2008. április 15., kedd

Étta.


Hát az éjszaka ismét kitettem magamért.

Egyik fél órás alvásom után Anya már a cumis üveget tömte a számba.

Mind megittam,így kénytelen volt a többi ébredésnél cicit adni.


Reggel

8.kor ébredtem,és örömmel láttam,hogy ott van Ata.

Rá is akartam vetni magam,de Anya nem engedte.

Azt mondta,hogy most jött meg,mert éjjel dolgozott,és,hogy hagyjam aludni.

Azt még megengedte,hogy egy kicsit meg simizzem és már vitt is ki.

Felöltöztünk,reggeliztünk,és Anya így csinált helyet nekem a játékhoz.

Bár nem igazán tetszett,nyűgös voltam.Nem is hagytam,hogy bármit is csináljon,így együtt játszottunk,olvastunk.

10-kor nagy nehezen kikönyörögtem egy kis cicizést és el is aludtam.

40 perc után ébredtem,és Ata is felébredt,de ki is ment wc-re.

Oda álltam az ajtóba és addig sírtam,míg ki nem jött.

Egy kicsit megszeretgettük egymást,és Ő vissza feküdt.

Mi Anyával befejeztük az ebéd készítést és kimentünk sétálni.

Baba kocsival mentünk és 1 órás sétát tettünk a telepen.

Nagyon jó volt,és meg is sértődtem mikor be kellett jönni.

Ezzel sikerült is Atát kicsalnom az ágyból.

Utána már nem hallottak egy rossz hangot sem tőlem.

Kicsit játszottam,majd aludtam,és utána kimentem Atához.

Ő a hinta ágyat csinálta,és sikerült is ma befejezni és a helyére rakni.

Ki is próbáltuk ám.Sőt azt is megtanultam,hogy hinta -étta

Aztán a saját hintámmal is mentem egy kört,és a dudát is sikerült rajta megnyomnom.

Bejöttünk,ez sem nagyon tetszett.

Utána már csak TV-ztünk,nasiztunk.

Aztán jött a fürcsi ,haj mosás,és most még játszom.

1 megjegyzés:

agika írta...

Mindent összevetve jó napotok volt;) Nálunk olyan rossz idő volt,hogy elmaradt a séta :(((

Aranyosan játszol a szőnyegeden:))) Nekem is van,de anyáék eltették,mert mindig szétszedem a legkisebb részeket is belőle....

Puszi: Danci :)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.