2008. június 27., péntek

Már megint......

Jujuj.Már Péntek van??
Nesze neked idő hiány.

Szerda:
Az biztos,hogy Védőben voltunk,és,hogy megint fogytam kemény 4 dkg-ot.
Már nem aggódunk miatta.
Anya lábát a Doktornéni leápolta,sántikál.
Du-án a Kerivel meg a gyerekekkel voltam mert Anyáék lepasszoltak és Ők le is léptek intézni az ügyeiket.
Nekem szerintem jobb is volt,mint nekik,mert szuperül éreztem magam.
Csak akkor volt egy kis konfliktus,mikor Keri nem akart kiengedni,meg amikor valamit nem engedett meg.
Amúgy meg tök jó volt minden.
Mikor megjöttek Anyáék Anya megkérdezte,hogy "Hiányoztam Édesem??"Én meg gyorsan rá is vágtam,hogy NEM!Nem örült,csak azt nem tudom miért,hiszen ezt várta,hogy mikor tud már otthagyni valakinél csak 1 órára.

Csütörtök.
Anya úgy keltett és mérges is voltam érte.Mennie kellett kötözésre és nem tudott kire hagyni.
Mivel még fájt a lába kitalálta,hogy elmegyünk Mamiékhoz.
Így is lett,úgyhogy nekem megint nem volt gondom.
Hazafelé bementünk Dédiékhez is,Anyának szednie kellett volna valamit de Dédi nem engedte mert meleg volt.
Egy kicsit maradtunk majd hazajöttünk Apához.
Később jöttek hozzánk Janikáék,megint levertünk egy nagy viháncolást.

Péntek.
A de-ött hamar elment mert 1/4 9-kor keltem de 11-kor már aludtam is.Addig is és utána is tiszta dili voltam.
Nagyon sokat veszekedtünk ma Anyával,és már azt is mondta,hogy nagyon feszegetem a pofonos ládát.Vajon honnét hallhatta ezt a dumát???
A pofon elmaradt ,viszont a kézre csapást Anyától a vizes locsolást Apától azért megkaptam.
Nem csináltam annyi rosszaságot ÁÁÁÁÁ dehogy is.
Nem hagytam,hogy Anya letegyen,mindent szét dobáltam,játszottam a kajával,hisztiztem,rapliztam,csavargattam a gázon azokat a gombokat,a CD lejátszó távirányítójával kimertem a cserépből a virág földet,és hasonló nyalánkságok.

Du-án azért elvittek vásárolni magukkal.
Attól függetlenül,hogy ilyen rossz voltam elég sok mindent kaptam.
Kezdtük a válogatást Apával,két könyv került a kosárba.
Majd Anya rakott nekem két felfújhatós fürcsis állatkát,és végül egy műanyag szandit amivel majd a Balcsi homokját fogom taposni.
A pénztáros néni meg is jegyezte,hogy biztosan nagyon jó kislány vagyok,hogy ennyi mindent kaptam.Hát látszik is rajtam,nem tudom Anyáék miért állítanak mást.

Hazafelé még bementünk megköszöntöttük a Papust,aztán a Dédi Papát is.
Ettünk ,Apa lelépett a kocsmába valami megbeszélésre,Mi meg nekilátunk a fekete ribizlit le szemezni.
Én megkönnyítettem Anya dolgát,mert beletúrtam a vízbe,jól megmarkoltam és kipréseltem az ujjaim között.aztán a vizet locsoltam ki,majd kidobáltam a ribizlit a földre,és mászkáltam a vizes padlón ami csúszott.Mindezt kint a teraszon a lépcsőn,és a közelébe.
Ezen Anya úgy bepöccent,hogy a ribizli a kukában landolt én meg bent a lakásba,majd a fürdőkádba.
Levezetés kép behozta az új könyveimet és azt olvasta fel nekem.
Addig jól el voltam mindent bepakoltam a vízbe amit értem.Megtaláltam Anya borotváját is,és akkor vette csak észre mikor a lábát ütöttem vele.
Persze,hogy sikerült elvágni vele a nagy ujjamat.
Harcoltunk vagy 10 percig egymással,de bekötni nem engedtem.Még jó hogy ilyenkor nincs itthon Apa sem,Ő is csak segítene neki.
A lényeg,hogy a cicivel lekenyerezett,elaludtam,közben elállt a vérzés is és be tudta kenni Betadinnal.
Most már javában durmolok,remélem reggelig.

Na ez nem jött be,mert már meg is ébredtem,de vissza aludtam.

Újjabb képek az albumba.

9 megjegyzés:

agika írta...

Pár nap alatt mennyi minden történt Veletek!!!
Anya lábával mi történt???Reméljük semmi komoly;))

Mostanában én is próbálgatom anya idegeit,sokat hisztizek,és alig engedem magam tisztába tenni.....:S

Szép álmokat Nektek!

Puszi: Danci:)

Névtelen írta...

Hááát,te sem hagyod anyát unatkozni!!A kicsapongós kedvehez szerintünk az idő is hozájárul,néha engem is kiborít ez a forróság!:-P
Látom,ma hasonló ajándék"özönben" volt részed,mint nekem!!:-)És hová mentek a Balcsin és mikor,Ugyanis mi is oda megyünk!
Puszi:Lilike

Csanád, Csenge, Vali írta...

Átnéztem a lemaradást - látom ti is azt ígéritek, hogy nem jöttök mindennap! Teljesen érthető - ilyen jó időben, na meg egy Csöppel! Mi is hasonlóképpen állunk...

Ó, látom, nagggyon - nagggyon jó kislányka vagy (úgy ám, helyes, hogy próbálod felfedezni és megérteni, hogyan is működik a világ - no és anyáék)! Tökéletes kis 16 hónapos! Nem is lehetne kívánni jobbat (bizony!)! A képek is ezt tanúsítják.
És mikor mész a Balcsira? Nagyon helyes, hogy ennyi mindent kapsz - látom lapátot még nem vettek neked, és kénytelen vagy a CD távirányítóját használni! Micsoda sanyarú sors...

Jobbulást a lábidra! És anyáéra is!

Puszi: Csanádék.

Kata és Tommy írta...

Nem hagyod kicsi barátném anyudat pihenni egy percre sem azt hiszem.
De hidd, úgyis unatkoznának,ha túl csendesek és nyugodtak lennénk:-)

Az borotva meg ráér később....:-)

Puszillak:Tommy

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Jobbulást anya lábának!Nálunk apa sántult le,mezítláb rálépett egy csigára a fűben,és szétnyílt a talpa.
A cici az jó lekenyrezési módszer,nálam is beválik általában :) Kell hisztis napnak is lenni.Reméljük a hétvége azért jól telt :) :)
Puszi

csupella írta...

UTolag is nagyon szepen koszonom a koszontest!!
Nagyon csinos vagy a kepeken,olvadok toled!!
Nem hiszem,hogy olyan rossz voltal,szerintem csak a szulok voltak tul erzekenyek.Nalunk is ez szokott a baj lenni:p
Sok pusz

E. Jucus írta...

Szegény Anya,jobbulást neki!
Papának és Dédipapának Bodlog Névnapot!
Neked meg sok-sok Puszi

csai írta...

Utólag is sok sok pussz a bibidre!

Kati írta...

Rendetlenkedtél egy picit? ;) A lényeg, hogy nem történt nagyobb baj. A ribizlit nem sajnáltátok? :)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.