem voltam formában,még ránézni sem akartam.Pedig (azt sem írtuk)Szombat este eljöttek és megleptek minket aminek nagyon örültünk.
Olyan jó volt,bohóckodtunk,játszottunk,elhalmoztam Őket puszával,és sajnáltam is mikor otthagytak.
Azért 5 perc után rá tudtak venni,hogy megkeressem a kutyust,akkor leszáltam Anya kezéből,és játszottam.Mire belejöttem volna indultunk tovább.
Áttmentünk a gyógyszertárba aztán irány haza.
Amikor jöttünk be a garázstól megláttam a Taximat,meg a mocikat,és le is cövekeltem.Megvártam míg Anya rám néz és már rohantam is a játékokhoz.Anya addig kinyitotta az ajtót,bepakolt,meg kinyitotta a hátsóajtót is nekem.
Nem akartam bemenni,úgyhogy maradhattam.Azt mondta Anya áttöltözik és jön.
Nem bírtam kivárni,elindultam hozzá.De annyi minden van a lépcsőn,meg anyyi ruha volt rajtam (ami jól is jött)elvesztettem az egyensúlyom és bummmmm le a lépcsőn.Anya éppen jött kifelé úgyhogy látta.
Behoztuk a mocimat és ittbent folytattam a játékot.Felváltva motoroztam,bicóztam(amit úgyan úgy lábbal lökök mint a mocit),meg néha arra is jutott ídőm,hogy Anyát nyúzzam.
Minimaxoztunk.Pár napja ezt is elkezdtük.Van olyan mese amit már most megismerek.
Aztán alvás,majd kaja,utána mentünk Apa elé.
Ettek,egy pár falatért Én is beszáltam,majd kikönyörögtem,hogy mennyünk bicózni.Hogy hogyan?Hát felültem a bicómra,és húztam le a székről a kabátomat.El is értem amit akartam.
Néha evickéltem a bicóval,néha meg Anya tolt de akkor annyira elbambultam,hogy nem kormányoztam és ezt Anya a végén már nehezen tűrte.Ki is száltam kavicsot szedni,de Anya nem engedte mert sötét felhők gyülekeztek az égen.(Hű de költői voltam.)
Haza sétáltunk,és folytattam odabent a bicózást,meg a mocizást.
Aludtam is egy órácskát,mert délben 25 percet sikerült csak.
Elég nyűgös voltam amikor felébredtem,úgyhogy megnint hisztiztem egy sort.
Azért még egy kicsit játszani is sikerült,meg Apával néztük a Tomast is.Készült videó is de azt majd később.
Majd fürcsi,hajmosás,és még egy rövid játék.
Az elalvás az nagyon nehezen ment,elég sokat kinlkódtam.
Az éjszakáim mostmár teljesen zökkenőmentesek,néha egyszer-kétszer felnyüszögök de vissza is alszom.

Ma reggel megint egyedül ébredtem fél 7-kor.
Kicsit pihengettem Anya ölébe míg írogatott,közben tejciztem,és ma megittam az összeset.
Reggelíztünk,boltba voltunk,közben Anya írógatott,mert Én nem hagyom,mert ismét csak nyüglődöm.

2 megjegyzés:

csupella írta...

Nagyon kis onnalo vagy!!Es milyen ugyes,hogy elered a celodat:)
EZek szerint vegre kesz az otthonotokmert nem latok mar epitkezesi munkaval kapcsolatos megjegyzest!Az joo,mert most mar tobb ido van rad!!
A minimaxot en is szeretem,bar most kicsit szetszort vagyok ahhoz,hogy vegignezzek akar egy meset is:)
pusz:csupella

agika írta...

Köszönjük a videot,megnéztük,Dani csak mosolygott amikor látta Biust;)Nagyon ügyesen beszél már!;)))))

Ugye nem ütötted meg magad az eséskor? :-O

A Minimaxon én is szeretem a Thomast,és az Elmot is:)))

Jó,hogy Te ilyen ügyesen biciklizel,én nem akarok sem a bébitaximra sem a motoromra ülni:(( Csak tologatni szeretem:P



Puszi: Danci:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.