2008. március 31., hétfő

Jó idő,játék,hiszti,csavi.

Reggel, 8-kor a telcsire ébredtünk,Apa hívott minket.Beszéltünk vele,és Én még szívesen vissza aludtam volna,de Anya már nem engedte.Az este ugyanis 10-töl éjfélig küzdöttünk.

Meg is lett az eredménye a korán kelésnek,mert nagyon nyügi voltam,és fél 10-kor már vissza is aludtam, egy és negyed órát aludtam.
Majd ébredés után nekiláttunk takarítani.Anya törölgetett, Én is segítettem neki a tiszta nadrágommal.
Majd mikor meguntam elkezdtem kapcsolgatni a beltérit,és mire Anya bejött már a Sport 1 ment.Ugyan akkor pont reklám volt,és ott is hagytam.
Anya meg elkezdte mondani,hogy azért ez felháborító,hogy még ilyenkor is focit nézünk mikor nincs is itthon Apa.
Erre gyorsan beszaladtam,és annyira megörültem,elkezdtem magyarázni és kiabáltam Atának,de sajna nem volt itthon.

Amikor végeztünk,ebédeltünk,és kimentünk a játszóra.Most nem volt kint senki,de azért élveztem így is.
Sajna megint elfáradtam,bejöttünk és aludtam egyet.
Így ma kimaradt az,hogy menjünk Ata elé.
Nem sokkal azelőtt ébredtem mikor megjött.
Addigra Anya csinibe vágott.
Majd jött egy hatalmas ölelés,szeretgetés,és öltözés tovább.Na ez már nem tetszett.
Olyan hisztit levágtam,hogy Anya azt mondta,ha nem félne az újraöltöztetéstől,az arcomba landolt volna a víz.
Így Apa vett kezelésbe,kivitt,és mentünk Fehérvárra.
Vittük Anya telóját javításra mert még jótállásos volt.
Ahogy az áruházba értünk már ki is szemeltem magamnak a kisautót amibe a múltkor az uncsikkal ültünk.
Azért még kivártam amíg a telót elintézik,megjavítják.Reméltem is mert az a kedvencem.
Szóval alig bírtam kivárni míg végeznek.
Be akartak menni vásárolni,de Anya volt olyan kedves és letett sétálni.Azonnal célba vettem a kisautót,és megkértem Atát,hogy rakjon bele.Tök jó volt,csak hamar kivettek.Ennek hangot is adtam.Nem is kicsit.
Akkor nyugodtam meg mikor láttam hová visznek.Gyorsan megvették ami kellett,és még egy új sapit is kaptam.Hát nem volt egyszerű kiválasztani.
Hazafelé bementünk Papiékhoz.A Manók épp kint voltak és már szaladtak is elém.Dóra arcára egy pillangó volt festve,valami buli volt náluk az oviba.Nagyon szép volt.
Sokáig nem maradtunk,jöttünk haza.
Ettem,átöltöztünk és irány a játszó.Kint voltak a pajtik is és nagyon jól szórakoztam.6-körül jöttünk be mert akkor is már csak hisztiztem mindenért.
Eciztem és el is aludtam.Ébredés után ettem és most játszom meg Tv-zek.
Ja és Ata megint eltűnt.Foci van.

3 megjegyzés:

csai írta...

Húúú, Csenge a repülőből nem akar kiszállni. Örülünk, hogy sikerült megjavítani a telefont!

agika írta...

Szuper csavargós napod volt:))))

Pussz: Danci :)

csai írta...

Különben meg naná, hogy csoki a finom!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.