2008. június 16., hétfő

Vasárnap és hétfő.

Szombat este,még játszottam a Benitől kapott szatyorkával.Nagyon a szívemhez nőtt mert LOVE felirat van rajta.

A vasárnap reggelünk nagyon jól kezdődött.
Miután nem tudtam a saját ágyamba aludni,befészkeltem magam a szokásos helyemre Anyáék közé.Abban a pillanatban már pisilnem is kellett.A bökkenő csak az volt,hogy el volt csúszva a pelus és az összes Anya kezére a párnára,lepedőre folyt.
Anya villámgyorsan pattant ki az ágyból,mondott valami szépet,Apa meg majd megszakadt a röhögéstől,Én meg azt sem tudtam mi van.
A további alvásnak ezzel lőttek is.
Viszont nagyon álmos voltam,úgyhogy egy hosszas cicizés után beájultam.

Nem is akár milyen pózba.

Ébredés után öltözés,egy zsemi a kézbe és irány a bolt.Alig akartam hazajönni.Anya még úgy is csinált mintha otthagyna,de neeeem vissza jött értem.Apa már a kocsiban várt minket,mentünk Seregélyesre.Úgy volt,hogy Apa segít a Papának de az idő közbe szólt.

Nekem nem volt baj,mert ismét egy fantasztikus napot töltöttünk ott.

Nagyon sokat ebédeltem is,töltött káposztát,él utána még pár falat leves is lecsúszott.Aludtam egy nagyot is.Majd mentünk megköszönteni Dédi mamát.

Majd két órát ott voltunk,és ott is jót mókáztunk.

Majd jöttünk haza,és folytattuk itthon a huncutkodást.

Az este a szokásos módon telt.

A mai nap itthon voltunk,megint sokat voltam Apával,most ismét dúl a LOVE.
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Amíg Ő dolgozott a kerítésen Én ott sertepertéltem,és játszottam a rózsa szirmokkal.

Majd mikor elfáradt,bejöttünk ettünk,nasiztunk,tv-ztünk.

Egyszer csak hatalmas meglepetés ért.Jött a Dóri,Patrik,Mami,Papi.

Akkora hancurt vágtunk le ismét,hogy a sikongatásomat szerintem még az utca végén is hallották.Majd a Manók kimentek Én is velük és a végén már mindenki kint volt.Málnát szedtek,fogócskáztunk,hintáztunk.

Átjött Edina néni,Áron és Regus is,mert Ők nagy barátnők Dórival,és kicsit had fecsegjenek.Sajna nagyon siettek megint,és már nyüszögtem is utánunk.De a Papi megált előttem a kocsival Én meg gyorsan bemásztam az ablakon hozzá,így kénytelen volt elvinni egy körre.Az utca végén megfordultunk,de sajna visszafele Anya kivett.Néztem,néztem utánunk,és amikor eltűntek az utca végén sírva fakadtam.Nagy nehezen Anya elterelte a figyelmemet,de csak eszembe jutott,hogy ez így nagyon nem jól van,hogy Én nem mehettem.

Bejöttünk,és ráadásként még le is fogtak.Volt egy bogár a szemembe.Anya megint cselhez folyamodott.Cici a számba,Apa meg ki tudta piszkálni.Közben a pelus is lekerült rólam,mert nagyon tele volt.

Itt már pelus nélkül.

Mivel Apa félt,hogy le-,vagy be- pisilek elvitt fürcsizni.

9 megjegyzés:

Csanád, Csenge, Vali írta...

Hi-hi, jó kis ébresztő....!
A Csenge is szokott így, térdelve szunyálni.
Nagyon szép vagy a rózsaszirmokkal!
És olvastam az előzőben, hogy már a Velencei-tóban is fürdőztél! Legközelebb biztos beljebb is merészkedtek - csak győzzenek menni utánatok!

Puszi: Valiék.

csupella írta...

Szia!!nagyon edes kis pozicioban aludtal:)
Jo,hogy megint volt Manozas,Papizas,Mamizas,mert az mindig jo program szamodra!!:)

JucusMakeUp írta...

Mennyi rózsaszirom! :) Utoljára akkor láttunk ennyit, amikor az eskink volt, még 1 hét múlva is söpörték az utcát :D Köszönjük szépen a köszöntést. Nagyon édes pózban ájultál be :) Puszi: Cori és (Judit)

Hello Kitty írta...

Ez az alvós póz imádni való!
Puszika Kitty

picibence írta...

Drágám,nekem is szedsz majd rózsaszirmokat?
Csuda jó elfoglaltságaid voltak mostanában megint:-)
Mit kell így megijedni egy kis pisitől??????Nem is értem:-)
Pusza,picibence

Liliána és Armilla írta...

:-) Jó ébresztő volt Anyának akkor! :-) Dehát te nem tehettél róla ;-)

Anya segítene Anyumnak, hogy az én oldalamon is kinn legyen a vonalzóm? Már megvan.. Csak nem tudjuk az oldalra varázsolni :-S

Puszi,
Lilike&Verus

agika írta...

Aranyos pózban aludtál el;) Én is szeretem a töltött káposztát;))

Puszi: Danci:)

E. Jucus írta...

Szijjasztok!
nagyon édesen alszol a "büdösbogár pózban",mostanában én is egyre gyakrabban csinálok ilyet Hihi!!!
Puszika:)
Ügyes vagy,a pelus dologgal:D

Kati írta...

Hát persze, hogy dúl a LOVE, azért van otthon apa, vagy nem? ;)
Szépeket mondani anyu is tud, amikor nem szólok, csak becsorgatom én is. :s Pedig én már meg is tudom mondani. :@

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.