2008. március 25., kedd

13.Hónap.


Sajnos azt hiszem babonás leszek.
A 13-as meghozta a tőle várt rosszat is.
Elkaptam Én is.Bár ez várható volt.
Reggel már nyügin keltem,és cicizés után már hánytam is.
De-öt azért jól telt,de a déli alvás után ismét csak kijött a felesleg.
Utánna áttmentünk a Doktor Nénihez.
Sajna kicsit már ki vagyok száradva,így kaptam valami port ami az infúziót helyettesíti,és segít visszapótolni az elvesztett vizet.....stb.
Iszonyatosan rossz.Úgy imátkozták belém Anyáék.
Holnap de-öt még visszamegyünk,akkor is megnéz a Doktor néni,és ha úgy van akkor írány a korház egy felesre.
Reméljük erre nem lesz szükség!!!!!
Most épp alszom,már több mint egy órája.
És akkor most egykis összefoglaló,mert mindíg valami kimarad.
Szavaim:
Ata - Apa
Aja - Anya
Mama - Mama
Tata - Papa
Gye - gyere
Ti-ta - tikk-takk
Ne - nem
Siii - szia
Ja - Jó
Ha - Halló(Amikor felveszem a telefont.)
Mámmá - ezt akkor mondom,ha éhes vagyok.
És a Patriknak is szóltam már,de sajna Anya nem jegyezte meg pontosan.
A járást már profi módon űzöm,nincs akadály elötem.
Sokat táncolok,énekelek,a zseblámpát mikrofonnak használom.
Egyszer Én leszek a Megasztár.
Érzelmeimet kimutatom öleléssel.Megszeretgetem Anyát,Apát,és tegnap már Papát is megszorongattam.
játékokkal rögtön ezt teszem.
Ha valamire azt mondják,hogy ügyes,vagy okos vagyok ,vagy tetszik valami,vagy örülök valaminek akkor tapsolok.
Ha kérdik menjünk-e pá-pá,intek,megyek öltözni.Amikor kész vagyok,akkor az ajtó fele veszem az irányt.
Ez lett a kedvenc elfoglaltságom,az ajtók nyitása-zárása.Már kitámasztották.
Ennél még biztos sokkal több minden van,de sajna most egyikünk sincs a toppon.




Fotógaléria-Babaszépségverseny-13.heti babaszépségverseny.
Az alsó képek közül a felén kicsivel túl vagyok.
(Köszi Mia,így már bizti jó lesz)
Köszönöm az eddigi szavazatokat!


Elnézést kérünk,hogy nem tudunk látogatni benneteket,de amit meggyógyulunk,pótolni fogunk mindent!!
Köszönjük a gyógypuszákat,és Apa is a sok köszöntést,nagyon aranyosak vagytok!!
Apa,ne haragudj,hogy elrontottuk a Szülinapodat!!
Nagyon szeretünk,és köszönjük a sok törődést,és mindent amit értünk tettél!!
És NE aggódj!!Meg fogok gyógyulni!!

2 megjegyzés:

agika írta...

Jobbulást kívánunk és küldjük a gyógypuszikákat!;)

Pussz: Danci baba és Ági:)

Maráczi Andi írta...

Jobbulást Te Drága!
Végre eljutottam hozzád is, megengeded, hogy kilinkeljelek? Akkor biztosan rendszeresen tudlak majd olvasni!
Puszi: Andi

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.