2008. július 11., péntek

Kedd du-án,szerda,csütörtök.

Kedd du-án:

Janikáéknál voltunk.
El sem tudom mondani mennyire jól éreztük magunkat.
Nagyon sokat játszottunk nevettünk,Anyáink meg jót dumcsiztak.
Kicsit később csatlakozott hozzánk Aletta is,de addigra Janika kidőlt mert álmos volt,de azért abban segített,hogy jó nagy kupit csináljunk amit szegény Andi néni az Anyukája pakolhatott össze utánunk.(Bocsi Andi néni!)
Jó későn is értünk haza,már csak kajcsi és fürcsi volt és Én is kidőltem.

Szerda:
Itthon volt Apa,ez bizti.
Találtunk egy új cipő boltot és el is mentünk szandit venni,mert kinőttem a többit.
Kaptam is egy csinit,meg egy pulcsit,meg egy lapátot is választottam magamnak.
Másra nem is nagyon emlékszem.

Csütörtök:
Reggel Anya lelépett,időre ment és ezért még a cicit is kivette a számból amit rossz néven vettem.
Apa legyőzött és vissza altatott.
Mire ébredtünk már Anya is itthon volt.
De-öt itthon voltunk,Apa kocsit takarított,Anya meg a lakást.Mindkettőnek segítettem.
Aludtam egyet,játék,majd mentünk Dunába,vittük az autót az első szervizre.
Amíg csinálták addig a parkolóba játszottunk,meg elmentünk sétálni.
Hamar kész lett(1 óra)és amikor kiperkáltuk a sok lóvét a pénztáros néni monitorján megláttam egy kisautót.Annyira tetszett,hogy nekem adta.Nagyon rendi volt.
Hazafelé,csak beugrottak Apáék egy pár cuccért,Én aludtam,és mentünk is tovább.
Keriéknél megálltunk,megint bekukkoltunk,hogy hol is tartanak.Alakulnak!!
Egy kicsit maradtunk,és indulás tovább Mamiékhoz.
Egy kicsit bemelegedtem és Anya már le is lépett.Fodrászhoz ment.
Észre sem vettem,hogy nincs ott.Apával voltam,macskáztunk,játszótereztünk,macskáztunk,Apa meg röhögött rajtam.Szegény cicák megint megkapták a kiképzést.Meglátszik,hogy már nincs ott a Patrik mert elszoktak ettől nagyon és már menekülnek előlem.
Mami elvitt már egy kicsit sétálni,hogy a cicák ki tudják fújni magukat.Nem jutottunk messzire mert jött Anya.Beültünk mellé,és vissza vitt minket.
Egy kicsit maradtunk és irány haza.
Megint csak vacsira és fürcsire no meg egy kis játékra maradt idő.

Megtanultam isze-piszézni.Nagyon szeretem!!

Őrmester Barátnémat Istenke Éltesse Névnapja alkalmából!

1 megjegyzés:

Hello Kitty írta...

Ugye milyen gonoszak ezek az anyák hogy lelépnek a cicikével együtt!
Én is ismerem ám ezt az érzést!Szolidaritok veled!
Puszika Kitty

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.