2009. október 17., szombat

Már megírt......@@@@@

Tegnap megírtam a jó kis hosszú bejegyzést és mire végeztem az internet elszállt,majd a bejegyzés is aztán az én agyam is.Most megint megpróbálkozom,de egy rövid verzióval.


Képek szerdáról.
Reggeli,fotelba,takaróba,mese nézés közben.Ez ám az igazi kényelem.

Unatkoztunk és próbáltam kitalálni néhány új dolgot,hogy jobb kedved legyen.
Csináltam só-liszt gyurmát,van rendes is,de az már unalmas.
Csináltunk kígyót,csigát,mutattam,hogyan kell.Próbálkoztál is vele,ügyesen csinálgattad is,de nem volt hozzá türelmed sokáig.


Inkább öngyilkossá tetted a csigákat.

Aztán leporellós könyvekből építettünk a Barbyeknak lakást és legó bútorral rendeztük be.Na ez menő volt jó sokáig.

Csak szegény babák folyton vetkőztek.

A kaja sem ment nagyon ezért még palacsintát is sütöttem hátha,de egyet ettél csak abból is.
Még de.-öt megleptek bennünket Mamiék is,így velük buliztál,bújócskáztál ,rosszalkodtál kicsit,ez javított a hangulatodon.
Mikor Apa megjött,hozta a kaját,abból sem ettél.Reggel viszont valami mesében láttál kukoricát és kérted is egyből.Mondtam,hogy majd ha megyünk a boltba veszünk.
Apa ment át,mert még kimozdulni sem volt kedvünk és hozta is neked a KÓKICÁT.
Hát azt az örömöt amit levágtál,és ettél is belőle.
Du.-án aztán segítetél mosogatni is.

Meg játszotatok Apával.

És azt hiszem alvás is volt bár későn,és megint az esti is jól kitolódott.
Csütörtökön,de.-öt kicsit kiidegeltél,mert Apa telepítette a gépet,persze minden elveszett,ami fontos volt.Így a játékaid is és hiába kerestem másikat folyton azokat követelted.
Már annyira kiidegeltél vele,hogy ott is hagytam az egészet.
Apának volt türelme,és keresett egyet ami megfelelt ideig-óráig.
Na itt feladtam.
Beküldtelek mesét nézni.
Utána meg már amúgy is készültünk,Apa melózni mi meg klubba.
Olyan aranyos voltál,szóltam,gyere öltözni.Szokásos kérdés MÉJ HOVA MEDÜNK?
Mondom,hogy a klubba.Rögtön kiabáltál meg rohantál Apa után,hogy PUSZÁT ADOK APÁNAK.
Klubb előtt még bementünk vettünk egy váltó cipőt mert a mamuszt azt kinőtted.
Kicsit előbb értünk oda mint szoktunk,mert eddig éppen beestünk kettőre.
Most meg nem volt senki,csak kettecskén voltunk.Éppen kezdtem körbetelefonálni a csajokat,hogy jönnek-e mikor megjött az Éva óvó néni,és utána jöttek is a csajok.Azért lettünk páran.
Éva óvó néniről annyit,hogy hááát,nagyon nem jól csinálja a dolgát.
Mondókás foglalkozást tart nekünk,de most is a hinta palintát,meg a zsipp zsuppot énekeltük 20 percig.Nagyon nem élveztétek.
Jövő héten már Marika néni lesz,na őt nagyon szeretitek,ezerszer jobban csinálja.
mondóka után kicsit futkároztatok,majd összeraktuk a mászókát és jól éreztétek magatokat.
Mi utána még bementünk Janikáékhoz,mert Andi behívott.
Most már megmondhatjuk,hogy eddig azért nem jártunk,mert amikor nyaralni voltunk akkor derült ki,hogy Janikának is lesz kistestvére.
Utána meg sajnos Andi nem jól volt feküdnie kellett jó egy hónapot,hogy minden oké legyen náluk.
De most már jól van,így bátorkodtunk egy órácskára bemenni.
Meg is volt a nagy meglepi,mert annyira örültetek egymásnak,hogy Janika is teljesen felpörgött,eljátszotatok és még veszekedni sem veszekedtetek.
Utána haza jöttünk,az utat végig hisztizted a fáradtságtól ,és el is aludtál megint az ölemben.
Este a szokásos.
Pénteken.Itthon volt Apa.Lustiztunk,úgyhogy a fotelbe ültünk Apa meg hozta a kávénkat reggelit mindent.
Aztán kicsit játszottatok,majd mentünk a Mamiékhoz.Csak Mama volt otthon,és most nem is voltál dilinyos amikor oda értünk annál inkább mikor eljöttünk.Még HAGGYÁ BÉKÉN is volt.
Boltba azért még beugrottunk,kaptál cukrot,meg vettem egy újságot amibe rúzs volt.Autóba ülésnél megint jött a hiszti,megkaptad az újságot,hogy a rúzs a tiéd lesz.Elhallgattál,kicsit szundítottál is és hazaérve szépen kidekoráltad magad.
Alvás megint nem volt,a du.-ánt pedig mesézéssel töltötted.
Alvás este már fél 9-kor.
Szombat.
Reggel 9 után Apa ébresztett.Mese nézés,reggeli,majd Apával voltál de.-öt.
Ebéd után ami neked gumicukor volt,Apával filmet néztetek,de nem aludtál el.
Utána Én váltottam Apát,én aludtam,te nem.
Aztán megint mesézés,meg ugra bugra,meg játék,és most már kezdesz hisztizni is.
Hamarosan fürcsi.

3 megjegyzés:

agika írta...

Sziasztok!

A gyurmázás nálunk is bejön,én is csigát és sziszi kígyót szoktam Daninak legtöbbször készíteni.Hasonlóképp végzik,mint Nálatok:P

Palacsinta?Az nálunk is menő,jó ötletet adtál,lehet délután készítek is.
Bár mostanában próbálkozom a gyümölcsökkel(többféleképp készíteni).Hétvégén sütöttem egészben almát,mézet csurgattam rá,és Daninak is ízlett:))))

Jók a fotók-különösen a rúzsos:))))

Puszi!

Emi és Laci írta...

Ez az apa milyen rendes? Elkényeztet benneteket! Reggeli, kávé anyának, neked meg kukorica! Tartsátok meg!
Az óvónénik ilyenek, egyik jobb, mint a másik, és ezt mi meg is érezzük!

Puszi: Emi

Kata és Tommy írta...

Tudod, hogy nagyon jól áll a rúúúúzs? :-))))))
Puszillak:Tommy

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.