2009. december 26., szombat

Karácsony négyesbe.

24-én reggel mikor felébredtem Apa mondta,hogy menjek hamar mert itt járt az éjjel a Jézuska.
Kómás fejjel,félig csukott szemmel szaladtam ki,Anya meg a papuccsal zaklatott.Azt sem tudtam ,hogyan örüljek a KÁCSONYOMNAK.
Az alatta lévő ajik nem is nagyon érdekeltek a fát lestem csak.Úgy hívták fel a figyelmemet,hogy ott vannak az ajándékaim,és olyat kell keresni amelyiken fenyő alakú papírocska van.
Apa segítségével be is gyűjtöttem az összeset,és bevinni is segített Apa mert nagyon nehéz volt.
Egyenként bontogattam szépen lassan,mindegyiket jó alaposan megnéztem,és mindnél mondtam,hogy EJJE VÁGYTAM!!
Kaptam egy Scooby és Vilma figurát,egy zseblámpát,két Anna Peti könyvet,egy Micky Egeres ágyneműt és egy agyagozós készletet.
A legjobban a Scooby és a zseblámpa jött be,de azóta már a könyveket is kiolvastuk.

A de.-öt az játékkal,és nyűglődéssel telt, büntit is kaptam Karácsony alkalmából,mert csúnyán rákiabáltam Anyára.
Délután aztán jöttek a Mamáék is,ők is hoztak nekem ajándékot.Egy Baba ágyat kaptam.
Nagyon jót játszottam Papával és mamával,nagyon sokat és nagyokat nevettünk.
Este aztán a szokásos módon telt minden.

25.-én de.-ött itthon voltunk és játszottunk,festegettünk,rajzoltunk,babáztunk,meséztünk.
Ebéd után összeszedtük magunkat és elmentünk a Mamiékhoz.
Elaludtam odafelé,és fel is ébredtem mikor bevittek.
Megint kaptam ajit,Dédimama és Öreg Keriék ajándékát amit Mamiéknak adtak oda,és ezúton is nagyon szépen köszönjük!
Tesó végig aludta az egész ott tartózkodásunkat,így enyém volt mindenki.Ettem,játszottam,bohóckodtunk és még Templomba is elmentem Mamával meg Papával.Megnéztem a Jézuskát ami nagyon tetszett,és a Dédi papával is bohóckodtam fent az orgonánál,de mivel nagyon hangoskodtunk így inkább vissza mentünk mamival.
Le sem vetkőztünk és irány haza,tesó még mindig aludt,és jöttek hozzánk Keriék is.
Megint elaludtam mire haza értünk és be is hozott Apa úgy hogy fel sem ébredtem.
Mikor Keriék megjöttek Ők ébresztettek fel.
Kaptam ajándékot megint két kirakót és amit Karina kapott Dolly babát azt is lenyúltam.Ő lett az újabb hálótársam.Anya szerint lassan nem férek be az ágyamba.
Gyerekekkel jót játszottam,jól felpörögtem aztán sírtam mikor elmentek haza.
Este megint a szokásos.



26-án de.-öt mese nézés,majd jöttek Lilláék.
Először nem nagyon akartam előbújni a szobából de aztán kijöttem.Lillával nem sokat játszottam,megint inkább Szabi volt aki elbűvölt.
Miután elmentek ettem pár falatot,majd játszottam Anyával,majd egyedül és megint ettem,aztán bementem mesét nézni és el is aludtam.
Ébredés után megint filmet néztem most Anyáékkal és most is azt a mesét kértem újra.

Képeket nem rakok fel külön,mert fent vannak oldalt az albumba.

12 megjegyzés:

csai írta...

Gyönyörű ünneped volt! :) Szuper, hogy minden olyan, amire vágytál! :D
Puszi

Era és Dani írta...

Neked is sok mindent hozott a jésuska!
Mi is nagyon BOLDOG ÜNNEPEKET kívánunk az egész családnak!

Pussz,Dani és Era

Tündi,Luca és Zsombi írta...

hűű mennyi klassz mindent kaptál!:)
Luca is lenyúlta Zsombi ajándékait,de hát ilyenek ezek a nagy tesók :)
Nagyon szép karácsonyotok volt!:)
Puszi

Mia és Maja írta...

Ennyi ajándék!:o:p;)
Jó,hogy a tesóka nem tudja még visszavenni a játékait!:;)

Örülünk,hogy ilyen szép Karácsonyotok volt!:)
Puszi!

Kata és Tommy írta...

Ajándék kupacok mindenhol. Nálunk is ez a helyzet. De valamit nem értek Biusom! Egész évben azt mondják, hogy milyen rosszak vagyunk, és eljön a karácsony, a fenyőfa alatt pedig ajándékhalmazok.
Akkor lehet, hogy érdemes rossznak lennünk :-))))))
Nagy puszi: Tommy

Hello Kitty írta...

Ajándék hegyek nálad is kis barátnőm!
Biztos nagyon jók voltunk igaz???
Puszilunk

E. Jucus írta...

Azaaaa,ajándékok tömkelege! Szuper karácsonyod lehetett! Millió pussz! Nagyon aranyosak a képek :)

Emi és Laci írta...

Kellemes ünnepeket! Nálatok is nagyon nyüzsgős volt a karácsony, azt hittük a pici miatt idén csendesebb lesz nektek. De minden tiszteletem a szüleidnek, hogy így bírják a tempót!
Puszi

CsaCseLeV írta...

Váo, neked így megnövelik a karácsonyt, hogy már reggel jön a Jézuska?! Mi meg alig bírtuk kivárni az estét.
Néztük a képeket, nagyon jók!
Mosolyogtam az Anna Petiken - nálunk ez az első karácsony B.E. nélkül - de azért még most is olvassuk őket:)

Igazad is van Bius, a Karina még úgysem tudja, mi az a Dolly baba! Különben is, bármit nem adunk a tesónak, csak ami szigorú teszten esett át:) Legalábbis idén...

Sok puszi, és további vidám évvégi napokat: Csanádék.

agika írta...

Szilveszterkor ha éjfélt üt az óra, gondolj rám is csak egy pillanatra. Enyhe szellő szárnyán szeretetet viszek, boldog új évet kívánok neked!

BUÉK!

Danika,Öcsike

Kata és Tommy írta...

B oldogan visít az Újévnek malaca,
Ú gy látszik még neki sincsen
panasza.
É rdes törzsű fákon is nőnek majd
levelek,
K ísérjen az Újévben béke és
szeretet!

csupella írta...

Nagyon örülök,hogy nálatok is járt Jézuska!
BIztos csodás volt az ünnep négyesben!:)
pusz

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.