2008. augusztus 29., péntek

Megint egy gyors összefoglaló.(Anya)

Elöszőr is köszönöm szépen,hogy még ilyenkor is olvastok minket,amikor nem tudunk hozzátok ellátogatni.
Nagyon jólesnek a hozzászólások,köszönjük a sok bíztatást,és a hófordulós köszöntéseket is.

Vasárnap:
De-öt Apa csinálta a melót,mi meg főzőcskéztünk.Így is aludtál el a kezembe.
Du-án 1 órakor jött érted a Zita néni és elvitt.Ő vigyázott rád,hogy segíteni tudjak Apának.
Nekünk nagyon jó volt,(és ezúton is köszönjük szépen,)mert nagyon sokat haladtunk előre.
Te pedig teljes kényeztetésben részesültél,és a Zita is azt mondta,hogy NAGYON NAGYON JÓ KISLÁNY VOLTÁL.És így csupa nagybetűvel.Szerintem ezért Ő is nagyon nagyon sokat tett,hogy neked semmi de semmi gondod nem volt.Még aludtál is nála,ettél is,és a nyüszit is itthonra tartogattad.Mondanom sem kell,hogy mi is örültünk,hogy ilyen okosan viselkedtél.

Volt egy ünnep is!
Keriéknek Nagyon Sok Boldogságot Kívánunk 12-dik Házassági Évfordulójukra!

Hétfő.
Reggel jó korán riadót fújtam mert 1/4 8-ra mentünk a Manókhoz,mi voltunk a bébi csőszök.
Azt hiszem felesleges írnom,hogy mennyire jól érezted magad,imádtad a gyerekeket,és olyanok voltatok mint az angyalok.
Nem mondom,hogy minden simán ment,de mindhárman nagyon ügyik, okosak és szófogadóak voltatok.A Patrik meg a Dóri més pakolt,meg pórszívozott is mint a kis angyal.

Ekkor is ünnepeltünk!!
Boldog hófordulót Drágám!!

Kedd:
De-ött itthon,du-án a Mamiékhoz menekültünk,mert nem bírtuk itthon.
A fúrástól folyton összerezzentél és rohantál hozzám.
Elsétáltunk Mami elé a buszra,ugyan nem értünk a megállóba,mert folyton megállítottak és csodáltak téged.
Voltunk a boltba is a Mamival,rudit bezsebelted,megetted,megcsodáltak,stb.
Jól elvoltunk,eljátszottál,kajabáltál.
Aztán jöttünk haza takarítani.

Szerda.
Megint korán keltünk,8-ra hivatalosak voltunk a 18.hós. oltásra.
Úgy volt,hogy Éva(Védő nő)szabin lesz és csak 3 oltandó baba lesz.Még örültem is,hogy nem kell sokat várni.
Erre 10-ig volt rendes tanácsadás.
2-en voltak előttünk mikor oda mentünk.
Mire az előttünk lévő bejutott volna jött két pici baba,és ugye Őket előre KELL engedni.
Az előttünk lévő az egyiket be is engedte,de mire kijöttek összesen még 4 pici babával bővült a társaság.
Na Én úgy döntöttem KELL ide vagy oda,Én oda tudtam menni régen is 8-ra meg most is,akkor majd Ők kivárják szépen a sorukat.Mert nekik könnyebb kivárni 1-el többet mint nekünk 5-tel többet.
Nagyon ügyi voltál,a súlyod 9,66kg a hossz pedig 82 cm.
A szurit megkaptad,mondtam a doki néninek,hogy náthás voltál,alaposan megvizsgált,azt mondta a torkod egy ici-picit duzzadtabb de ettől megkaphatod.
Annyira nagyon ügyes voltál,hogy csak annyit mondtál EHEHEH.Ennyi volt az össz sírás ha ezt lehet annak nevezni.Büszke voltam rád!
Miután hazajöttünk bocs a szóért de nem túlzok szófosásod lett.Emellett angyalt játszottál.
Nem is foglalkoztál velünk,jöttél,mentél,játszottál,és a szád be nem állt.
Délbe aludtál,felkeltél és folytattad tovább.
Nem tudom mi volt a szuriba,de ha visszajön a nyügi megyünk egy újabb adagért.
1-kor átmentünk Seregélyesre a gyógyszertárba a bogyóidert.Megálltunk a gyógyszertár előtt,és felháborodva magyaráztál,mikor kiszálltunk és rögtön a Papáék háza felé vetted az irányt.(Két házzal arrébb laknak.)Miután mondtam,hogy most nem a Papáékhoz megyünk,hanem ide be,és most erre gyere,csak mutogattál,és hajtogattad,hogy PAPA,PAPA.Mondtam,hogy jó akkor oda is bemegyünk,ha végeztünk,így sikerült bemenni.
Papa épp akkor jött valahonnét,és mikor megláttad az autóját már mondtad is,hogy PAPA és Erzsi nénit akivel beszélgettünk már húztad is kifelé.
Természetesen a Papával tetted meg a hátralévő utat, te vezettél,és még kicsit be is mentünk.
Aztán hazafelé jövet bevittelek Andi nénihez és Janikához,ugyanis Andi néni volt olyan rendes,hogy felajánlotta,hogy vigyázz rád,hogy tudjunk dolgozni.(Neki is nagyon szépen köszönjük!)
Mi sokat haladtunk megint,te pedig nagyon jó kislány voltál megint,nem volt rád panasz.
A szófosás erre a pár órára ugyan szünetelt,de ezen kívül nem volt semmi gond.Játszottatok bent,olvastatok,pakoltatok,Janika kiságyában is voltál,ettél is egy keveset és új szót is tanultál ez a
gágá -GÁGÁ
Mikor mentem érted akkor kint voltatok és mikor megláttál olyan iramba rohantál elém,hogy Andi néni majdnem nem ért utol.
Szóval azért hiányoztam.
Még beszélgettünk egy kicsit aztán jöttünk haza.
Este hamar elaludtál de fél 10-kor fel is ébredtél,lázas voltál a szuritól.Kaptál kúpot,vissza aludtál és újabb láz csak reggel 6-kor jött elő,de az is hamar elmúlt.

Csütörtök.
De-öt megint itthon csináltunk ezt azt.
Du-án jöttek az unoka öcséim segíteni Apának.
Nagyon tetszettek neked,mert a nevüket meg is tanultad.
Gábor - DÁDÓ
Gergő - DEDŐ
Mi 3-kor eljöttünk a Janikához,megint menekültünk,hogy ne legyünk útban.Ez ugyan felesleges volt,mert a fiúk hamar hazamentek,de mi legalább jól éreztük magunkat.Szegény Apa már kevésbé.
Most kicsit rosszabbul viselkedtél mint szerdán,valószínű azért mert ott voltam.Erőszakos voltál,kikapkodtad a játékot Janika kezéből.
Később aztán vissza tértél önmagadhoz,és azért eljátszottatok,sőt a játékot is odaadtad Janikának ami neki kellett.Együtt lapátoltátok a homokot a vödörbe,füvet nyírtatok,talicskáztatok,nagyon édesek voltatok.
Ja és Janika megint elhalmozott a puszijaival,sőt még én is kaptam tőle!
6-kor jöttünk,haza,még gyorsan segítettünk Apának,aztán fürcsi,játszi és alvás.

Péntek:
Ma nagyon jól elvoltál egyedül,úgyhogy nagyon sokat tudtam segíteni Apának.
Volt,hogy te is besegítettél,de inkább hagytam,hogy tudjak haladni.Így a nap végére igazi kis malacosan néztél ki,de nagyon élvezted.
Még amikor fürcsizni indultunk jó nagy hisztit le is vágtál,de a végére ebbe is bele jöttél.
Apa elment focizni ma kezdődött a Dunaújvárosi bajnokság.Volt ám üvöltés amint kilépett az ajtón.Úgy nyugodtál meg,hogy megígértem,holnap mi is megyünk vele.
Este jött a Zita néni,mert holnap de-ötre is felajánlotta,hogy vigyázz rád,és amilyen sza..ul állunk,örömmel elfogadtuk segítségét.Jött,hogy megbeszéljük a dolgokat,és persze meg is dögönyözött,meg utána ment a boltba neked kukit venni.
Nem sokkal miután elment(megjegyzem utána is sírtál),jött a Zsuzsa néni meg a Klaus és kicsit beszélgettünk,meg játszottak veled.
Miután elmentek,befejeztük a pakolást,aztán hamar el is aludtál.
Ja Apa is telefonált,sikeresen megszabadították az első fogának egy darabjától.
HAJRÁ IPARTELEP!!A mecset 1-1-el zárták,ez azért szép volt fiúk,de remélem nem minden meccs így ér véget!!
Újjabb képek az albumba!

8 megjegyzés:

Toto és Nyucka írta...

Engem sem vitt be édesanya hamarabb, amikor pici voltam, hanem tudtunk időre menni.
Biztosan meg tudják oldani a többiek is:-)
Úgyhogy édesanya igazat adott anyudnak:-)
Büszke vagyok rád, hogy nem volt sírás a szurinál, s egy kicsit irigykedek is, mert én csak 12.-én fogok menni és...nos...azért zabszem potitív édesanyának is és nekem is, mert a 15hós oltás ütős volt:-(
Puszillak:Tommy

JucusMakeUp írta...

Szegény Apa, azért vigyázzon!! Mi Apánk is volt focizni, szerencsére egyben hazaért :) Egyáltalán nem haragszunk,hogy néha hanyagoltok minket :P tudjuk mivel jár, ha gyerkőc van a háznál :) Utólag is boldog 18. hófordulót kívánunk Neked! Nagyon ügyike voltál az oltásnál, gratula hozzá! Millió puszi: Cori

agika írta...

Nagyon ügyes voltál a szurinál:))) Büszke is lehet Rád Anya;)))

A fúrót én sem szeretem,ha Apa vagy Papa azzal dolgozik,akkor én is bújok ám Ajához;)))

Puszi: Danci:)

E. Jucus írta...

Nagyon ügyes voltál,hogy hagytad Anyáékat dolgozni,biztos nagyon jó dolgod volt Zita néninél!
Puszika Nektek

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Megnéztük az új képeket,már kezdtek alakuni,de ilyenkor csak előre szabad nézni :) Nagyon szép házikótok lesz :)
Kitartás a további munkákhoz!:)
Puszi

Liliána és Armilla írta...

Nagyon rendi csaj vagy tudod-e, hogy hagyod Apákat dolgozni! :-)
Kitartás Anyáéknak, lesz ez még is se! :)))
Puszi,
Lilike&Verus

csai írta...

Jó volt újra olvasgatni mindennapjaidat! Egyre ügyesebb,okosabb vagy! :) Anyáék nagyon büszkék lehetnek Rád! :)A nagy másfél éves kis nagylányukra! :)
Puszi, Csenge és ANita :)

csupella írta...

Ugyesen,es munkaval telve telnek a napok nalatok is!!
Gratula sikeres szurihoz!!
Gratula a jo viselkedeshez!!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.