2008. június 6., péntek

Baba tali,meg miegymás.

Már megint le vagyok kicsit maradva,mert nem nagyon szeretem,ha Anya a gép elé ül.
Ilyenkor kényszerem van,hogy addig piszkáljam,míg ott nem hagyja.

Tegnap elég vizes reggelre ébredtünk,így egy ideig csak az ablakból szemlélhettem a világot.

Aztán mégis megkegyelmezett Anya és átvitt a boltba.
Megint szereztem egy jó napot a csajoknak,mert aki elém állt annak fel kellett vennie.
A puszi osztást ezért ki is hagytam.

Hazajöttünk,Anya telefonált,Mi meg nekiálltunk Apával cserkót szedni.Mivel még mindig vizes volt minden,kértünk egy cipőt Anyától.Jaj de fura volt újra a szandi után.Meg is néztem,hogy mi van a lábamon.
De legalább így lekerültem Apa kezéből és szaladgálhattam.

Amikor végeztek bementünk és együttes erővel megmostuk a cserkót.Nem tudom ugyan minek mikor egész éjjel mosta az eső.

Amikor kész lett elvették előlem a lábost,de Én még főzni akartam.

Ki is találtam,hogy mit,és nekiláttam.

A nagy munkában úgy elfáradtam,hogy megint így aludtam el,de most Apa ölébe.Nem Apa nem alszik,csak épp lefele néz.
Persze letenni már nem sikerült Apa egyszer Anya kétszer próbálkozott,és a vége az lett,hogy...................hát csak azt tudom,hogy a nagyszobába a sarok ülőn ébredtem.

Ettem,még játszottunk egy kicsit,közben volt három...... na jó túlzok annyi egész nap volt....pelus csere,mert húztam a szag csíkot magam után.

Aztán Anya majd Én is csinibe vágtuk magunkat,majd az autóba,és mentünk az oviba.Megint Baba-Mama tali volt.

Egy órát kint játszottunk az udvaron, a szülők meg beszélgettek.Én is hagytam egy kicsit Anyát kibontakozni,mert megint úgy csináltam,hogy valaki elé odaálltam és felvetettem magam.Hát persze,hogy senki nem tudott ellenállni nekem,így mindig volt aki vitte a fenekemet.

Bálintal is összefutottam,Tőle kaptam az első csókot,most már a másodikat is,mert megint letámadott.Biztos nagyon oda van értem.

3 órakor megjött a Fog orvos Nénink is,és bementünk a csoport szobába.Ő beszélt nekünk,jobban mondva kiabált az Anyukáknak a fog ápolásról.Nagyon sok jó dolgot megtudott Anya,és már meg is beszélte a Nénivel,hogy ellátogat hozzá.Azt mondja Anya neki nagyon szimpatikus,és még azt is engedi,hogy ha kell Én is vele menjek,sőt még Anya ölébe is ülhetek amíg dolgozik Anyán.Azt mondja Anya ilyen Doki néni nagyon kevés van az biztos.De ezt a verziót kihagyjuk,mert a műszereinek annyi lenne ha Én oda beszabadulnék.

Majdnem Mi voltunk az utolsók akik kijöttünk,mert olyan jól éreztem magam,hogy csuda.Nem is voltam sokat Anyával,hanem mindig Brigi néni ölébe tolatta,és ott üldögéltem,játszottam.Azért Anya sem unatkozott,Ő addig Dáviddal játszott.Csere volt.

Buli végén hazajöttünk,és amikor be kellett jönni,ki is tört a hiszti.

Anya hozott egy kis gyümi levest Magának aminek a felét meg is ettem.Aztán játék,nyűglődés,pelus csere,és Anya kitalálta menjünk át Mamiékhoz.

Sikerült is nagy meglepit csinálni.Nem vették észre,hogy bementünk,és Én szépen besétáltam Mamihoz a konyhába.Örült ám nagyon.

Hű és van nekik három icipici cicájuk.Rögtön vittek is és megmutatták.

Nagyon édesek,és még nyávogtak is rendesen.Igen,igen Én is elejtettem egy nyávogást.De csak egyet,nehogy besokalljanak belőle!!

Utána még egy kicsit játszottunk odabent.Lovagoltam az Uncsik hátán,csikiztem a Papa talpát,toltam a baba kocsit,és jöttem mentem.

Papáról jut eszembe.Miután hazajöttünk a "Klub"-ból,egyfolytában azt mondogattam,hogy PAPÜÜÜ.Anya tanitgatta is,hogy akkor azt is tudom mondani,hogy Papa vagy Papus.Na mit mondtam erre Én??? Hát persze,hogy TATA.

Miután hazajöttünk Mamiéktól még Anya elültette a virágot gyorsan amit Mamitól kapott,mert a vihar is készülőben volt(amiből nem lett semmi)Én meg segítettem kihúzkodni amit már elrakott.Már megint lila lett a feje Anyanák,nem is értem miért??

Bejöttünk,fürcsi,játék,hancur,és 9-kor dőltem ki.

Az éjszakám szerintem jól sikerült.Anya ismét kevésbé lelkes de az Ő hibája.
Hallottam amikor Kati Nénivel beszélt telefonon és mondta,hogy még mindig kétszer-háromszor fent vagyok éjjel,de még mindig jobb,mint amikor 2 óránként keltem,de ha egyszer végre átaludnám az éjjszakát.............stb.
Nekem sem kellett több!!Féltem,hogy nagyon beleszokik a jóba,de már elkéstem,mert nem dicsért meg az éjjel.
Éjféltől egy óráig háromszor sírtam fel,ezzel kivívtam a helyemet a nagyágyon.
Utána sem aludtam túl jól,és megint a lábam Anya szájába,a fejem Apa arcába volt.
Most persze,még húzom a lőbőrt.
Hehehehehehe.Még jó,most enyém az egész ágy!!!!

Már ennek is vége,kiballagtam.

További képek ismét az albumba!

6 megjegyzés:

Rebeka és Annabella írta...

Mindez 1 napod története?!
Nem semmi!
És milyen házias vagy!
Szép napot mára!
Nálunk már néha előbukkan a napocska!

Hajni és Rebeka

Timi írta...

Helló lányok!

Tényleg elég sűrű nap :p!

Köszönjük szépen a szülinapi kköszöntéseket!!! puszi: Timi

Hello Kitty írta...

Sűrű egy napod volt!
Nem csodálom hogy apával elaludtál a foltelban!Édes nagyon!
Puszika Kitty

Sajtós Zoé írta...

Jó kis napjaid vannak,sajnos én még mindig szenvedek kicsit. De már ahozképest ahogy az elmult párnapban voltam,most nagyon jol vagyok! Láttom főztél,én is szoktak,aminek anya nem mindig tud örülni. Egyszer összedobhatnánk valami kaját együtt! :-)
Puszika

Névtelen írta...

Hűű,hogy lehetett ezt mind egy nap alatt megcsinálni!!ti aztán igazi időzsonglőrök vagytok!!!
És ezek után te még felébredsz éjjel??Én biztosan véigdurmolnám a helyedben!:-):-)
Remélem azért a virágok megmaradnakés a cseriből is lesz még pár nagy adag!:-)
Puszi:Lilike

picibence írta...

Drágám neked ismételten jól teltek a napjaid:-)
Nekem is fözöl majd valami fincsit?
Kis cicáááááák?
Hú,jól megdögönyözném én is!!!!
Az ablakos képen olyan vagy,mintha csak hozzám kukkantottál volna be!!!!!
Háááááááát igen,már nem kell sokat aludni,hogy újra találkozzunk:-)várom már nagyon:-)!!!!!
Pusza,picibence

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.