2010. március 30., kedd

Már megint.(Anya)

Csak a jó időre tudom fogni.
Nagyon sokat voltunk kint.Volt nap amikor reggeltől estig nyomtuk a melót odakint.Voltunk délutánonként sétálni,bicizni.

Még veteményezni is segítettél,nagyon ügyi voltál és élvezted is.
Mikor meguntad a kint létet bejöttél és többnyire rögtön a gép elé ültél le.


Nem nagyon szeretném,ha rákapnál,de őszinte leszek,annyira büszke vagyok rád,hogy már tök ügyesen kezeled a gépet,egyedül indítod a játékokat,sokat ismersz már,és szerintem kicsit a kobakod tekervényeit is fejleszted vele,mert pl.már kártyával is tudunk memóriázni amit eddig nem értettél meg.

Megkaptad az ülést aminek nagyon örültél,de még előtte megkaptad a hisztidért a második pofonodat is.
Behisztiztél a pisilésen,és majdnem kiugrottál a kezemből.Kicsit felhúztam magam rajta,de rögtön meg is bántam.
Sajna a hiszti azóta sem múlt el,eddig minden nap voltál büntibe,volt,hogy kétszer is.



Voltál gyerekekkel,meg Kerivel szombaton Seregélyesen valami buliba ami nem nyerte el a tetszéseteket,így Maminál voltatok,mi meg Apával a nyuszival beszéltünk.
Vasárnap meg szintén Keriékkel voltál Seregélyesen először a só szobába

aztán meg a játszó házba.Keri jóvoltából van kép is meg videók is.
Azt mondtad jól érezted magad.






Tegnap este bohóckodtál kicsit.

Megmutattad az új Scoobys párnádat,ezt a Dédiéktől kapott pénzből vettük.nagyon szereted,ezzel alszol.

Tesót változatlanul imádod,rendezed,segítesz mindenben ami vele kapcsolatos.
Már meg volt az első "afférotok"amikor is Ő "bántott" téged.
Megfogta a hajadat és húzta,meg megrúgta a lábadat.
Persze rögtön szóltam karinának,hogy nem szabad mert az fáj neked.
Mit ne mondjak élvezted,hogy Ő is kap nem csak te.
Persze azért megvéded,kikéred ha valami becenevet mondunk rá,hogy Ő a KAJINA.

Ma délben kivételesen egyszerre döltetek ki,te itt

Karina meg a játszó szőnyegen.
Igyekszem veled sok közös programot csinálni,mert úgy vettem észre,hogy mostanában ebből hiányod van.Nekem is,csak ez a hiszti mindig közbe szól.
Tegnap is elmentünk ki a temetőbe Mama sírját megcsinálni.Most már jobban érted a dolgokat,megbeszéltük,hogy mi is a helyzet,segítettél is.utána el akartalak vinni bicózni,de kiborultál azon,hogy a te iszis üvegedbe tettem magamnak vizet.
Megsértődtél behisztiztél,bünti,és nem is vittelek sehová.
Holnap viszont készülünk,Dórinak lesz fellépése.
Erről jut eszembe.Dóránk 5.-dik helyet ért el a körzeti vers mondó versenyen!
Ő nem volt tőle boldog,de szerintünk nagyon ügyi csaj!Gratula!!

4 megjegyzés:

CsaCseLeV írta...

Váó! Szuper nagylányos ülésed lett!
Ó, a tesós hétköznapok már csak ilyenek:)

Megszületett a Boti kistesója, kukk be hozzájuk - úgy láttam, oda is szoktatok nézelődni.

A mi kistesónk fittyet hány a frontokra:) anya írta ugyan a naplóban, hogy szerdára is jön, dehát...

Puszi: Csandáék.

csupella írta...

Olvasni majd később lesz csak időm titeket.
Most csak annyit,hogy díj nálunk nektek.Kukk be hozzánk!

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Sziasztok!

Mit hallunk?Hiszti?Úgy látszik a név kötelez!
Biankakák egyformák vagytok?Nálunk is sok a hiszti.Mi az ovira fogjuk...Ki tudja mi hozza elő belőletek a kis histi manót?!

Szuper az ülésed!

Puszi nektek!

csupella írta...

Boldog szülinapot apának!
A bohóckodós képen olyan nagy vagy már!
A ülésed is szuper.Jó lesz majd benne utazni.Enyém is hasonló,és hamar megbarátkoztam vele.

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.