2009. augusztus 8., szombat

2009.08.06 délután és 2009.08.07.Egész nap.

Szóval csütörtökön du-án mentünk a Mamiékhoz.
Ezt a csini rucit Anya vette nekem,mikor felpróbáltam le sem akartam venni,úgyhogy ebbe mentem.

Nagyon tetszett,jól éreztem magam benne és persze mindenki el volt ájulva,hogy milyen csini vagyok.

Szuper du-ánt töltöttünk Mamiéknál,voltunk egy nagyot sétálni,és utána még volt erőnk kint az udvaron is futkározni.


Felpróbáltam Dóri papucsát,tetszett az is.

Estére viszont elmúlt a nagy lelkesedésem az ott alvásra,hazajöttem Anyáékkal.
Péntek reggel mentünk megint.
Nagyon örültem a gyerekeknek és megint sokat játszottam velük.
Szegény Mamit sem nagyon kíméltük,Ő van legalul.
Voltunk Dédizni is,aztán mikor megjöttek Keriék a gyerekekért Én is mentem velük,ugyanis kivertem a dilit.
Anya megvárta a Mamáéknál Apát,ünnepeltek egyet aztán jöttek értem.
Még akkor sem akartam haza menni,de kénytelen voltam.
Ma de-öt játszottam ,meg DVD-t néztem,míg Anya rakta össze a cuccainkat,készülünk a nyaralásra.
Azért is írunk most,mert hétfőn megyünk Kenesére.
Ha minden igaz onnét is tudunk majd jelentkezni.
Nem akarom felköszönteni magam a nevedben,egyet azért szeretnék leírni.
Tegnap miután megtudtad,hogy szülinapom van,mindig jöttél és bújtál,meg hízelegtél,hogy SZÜJINAPOD DAN.
Még ma reggel is mondtad,nagyon imádlak!!!

7 megjegyzés:

csupella írta...

Tényleg nagyon csini rucit kaptál.Anyának is eszébe jutott egy kislánykori hasonló kedvence.:)
Biztosan kapsz majd ilyen papucsot is,és akkor igazán nagylányos leszel:)
Kellemes Pihenést!
pusz

csupella írta...

Ja,és a nevünkben mi is felköszöntjük anyukádat!:)

KyttiS5 írta...

jó kis mozgalmas napok!
nincs unatkozás tuti:)
puszi nektek!

Era és Dani írta...

Nagyon csinos a ruhád,igazi csajos.
Akkor ezúton kívánunk mi is boldog szülinapot,így utólag is.
Ja és mozgalmas pihenést!!
Pussz.

Kata és Tommy írta...

Nagyon csinos!!!
Hmmmmmmmmmm....
kimondottan csinos!!!:-)
Puszillak:Tommy

Marietta írta...

Húú ez a ruci tényleg nagyon csini!!!!!:)
Utólag kívánunk nagyon boldog szülinapot!!:)
Puszi Marietta

Kati írta...

Nagoyn boldog szülinapot, JuditAnya! Isten éltessen! :-)

Bius! Öröm nézni, ahogy az uncsikkal hancúroztok, játszatok, szeretitek egymást. Ti kutyusok! ;-)
Addig nagy a szád, amíg nem kell mamiéknál aludni, kis huncut? :-)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.