2008. június 22., vasárnap

Az elmúlt napok,többnyire képekbe.

Pénteken de-öt takarítás

főzés,kerítés festés volt.Du-án,meg elmentünk a Dédiékhez ribizlit szedni,aztán Anyáék lepasszoltak a Maminak meg a Kerinek,Ők meg leléptek vásárolni a szombati bulira.
Velem semmi gond nem volt,azt mondták tüneményesen viselkedtem.
Este segítettem a ribizlit leszemezni az Ősöknek aztán kidőltem a fáradtságtól.

Szombaton de-öt kint voltunk,készültünk a du-ánni bulira.
Alig akartam elaludni Anya 3-szor próbált letenni mire engedtem az erőszaknak.
Jókedvűen ébredtem,és alig vártam,hogy kezdődjön a buli.

Lassan szállingóztak a meghívottak,már aki volt olyan szíves és eljött.
Ez a foci csapat szezon végi bulija volt,és megbeszélték a csapat további sorsát.

Megszavazták,hogy a B osztályban fognak indulni.

HAJRÁ IPARTELEP!!!

Én nagyon jól éreztem magam mint látjátok

és elbűvöltem mindenkit.

A kubumból még Tomi bácsit is megkínáltam.
9-kor volt vége számomra a mókának,egy gyors fürcsi és fél perc alatt beájultam.
Az éjszakám ennek ellenére újra pocsékul sikerült.

Vasárnap.
A mai napot a Mamiéknál töltöttük.Ilyen csini voltam.


Igen begyűjtöttem a dicséreteket.
Ott is megint jól éreztem magam,sokat játszottam és mindig volt aki figyelt rám.
3 körül jöttünk haza és a nagy melegre aló tekintettel felfújta Apa a nagyobb medencémet.


Alig vártam,hogy mehessek bele.
Amikor már untam az egyedül fürcsit Anya bemászott mellém,majd a Forma 1 után Apa váltotta.
Aztán rohangáltam meztelenül egy kicsit,meg kukuccsoltam a szomszéd gyerekekkel.

Utána bementünk ettem,még egy rövid játék,és mentünk ki mert Apa focizott.
Nem voltak sokan a játszón,csak Klaus volt kint ezért oda mentünk.
Csúszdáztunk nagyokat,kukuccsoltunk,kergetőztünk.
Aztán megjöttek a többiek is,és együtt játszottunk.
Hamar elegük lett a fiuknak,abbahagyták a focit,és még a kocsmát is kihagyták,úgyhogy bejöttünk.

A többi kép és mostmár az állatkertes is felkerült az albumba.

Csupella Barátomnak

Nagyon Boldog

Hófordulót kívánok!!

9 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Látom,Te sem unatkozol barátnőm,és szereted,amikor a középpontban vagy!:p;)
Én is igy vagyok ezzel!;)
Tényleg nagyon csini voltál ma!:p:)
Mi is pancsiztunk délután a nagy medencében,de nekem ma valamiért nem tetszett...:o:s

Csupella barátunknak mi is gratulálunk itt is és nagyon szeretnénk már bekukkantani a naplócskájába...:o:$
puszika!!!

Hello Kitty írta...

Hú már megint nagyon jól buliztál!
Szupik a képek nagyon!
Csini vagy nagyon a ruciban!
Puszika Kitty

Marietta írta...

Látjuk te is kivetted a részed a takarításból:):)
Én is pancsiztam tegnap a csónakomban csak én a szobában:-O Nagyon csini voltál abban a ruciban és a kalapban:)
Puszi Milán és Marietta

Kata és Tommy írta...

Aztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Majd leesett az állam amikor megláttalak abban a csini ruhában.
Olyan vagy benne mint egy kis királylányka.
S a pancsid...nagggyyyon fantörpisztikus.
Puszillak:Tommy

Névtelen írta...

Akkor ma nálad ia volt pancsi!!képzel én 3-szor merültem,ma itthon,bár életlenül,de mindig vki kikapott!:-)
A rucid nagyon dögös,szerintem minden pasi beájult utánad,aki csak látott!!:-)
Puszi:Lilike
Apáéknak meg hajrá!!!!!

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Micsoda buli :) A medencéd is nagyon nagyon klassz :) a kis ruhácskádban meg egyszerűen elbűvölő vagy:)
Puszi

Kati írta...

Nagyon édes vagy a nyári szerelésedben. :) Igazi hölgyike!
Nálunk olyan hőség van, hogy a délutáni játszózást meg sem kockáztatjuk. :S

agika írta...

Szuper buliban volt részed!!És nagyon csini vagy a ruhádban!!!;)))

Elnézést kérünk hogy mostanában ritkábban tudunk jönni,de anya picit el van úszva!Amint tudunk jövünk,pótoljuk a lemaradást;)))

Puszi: Danci és Ági

JucusMakeUp írta...

Ennyi pasi közt unatkozni, érdekes lenne :)nagyon belejöttél a munkába, és borzasztóan csinos voltál!!!!!!Nagyon tetszik! puszi: Cori és Judit

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.