2008. április 30., szerda

Rohanás.

A mai napom így telt.
Az éjszaka ismét pocsék volt.
Reggel fél 8-kor keltünk.
Persze megint az Ősöket kellett ébresztgetni.
Aztán öltözés,reggeli,rohangászás,pakolás,és indulás.
Először Seregélyesre mentünk,ott kiraktuk Apát,és Mi jöttünk vissza a Védőbe.
Rengetegen voltak,nagyon sokat kellett várni.
De jól elütöttük az időt a gyerekekkel.
Sajna megint nem híztam túl sokat,most 9,09kg vagyok.
Deeee,csak 1 hónap múlva kell mennünk,mert Éva néni azt mondta,hogy ne stresszeljük Anyát azzal,hogy nem hízok.
Negyed 12-kor végeztünk,gyorsan haza mentünk,összekaptunk még 1-2 cuccot és vissza Seregélyesre.
Addigra Én el is aludtam,és mikor ébredtem,már ott volt Apa,Mama,Papa,Dóra.De Anya sehol!??
Hamar jött csak gyógyszertárba volt.
Aztán gyorsan elugrottunk a boltba ahol dolgozott,ott találkoztunk az egyik barátnőjével,és pletykáltunk kicsit.
Majd vissza Mamiékhoz,akkor már Patrik és Keriapú is otthon volt.Ettem,Mami elment dolgozni,megnéztük a Papi pici pipikéit is.
Nagyon tetszettek.Papai ki is vett nekem egyet de az nem érdekelt csak azokat néztem amik a ládába voltak,ott nagyon sok volt.
Aztán mentünk Fehérvárra vásárolni.
Én persze megint kaptam vásárfiát.
5 bodyt,és amit Anya elégetett fogkefét az helyett kaptam egy új készletet.
Ott is sokan voltak de jól bírtam.A pénztárnál még bohóckodtunk is Apával,Én kiabáltam,hogy ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ és aztán Apa jött.Anya nem győzött ránk szólni,mert mindenki minket nézett.Pedig mi nagyon jól szórakoztunk.

Haza jöttünk,levetkőztünk,és akkor jutott Apának eszébe,hogy a cuccai ott maradtak a Mamiéknál.
Vissza mentünk érte Apával ketten.

Itthon Anya kajával várt minket,ettünk,és jöhetett a játék.
Mivel már megint Anya vasalódeszkája alatt bujkáltam össze rakták nekem a sátrad.Az is csak 10 percig volt buli.

Utána amikor nem láttak a kisszobába felmásztam az ágyra.
Apa vette észre,és jött be leszedni.
Segítettem egy kicsit Anyát hátráltatni,aztán bohóckodtunk is egy kicsit.
Hamarosan vacsi,fürcsi,és alvás.

9 megjegyzés:

Kati írta...

Én már vagy fél éve nem tudom átlépni a 9 kg-os határt. :-( A doki bácsi azt mondta, nem kell stresszelni, amennyit a szervezetünk kíván eszünk,s ha kövérek lennénk, az lenne baj. :-)

Névtelen írta...

Mitől alszol ilyen rosszul, Te Drágaság???:)
Jó Majálisozást holnapra!:-D

Hajni & Rebeka

JucusMakeUp írta...

Szerintem abszolút nem baj,hogy 9 kiló vagy, hisz' csini és formás vagy :) Figyu, Anya szeretne segítséget kérni. A blogspot-os naplónkban a bejegyzéseink után nem látszik a megjegyzések fülecske, hogy kell odabiggyeszteni, segítesz? :)Fontos :) Köszi, pusz: Cori és Judit

Hello Kitty írta...

Semmi baj a súlyoddal így vagy csini:)
Köszike a névnapi köszöntést:)
Puszika Kitty

JucusMakeUp írta...

Biuskám, megoldottam egyedül, hurrá :) azért köszönöm, bizti segítettél volna:) Puszim

Névtelen írta...

Végre juttott idő arra,hogy itt elolvassuk rólad a híreket!!Sajna anyának a munka miatt nagyon kevés ideje van,de most elaludtam,így tudtunk pótolni!!:-)
A döntést nagyon is megértjük,hiszen nehéz volna 2 naplót írni!!Most már beteszük ezt a naplót a kedvencek köé és megígérjük,hogy amikor csak tudunk,jövünk!!!!
Mára szép napot és jó programokat kívánunk!!!!
De azért láttuk és olvastuk,hogy nagyon jó kis csapat vesz ám körül téged!!
Puszi:Lilike

csai írta...

Nagyon jó szórakozást kívánok mára Drága. Óóóó és aztán ha 9 kiló vagy, én 11, és a 3.on lakunk :s Gondolhatod, Anya nyelve a térdénél van, mire felcipeli a súlyos pelusom... :P

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Ne aggódjon anya a súlyod miatt,amíg nem vagy beteg nincs aggódásra ok! :) Reméljük hamarosan megoldódik az alvás gond is!
Puszi:Luca és Tündi

csupella írta...

Bezzeg kicsit kesobb majd az lesz a baj,hogy miert hizol:)Ezek a nok!!
En ma kislibakat es kiskacsakat lattam,ugyhogy megertem,hogy izgattak a csoportban kucorgo kis sarga allatkak!!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.