2008. szeptember 3., szerda

Megint egy gyors összefoglaló.(Anya)

Elöszőr is,Anyukám!!!Nagyon Boldog Szülinapot kívánunk!!
Nagyon Szeretünk,és köszönünk neked mindent amit értünk tettél .
Tudjuk,tudjuk,........de akkor is!!!!

Szombat.
Még mindíg csak a meló.Reggel Papi keltett bennünket.Jött segíteni.
Nagyon köszönjük Papa!!!Mármint a segítséget!!!!!

Zita néni jött érted reggel 9-re elvitt,Ő vigyázott rád.
Délben küldött egy képet édesen szunyokáltál rajta.
Úgy volt,hogy 1-ig leszel nála,de fél kettőkor hozott,hogy mennek Pálhalmára elvihetnek-e.
Úgyhogy gyors áttöltözés és már vittek is.
Ahogy mesélte ismét nagyon jó kislány voltál,voltatok Tescózni,fagyizni,és Zita néni tesójáéknál is.Tutira megint el voltál kényezteteve,mert mikor meghoztak 1/4 6-kor csak úgy olvadoztak tőled ahogy meséltek.Joci bá vissza sem akart adni,azt mondta adjunk oda nekik,mert pont egy ilyen kiccsajszira vágyik.
Köszönjük a felügyeletet!!
Utánna még beugrottunk venni megint olyat ami lemaradt,későn értünk haza,de jól viselted.

Vasárnap.
Reggel vittelek Mamiékhoz.
Nagyon nagy hatással volt az előző nap rád,mert csüngtél rajtam.De Mami meg Papi nagyon ügyin megoldották a dolgot és észre sem vetted,hogy leléptem.
Délben telefon volt,hogy alszol és nincsen semmi gond sem veled.
Du-án ott voltak a Manók,csak azután lettél nyügi miután elmentek.De egy jó Mama mindent megtesz az unokájáért,és már vitt is csavarogni.
Mikor mentünk érted még a Dédiéknél voltatok.
Mire visszajöttél mi gyorsan lefürödtünk(mert ugye itthon már arra sem volt lehetőség),majd együtt vacsiztunk de utánna már alig tudtalak letenni.
Te is fürcsiztél aztán jöttünk haza.
Éjjel a nagyszobába aludtunk,szörnyű volt!!Köztünk terpeszkedtél,mert a kiságyad hiába volt kint az nem volt jó.

Hétfő.
Ez már nem volt olyan egyszerű,mert amikor csak lehetett,lógtál rajtam.
Meg is lett az eredménye!Szép pirosak voltunk mindketten estére a festéktől.

Kedd.
Apa aludt de-öt sajna megkezdte az éjszakázást.
Mi addig kicsit pakolgattunk.
Du-án megint csinálgattunk ezt azt.
KÉSZ A HÁLLÓSZOBA!!!!
Megint mentünk vásárolni lemaradt dolgokat(pénznyelő).
Este már újra a kisszobában aludhattunk,király volt.

Szerda az az ma:
Áttmentünk megköszönteni Mamit.

Rólad:
Nagyon sokat okosodtál.
Bármit mondunk megcsinálod!!
Utánozod minden mozdulatunkat.
Nagyon sok szót mondasz ha hallod,de csak ami tetszik azt mondogatod többször.
Mami megtanította a Kettő-t - TETTŐ.
Ezzel úgy játszunk,hogy számolok,mondom egy te a TETTŐ ,én a három.
Van mikor mondod a hármat is.
A Lányok - at is tudod,csak azt még nagyon furin mondod.
De mondtad a párizsit,a kávét,hű hát ez az,hogy a többi most kimarad.
A kedvenced most az Ott a....- OTTAA.
Ennyi,felébredtél.

9 megjegyzés:

csupella írta...

Olyan buszke vagyok rad,hogy ilyen okos kislanykent viselkedtel!!De hat ki ne lenne jo,ha csupa figyelmes ember veszi korul.:)
Amugy meg az anyukak potolhatatlanok,epp ezert en is igy csungok anyan,ha egy elotte egy kis idore magamra hagy:)

agika írta...

Segíts is sokat Anyáéknak,hogy hamarabb elkészülhessenek a felújítással:))))

Boldog szülinapot kívánunk mi is Mamidnak:)))

Okosan viseled Anya hiányát,de nem is csoda,ha ilyen sokan szórakoztatnak és járnak a kedvedben;)))

Puszi:Danci:)

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Boldog szülinapot a mamidnak utólag is! :) Szép színű lett a hálószoba(mármint ha az a bordó :) )
Puszi

Toto és Nyucka írta...

Mi is, mi is,...mi is sok boldog születésnapot kívánunk.

Milyen jól el vagy Te is másokkal....meg is értem, mert olyan jóóóóóóóóóóóóóóóóó amikor plussz kényeztetést kapunk :-)
Puszillak:Tommy

Emi és Laci írta...

Megértelek Bius! Ha engem leráznak a szülők, akkor én is csak köztük vagyok hajlandó aludni este! És mióta délelőtt bölcsis vagyok, nagyon anyás lettem! Biztos nagyon szép lesz a házatok! További jó munkát!
Puszi: Emi cica

Mia és Maja írta...

Gratulálunk mi is a mamidnak!:)

Biztos már nagyon várjátok,hogy kész legyen a házatok,és akkor egész nap Anyával lehetsz!:))
sok puszika!!!
Mia és Maja

Kati írta...

Milyen jó, hogy azért akad anyának segítsége! Gyorsabban megy a munka, hamarabb készek lesztek. :)

Hello Kitty írta...

Ha tudtam volna hogy ilyen közel voltunk egymáshoz!!!! Sajnálom!
Bátor voltál nagyon a szurinál gratula!
Ugyi milyen jó terpeszkedni a nagyágyon?Én is szoktam ám !
Boldog szülcsinapot a maminak!
Puszika Kitty

Névtelen írta...

Reméljük anyáék már nemsokára elkészülnek a felújítással,mert bizony elég fárasztó az ilyesmi!Anyukám most kezdett el suliba járni,de így is fárad,én meg az ovit kezdtem,de tetszik!!!
Látom,te is nagyon sokat okosodtál,sokmindent tudsz,nagy nagy büszkeségre adván okot anyáéknak!!
Puszi:Lilike

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.