2009. október 20., kedd

Még mindíg,és megint Anya.

Még mindig nincsen fent minden a gépen,nem is volt kedvem írni.
De ügyes kislány vagyok és megoldottam!

Igazából gőzöm sincsen,hogy mik voltak szombat óta.
Mivel én nem éreztem jól magam,sokat voltál Apával,vele játszottál,még Barbye-ztatok is.
Na jó néha azért amikor már nagyon nem bírtad jöhettél hozzám is.
Itt éppen üveg festékezünk.

Mostanában bármit csinálok,jössz,hogy ÉN IS SEÍTHETEK?
Hát persze!
Tegnap du-án pl.nekiálltam sütit sütni,mert hiányzott a cukor a szervezetemből.
Akkor is jöttél.

Olyan ügyesen keverted a tésztát,hogy én csak adagoltam,meg tényleg csak a végén kavartam rajta egy kicsit.Nagyon fincsi is lett ám a süti,százszor jobban sikerült mintha egyedül csináltam volna.Apa is dicsérte folyamatosan.

Vasárnap de.-öt voltunk vásárolni.
Többek közt megvettük a névnapi ajidat is.Nem ezt szerettem volna,de nem volt amit akartam.(Már a karácsonyra készülnek és megy az átalakítás rendesen.)
A lényeg,hogy próbáltam úgy a kocsiba tenni,hogy ne vedd észre,nem jött össze.De itthon már nem kerested,úgyhogy el tudtam dugni.
Hazafelé a csomagoló kellett amit ahhoz vettem(Micimackós),és ezt meg is mondtam.Majd megbeszéltük,hogy letárgyaljuk Papáékkal,meg Keriékkel is,hogy mikor érnek rá,hogy megtarthassuk a névnapodat.Hát,hogy te hogy örültél,az fenomenális volt!
NÉVNAPOMAT? AJ DE JÓ! és vigyorogtál ezerrel.KEJIJÉK,MAMÁJJÉK JÖNNEK? AJ DE JÓ!
Kész voltam!
Hazafelé persze bementünk Mamiékhoz,ott ebédeltünk,az indulás volt megint nyűgös,már fáradt voltál,el is aludtál.

Ja igen azt akartam végül is írni,hogy már régebb óta érdeklődsz az olló iránt.A nagyot nem mertem odaadni,így végre felírtam és eszembe is jutott,vettünk egyet.
Tegnap kipróbáltuk.




Hát azt hiszem mondhatom,hogy teljesen elbűvölt.
Mivel még nem tudod fogni rendesen,hamar elfáradt a kezed és ragasztottunk.
Még játszottunk a kinderekkel ,hármasban a te kérésedre,mert a déli alvás kihagyása miatt majdnem elaludtál a fotelbe.
Az lett a kedvenc helyed,meg nekem is,de mindig kitúrsz!
Közben jöttek Keriék is faxolni,de csak a Keri jött be,mert Dóri köhög,Keresztapádnak is baja volt,és ezért meg is sértődtél a Kerire.Még puszit sem akartál neki adni.
Pedig mostanában,már nem csak simán Keri,hanem Kerianyú!!
Elég hamar akartál fürcsizni is,mostunk hajat is,meg kicsit igazítottam rajta,nem sokat.
Bár tegnap is elkezdtél velem vitázni,hogy nem kell hajat mosni(a vége az lett,hogy mondtam én vagyok a főnök,az van amit én akarok,te meg megadva magad: JÓ.Apád persze már megint röhögött.)ahhoz képest egy hang nélkül sikerült a móka.
Rendszeresítve van a Zsuzsi baba a kádhoz,mondjuk most ő is szabit kapott,de éppen vittél magaddal egy Barbyet,meg két Évi babát fürdeni.Az Ő hajuk is meg lett mosva,és így nincsen sírás.
Fürcsi után még olvastatok Apával,meg Barbye-ztál,babáztál,táncoltál,énekeltél,és fél 9-kor már szunya volt.
Itt éppen könyv csere van!
A csoki ügyben önkiszolgálló lettél.
Kimész és kiveszed ami neked kell.
Tegnap behoztál egy Pez cukrot,meg hoztad a tartót is,hogy töltsem meg.
Sikerült úgy szétbontanom a cukrot,hogy szanaszét repültek.
Mondom, na ez király volt,de te már ugrottál is összeszedni,közben persze a szád sem állt be,KIJÁJ VÓT ÁM,BASSA MEG.
Ne én meg,rögtön,hogy ezt kitől és honnét??Erre te BASSA MEG.Rájöttem,hogy kár volt szólni.
De aztán megbeszéltük,ha valaki ilyet mond arra rá kell szólni,hogy ez csúnya beszéd,és nem szabad mondani.
Ezek után cukor evés közben a saját kis fotelodon kezdtél el balettozni.Szóltam,hogy cukor evés közben ne álljál fejen légyszi.Mi volt a válasz?HÁT JÓ.
Ezekről a "rád szólásokról" még annyit,hogy mikor valamiért szólunk pl. ne ugrálj amikor eszel,vagy ne tedd a kezed a forró víz alá,vagy vigyázz mert elesel,stb. simán bedurcizol és eljátszod a sértődöttet.Még szipogsz is,meg úgy teszel mint aki sír és elbújsz a kezed mögé.
Többnyire megnyugszol,de attól függ mennyire vagy fáradt,van,hogy sírással végződik.
Bepisilés.
Valamelyik éjjel megint úgy jártam,hogy nem ébredtem fel megint ágyruha csere volt.
Ezek szerint még nem érzed,ha pisilni kell.Sebaj,majdcsak bele jössz,addig meg ébresztgetlek.
Éjjel is keltettelek,de volt balhé is.No nem azért mert pisilni kellett hanem mert meleged volt.
Azt hiszem ennyi egyenlőre.

6 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Nem semmi,hogy milyen szuper dolgokat csináltok...jó lenne,ha nekünk is lenne időnk ilyesmikre...N azért hétvégén néha kerítünk rá sort,amikor éppen nem kell utolérnem magam ...Olyan pedig sajnos nagyon ritkán van :) Millió puszika!
Örülünk,hogy jobban vagy :D

Eszti írta...

Hát Juditom egyszerűen csodállak,hogy milyen jó anyuka is vagy te!És,hogy őszinte legyek irigyellek is a türelmedért,a kreativitásodért és még sorolhatnám...
Vagy nem is a tiéd az érdem,csak egyszerűen egy tündéri gyermeket kaptál?:-D
Na ez az amit nem hiszek az előző beszámolók alapján!?
Szóval minden tiszteletem a tiéd!
Puszilunk titeket!:-)

Emi és Laci írta...

Szívesen megkóstoltam volna a sütidet, biztos fincsi lett! Nagyon ügyi vagy!
Az olló az klassz dolog, én a bölcsiben már régóta vágogatok vele.
És neked is van Zsuzsi babád? Az enyémet is úgy hívják! Azt szopiztattam, mikor anya meg Lacikát!

A pisilést meg majd megtanuljuk! Ezek az anyák elég türelmetlenek.
Puszi: Emi

Kata és Tommy írta...

Olyan sok jó dolgot csináltok Ti, hogy csak ámulok és bámulok. Ragasztás, ollózás, sütizés...
Azt hiszem jóanyámat elküldöm tanulni anyukádhoz. Már uncsi, hogy amikor hazamegyünk, ott pörög a konyhába, aztán meg nyomás a pancsi és az ágy:-)))
Ja igen! A pancsizásod nagyon cukeráj lehet annyi babával, de ajánlom neked, hogy próbáld ki legközelebb autókkal.Sokkal tutibb !!:-DDD
Puszillak:Tommy

csupella írta...

Hát ha ketten összekerülünk,akkor lehet,hogy vita lesz abból,hogy ki is segítsen a házimunkában?!:)
Én is nagyon szeretek segédkezni,és valamiért nálunk is sokkal finomabb az az étel,amelyiknél én is közrejátszottam:)
Az ollózást is majdnem egy időben kezdtük:)
BIztos nagyon szupi ajit kapsz.
pusz

Liliána és Armilla írta...

Nagyon ügyes nagylányod van :)
És látom, kinyílt a szája is :))))))

Éjszakai nem bepisilésre egy tipp, ami neknk bevált: 16-17 után csak vizet kap Lili, és lefekvés előtt 1-1,5 órával csap "Kicsit iszok Anyu,jó?" van.. A civa jön este a vízért és mi van, ha nincs neki? :) Így nincs gond, hogy jajj de szomjas vagyok, mert a cica még szomjasabb :)
Közvetlen alvás leőtt egy pisi, de gondolom ez nálatok is így van és így nincs gondunk! ;)

Sok puszi!!

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.