2008. július 4., péntek

2008.07.03.Csütörtök.A 100-dik bejegyzés.

Reggel kicsit korán kezdtem meg a napot.6-kor riadót fújtam.Persze azért mert kialudtam magam éjjel,hisz csak egyszer voltam fent.
Persze Őseim nem nagyon örültek,de tudtam,hogy Apának kelnie kell ezért ébredtem Én előbb nehogy véletlenül elaludjon.

Szóval kimásztunk az ágyból Én nyűglődtem egy kicsit majd elaludtam.Közben Apa lelépett,Én meg felébredtem.Belekutyorodtam Anya ölébe,nyüszögtem,nyúztam,nyafogtam és megint bealudtam.Nem is mert letenni nehogy felébredjek.
Mire elzsibbadt mindene felkeltem,és jobb volt a kedvem is.
A náthám ahogy jött el is múlt,úgyhogy most már tényleg csak a nyűgösség és Anya piszterség maradt meg.
De-öt további részében boltban voltunk és otthon főztünk.
Aztán megjött Apa,kicsit játszottunk,ettünk és ismét alvás.
Közben Apa megint lelépett dolgozni mire felébredtem.Sikerült 1 és 1/4 órát aludnom.

Du-án a meleg miatt beszorultunk,de 4 körül már a teraszra kivitt Anya ott árnyék volt,és kaptam fincsi görög dinnyét enni.Tavalymár megnyalogathattam,de most végre igazán jót ehettem is belőle.
Utána rávette magát Anya,hogy elvigyen sétálni mivel kicsit fújt a szél azt hitte nincs olyan nagy meleg.Tévedett.
Csak a két utcában sétáltunk egy gyorsat,és a játszót is beígérte,de nem maradtunk ott mert ott voltak a nagyobbak,és ilyenkor nem megyünk oda,mert csak fellöknek,mert nem figyelnek rám.
Játszózás helyett inkább a kertben játszottam,míg Anya kapát.
Közben átjött a szomszéd néni kutyusa akit mellesleg Én nagyon imádok.Mivel a gazdija kórházban van a Tótó jött át segíteni nekünk,de mire ide ért már vissza ment a kutyus.
utána a kerítésen keresztűl magyaráztam neki.
Mikor kezdtem unni,hogy Anya nem velem foglalkozik,nem engedi megenni a gazt meg a kavicsot,meg kiszedett a hangyák közül,úgy döntöttem bevetem a nagy sírós nyüszögős jelenetemet.Megint bejött,mert abba is hagyta a kapálást.
Bejöttünk,kéz mosás és vacsi.
Mivel nem nagyon vagyok hajlandó enni,Anya próbál a kedvemre tenni.Csinált tojás rántottát amiből jól be is lakmároztam.
Aztán nyafi,ezért fürcsi előbb,gyógyszer belém tuszkolása,és bementünk aludni.
Kicsit felpörögtem,úgyhogy még majd egy órán át ugráltam Anyán mire elnyomott az álom.

Éjjel többször is keltem,de most 1/4 8-ig bírtam.Persze most is telefon ébresztő miatt nem aludtam vissza.
Felkeltünk Apa megint lelépett,mi meg maradtunk.Reggeliztünk megint rántottát amit ismét nyakaltam befele.
A tegnapi vissza alvást megismételtem,de mikor Anya letett felébredtem.
Átmentünk boltba.Zsuzsa néni rögtön el is vett Anyától és kivitt,hogy addig nézelődjünk na meg,hogy csak az Övé legyek.
Mikor jött ki Anya akkor látott a Zsuzsa néni valamit.Épp a villanyt szerelték a bácsik az oszlopon,mert reggel óta nem volt.Valami nagy füst meg szikra volt épp a mi házunknál,azt látta a Zsuzsa néni.Szaladtunk is gyorsan haza,de nem a mi hanem a szomszéd néni felőli részen(iker házba lakunk)valami elszállt.
Jöttek is a bácsik adtunk nekik létrát átmásztak,mi meg figyeltük ahogy dolgoznak.
Közben kijött a szomszéd néni menye (telóztak neki,hogy jöjjön már ki körülnézni nincs-e gond a házban) és vele beszélgettünk.
A bácsik végeztek,lett villanyunk így mentünk befele.
Anya csinált nekem fini zöldség levest és hogy hagyjam mosogatni,odaadta a hűtő mágneseket.
Jól el is voltam velük egy röpke 10 percig.
Közben elkészült a kajám,ettem,megjött Apa,majd egy ici pici játék,és bealudtam megint Anya kezébe.
Kettőkor ébredtem,pelus csere ,öltözés és irány Seregélyes.
Mivel senki nem volt otthon elindultunk a Mami elé a buszmegállóba.
Út közben taliztunk a Papival meg a Patrikkal és amikor megláttam papi autóját elkezdtem kiabálni neki,de olyan hangosan,hogy még Ő is hallotta pedig nem volt túl közel és elég forgalmas útról épp kanyarodott is le.
Mikor megálltak be is ültem hozzá majd hátramásztam Patrikhoz neki is nagyon örültem,és együtt megvártuk a Mamit.Neki is kiabáltam örömömbe.
Mikor beértünk hozzájuk és letett Anya odaszaladtam a Patrikhoz és megöleltem.
Majd ettem a Mamival,közben megjöttek Keriék is.Aztán jöhetett a játék.
Mikor valaki az ajtó felé indult már ott is voltam ,minden áron ki akartam menni.
Sikerült is néha kivitetnem magam de mindig vissza hoztak.Aztán Mamiék nekiláttak pipit vágni

úgyhogy egyértelmű volt,hogy kint kell lennem.
Igen ám,de engem nem a pipik érdekeltek hanem szegény macskákat nyúztam.

Kettő mindig elmenekült előlem de a harmadik sosem úszta meg.Ahol értem,farkánál,lábánál,nyakánál már emeltem is meg és lógott a levegőbe míg Anya ki nem szabadította a karmaimból.
Szórtunk szirmokat is a Manókkal,hinta palintáztattak,lovagolhattam a nyakukba,elvittek sétálni
és a vége játszóterezés lett.Először hintáztunk,majd kör hintán ültünk
aztán mérleg hintáztunk és végül szaladgáltunk.
(További képek az albumba!)
Nagyon jól éreztük magunkat és duzzogva de végül Anya parancsára hazamentünk mert ennem kellett a gyógyszer bevétel miatt.
Mindhárman nekiestünk enni,és még egy kicsit játszhattunk is.
Aztán jött Anya azzal,hogy megyünk haza.Hátat fordítottam neki és közöltem vele,hogy NEM!!!
Tényleg nem akartam haza jönni,még az autóba is úgy tett bele,hogy Én kapálóztam,hogy inkább kiszállnék.
Hazafelé kicsit bekumtam,de mikor Anya kivett felébredtem,így együtt beálltunk az autóval,bejöttünk,fürcsi,eci,még egy fél órácskát jöttem mentem és ki is dőltem.
A holnapi nap ismét óriási kaland vár rám,hisz egész nap a Mamiéknál leszünk.Keriék elkezdik a nagyobb bútorokat átvinni a házukba,lassan elköltöznek Mamiéktól.

4 megjegyzés:

Rebeka és Annabella írta...

Tojásrántotta!!! Nyám-nyám!
Én is imádom!
Gondolom, Nálatok sem bolti tojásból készül!

Rebeka és anyukája

Kati írta...

Pipivágás, macskanyúzás, ez igen! :)
Örülünk, hogy szépen gyógyulsz! :)

Kata és Tommy írta...

De jó, hogy meggyógyultál csillag szemű :-)
Tényleg nagyon poénosak voltak őseid:-)
Milyen sok mindent láttál mostanában. Ez a pipis dolog engem is érdekelne, csak......ha lehet nem tollban,hanem tepsiben:-)
Még mindig gyönyörű vagy.
Puszillak:Tommy

csupella írta...

Orulok,hogy mar sokkal jobban vagy,es az anyan logast meg igazan nem kell elhagyni:)
Jo kis napod volt annak ellenere,hogy eloszor nem akartak kiengedni.

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.