2008. április 1., kedd

Játszótér,esések napja.






Nem hagytam Anyát túl sokat dolgozni ma.Inkább kiharcoltam,hogy velem foglalkozzon.
A reggeli teendők után ,negyed 11-kor már az udvaron voltunk.Pont jött a Védő néni látogatni.Kimentem elé az utcára,örültem neki,és rögtön fel is vetettem magam.Csodálkozott is.Kérdezte Anyát mindenkivel ilyen vagyok-e,Anya meg mondta,hogy nem,csak akiket már jobban ismerek.
Nem is mentünk be,mert Ő is azt mondta,hogy jobb odakint ebben a szép időben.
Na ebben egyet értünk.
Nagyon jó volt odakint,most már ügyesen elbócorgok mindenhol,és élvezem,hogy szabadon mehetek ahová csak akarok.Akkor volt csak baj,mikor Éva néni elment,mert mentem volna vele.Anya elterelte a figyelmemet,de csak vissza mentem a kerítéshez,mert láttam,hogy ment a szomszédba Áronhoz is.És amikor megláttam,hogy jön kifele,már nyüsziztem is,és menni akartam hozzá.De Anya megint leszerelt egy kis hintázással.
Majd bejöttünk,és alvás.1 órát aludtam.Utána ettem,öltöztünk,és na hová mentünk?
Ata elé.Már Én is tudom ám.Mikor indultunk,mentem az ajtóhoz,és kiabáltam,hogy pá-pá Ata.
Hazajöttünk,de még nem akartam bejönni,így maradtunk kint.Egyszer annyira beindultam,hogy sikeresen felnyaltam a betont,és kicsit felrepedt a szám.Nem lett nagy baj,a cici megnyugtatott.Nagyon elfáradtam,meg éhes is voltam,és Anya bevitt.
Amikor ettünk,nem kellett a borsó főzelék,viszont Anya zsemilye igen.Azt majszolgattam.
Aztán,jött egy telcsi,hogy itt vannak Janikáék,menjünk ki a játszóra.
Mentünk is,és be is jöttünk,mert Janika uzsizott,és becsaltuk Őket.
Jó is volt mert Én is ettem vele,és játszottunk is egy kicsit.De megint jött egy telcsi,hogy már a Dávid is kint van,menjünk.Mentünk.
Homokoztunk,és ott is sikerült fejreálnom.Na ott vége is volt a játékomnak,akkor már csak Anyán lógtam.
Fáradt is voltam,Janikáék is indultak haza és Mi is.Menet közben találkoztunk Zita néniékkel,és kaptam egy kinder tojást tőle.Ki is bontottam hazafelé,de Anya elvette.Itthon ecikéztem,elaludtam,ébredés után megint zsemit ettem,majd a kindert is befaltam.Fürcsi,TV-zés,játék ecike.Itt tartunk most.


1 megjegyzés:

agika írta...

Jó is lehetett az a játszózás a haverokkal;)
Kinder tojás?Mi volt benne????

Pussz: Danci és Ági:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.