2008. július 1., kedd

Csak gyorsan.

Először is mindenkitől aki ünnepelt,akihez nem tudtam ellátogatni elnézést kérek!

Dédi Papa 28-án ünnepelte a szülinapját.Nagyon Boldog Szülinapot,még sokat,erőben és egészségben Dédi Papa!!

Miácska Barátnőm is 28-án ünnepelt.
Neked is Nagyon Boldog szülinapot Drága!!

Illetve,köszönöm mindenkinek a lábam már rendben van!

Szombat:
Nagylók,Tóth Imre Emlék torna.
Mi is mentünk Apával.
Azt hiszem jövőre ezt kihagyjuk.
A "szervező bácsi"azzal kezdte,hogy ne engedjelek el,így amikor csak hallhatta jó hangosan megjegyeztem,hogy sajnos nem mehetsz el,mert a pórázt otthon hagytuk.
Az első meccsen Apáék összekerültek a Sárosdiakkal(útállom őket ,durvák nagyon)meg is lett az eredménye.Két játékost kicsináltak,az egyik be is fejezte aznapra a focit,a másik Apa volt,végig szántották a lábát és elsőre úgy tűnt el is tört az ujja.Hál Isten nem de ez csak estére derült ki,mert végig focizta a napot.

Az éjszakánk szörnyű volt.

Vasárnap:
Elmentünk Mamiékhoz,de-öt be is lázasodtál.
Keri adott Panadolt,fürcsiztünk is egyet,de déli alvásod utána már nem akartam maradni,mert éreztem gond van.
A fogadra gondoltam.
Mire haza értünk,(pont délben jöttünk,autóba 40 fok)már nagyon magas lázad volt.
Hűtő fürdő,kúp,fürcsi,Nurofen,fürcsi,alvás,és már 4 óra olt mire le tudtuk vinni 37 környékére.
Igen ám,de egy alvás után ismét kezdtük előröl.
Telefon a Tokodi Doktorúrnak,7-re mentünk hozzá.

Míg vártunk hánytál is egyet,de a torkod van begyulladva.
Kaptál gyógyszert,kiváltottuk ,jöttünk haza.

Este biztonság kedvéért hányás elleni kúp,a gyógyszer amit kaptál és ami már akkor is inkább kifele jött mint befele,meg lázcsillapító.
Éjjel még egyszer kellett fürcsizni,meg kúpozni.
Meg reggel is .

Hétfő.
A de-öt egész jól telt.Aludtál,lázad nem volt,cicin lógtál folyamatosan.
3-kor kellett újra lázat csillapítani.
4-kor megpróbáltuk a gyógyszert beadni aminek az lett a vége,hogy majdnem hánytál.
Ismét telcsi a Doki bának,és már mehettünk is.
Megnézett újra,írt másig gyógyszert.
Kiváltottuk.
Ezt a gyógyszert már nem akarod vissza küldeni ,de ezt is erőszakkal etted meg.
Tegnap már eszegettél is egy keveset,és a hányás,hasmenés is elmaradt.
Iszonyatosan Anyás lettél,most is felébredtél Apa hozott ki,de itt fekszel a lábaimon keresztbe és alszol.
Lázad tegnap este 11 óta nem volt,akkor kaptál Nurofent,de akkor is csak a biztonság kedvéért mert 37,9 volt.
A napokban az APA és a PAPA a kedvenc "mondókád",de még azt kiabálod,hogy TATA ATA ha mondjuk,hogy szóljál Apának.

6 megjegyzés:

Rebeka és Annabella írta...

Szia Bianka!

Reméljük, már nincs lázad és meggyógyultál teljesen!
Sok puszi!

Hajni és Rebeka

Hello Kitty írta...

Jobbulást pici lány tessék ám gyorsan meggyógyulni!
Küldjük a gyógypuszikákat az egész családnak mert most olvasom hogy mindenki lesérült!
Puszika Kitty

agika írta...

Remélem jobban vagy és apa lába is gyógyulgat;)) Küldünk Neked sok-sok gyógypuszit!!!

A Tokodi dr-hoz mi a gasztroenterológiára járunk!

Jobbulást kívánunk!!!

Puszi: Danci és Ági:)

csai írta...

Édesem Remélem azóta már minden rendben van! Mi annyira de annyira trehányak vagyunk. Nagyon szégyelljük! Küldjük a sok sok megbánó puszit, és a jobbulást hozót is, ha még kellene! De remélem nem!

picibence írta...

Jaj édes,drága Biusom,egy nagy zsák gyógypuszát küldök neked:-)
Mostanra már bízti jobban vagy és édes mosolyoddal tündökölsz:-)
Azért ha már teljesen meggyógyultál,ezt a moslékkeverő fát azért még megbeszéljük:-)jóóóóóóóóóóó?
Patrik uncsikádnak is küldünk egy nagy puszát szülinapja alkalmából:-)
Azt a csúnya bácsit meg morisra kéne tanítani a csapat másik tagjaival eggyaránt:-S
Apának is jobbulást:-)
Vigyázzatok magatokra,hisz nemsokára mentek nyaralni:-)
Raktunk fel frizkós képeket,kérésedre:-)
Pusza,picibence

Kati írta...

Édes Bianka!
Megbetegedtél, ilyen hőségben, Vagy pont emiatt? :(
Reméljük, egyre jobban vagy, s lassan meggyógyulsz már. :)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.