2008. július 8., kedd

Vasárnap,Hétfő,és kedd de-öt.

Vasárnap.
De-öt a Mamiéknál voltunk,Keriék költöztek.
Du-án Apa dolgozott,nekem meg vendégeim voltak.
Először Zita néni jött,hozott nekem ajit is,kindert,sütikét,meg egy felfújhatós nagy krokit.
Késöbb jött Joci bá is,és nem sírtam tőle,sőt megetettem burgonya szirommal is.
Zita nénivel egész jól összehaverkodtunk ismét.

Hétfő.
Itt voltak az uncsikák,hogy a Keriék nyugodtan tudjanak pakolászni.
Nekünk nagyon jó napunk volt.

Fürcsiztünk,a nagyobb medencémet ki is purcantottuk.

Kitette Anya az ugrállót is,meg az összes játékomat.

Anya vett nekik ittenre játékokat amik nekik való,frizbi,szivacs labdás ütőgetős szett,ugróköték.
Ezekkel is játszottak Én meg mindíg elcsórtam tőlük.
Voltunk játszózni is,
és utánna még áttjött Edina néni,Regus és Áron is.
Este már fél 8-kor kidöltem.

Kedd.
Reggel APA kitalálta,hogy ejtsük meg a vásárlást így bementünk Fehérvárra.
Hazafelé bekukkoltunk Keriékhez,hogy hogyan állnak.Még van mit tenni,de nem kellett a segítségünk,pedig Én leültem a padlóra és a kezemmel sikáltam a port rajta.
Tegnap este már ott aludtak,úgyhogy ezzel mondhatjuk is,hogy már a saját házukban laknak.

Hamarosan megyünk Janikázni,holnap,meg utánna itthon lesz APA.

És ,hogy miért APA csupa nagy betűvel?
Mert mostmár ezt mondom neki.
Két fogcsücsökkel is gazdagodtam,a felső két kisörlőm kint van,illetve a szemfogaim is nagyon beindultak megint a ball felsőnek már nem sok kell.
És egy kis macskázós videó ami még lemaradt.



11 megjegyzés:

csupella írta...

Nagyon szupi jatekaid vannak,szep szinesse tettek az udvart!!
A manok tarsasagaban mindenhol joo!!
En nem lennek a cica helyeben,de a tiedben igen!!

csai írta...

Akkor APA dagadhat a büszkeségtől! ;) Nagyon szép játékaitok vannak! :)

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Te már kész futóbajnok vagy :) Az uncsik igazán jól érezhették magukat nálatok,ennyi csodás játék :) Apa biztosan nagyon büszke,hogy már tudsz neki szólni! :) :) Gratula a fogacskákhoz! :)
Puszi

E. Jucus írta...

Aztamindenségit :D
Nagyon csini az új nyitóképed!
Annyira drága vagy abban a kalapban...
Puszika

picibence írta...

Nagyon szuper napjaitok voltak ismételten:-)
És ez a cicás videó milyen jóóóóóóóóó:-)
Csak anya szerínt anyukád hosszabra is csinálhatna a számomra,mert állandóan ezt akarom nézni:-)
Futok a géphez és kiabálom,hogy cicabia:-)
Jó,hogy ilyen uncsikáid vannak:-)
Na aztán apukám azt mondta,hogy csinnyán ám azzal a Janikázással,mert ha így folytatod hamarosan foglalót kell raknunk:-)
Pusza,picibence

Névtelen írta...

Hirtelen azt hittem vmi mini vidámparkban voltatok,annyi jó játékod van!!!!Azt hiszem,én is jót játszanék ott veled!
A cica nagyon édi és hasonlóképpen edzett,mint Bizsu:-)
Puszi:Lilike

Kata és Tommy írta...

Mennyi mennyi játék. Igazán elhalmoztátok az uncsitesókat. Egészen biztos vagyok, hogy nagyon jól érezték magukat.
Még mindig tetszik ez a ruha rajtad.Csinos vagy:-)
;-)Tommy

Csanád, Csenge, Vali írta...

Szia te kis kalapos hölgyemény! Méltán lett nyitóképpé ez a fotó!
Húhúú, látom, nálatok is játékból áll az udvar - mi is kezdünk úgy járni, hogy lassan nem férünk be... nagyon szuper lehetett ennyi gyerkőccel pancsizni.
Jó a macskás videó - elég strapabíró jószágnak tűnik.
Ügyes vagy az APÁval!

Puszi: Csanádék.

Kati írta...

Ennyi kaland után nem csoda, hogy hamar kidőltél. :) Reméljük, az éjszaka jól telt, a sok izgalom ellenére.

agika írta...

APA biztosan nagyon örült hogy ilyen szépen szólítod;)

Látom tényleg nagyon szereted a cicust;)

Nekünk is vannak játékok az udvaron,de nálatok tényleg nem lehet unatkozni!:)))))))

Puszi: Danci:)

Rebeka és Annabella írta...

Szia Bius!

De irigyellek az uncsikák miatt!
Nekem is van ám sok uncsitesóm, csak még nem ismerem őket.

Egy hét múlva nyaralni mentek?
Gondolom, már várod!!!

Puszi: Rebeka

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.