2009. július 5., vasárnap

Az elmúlt egy hét.

Nagyjából semmire nem emlékszem.

Egy biztos a náthánk elmúlt,most már jól vagyok.
Ja és a szerda az beugrott.
Elmentünk az oviba és megkérdeztük,hogy nekem be kell-e iratkozni,mivel csak februártól mehetnék,meg jön a kistesó is.
Nem kellett.

Nem uncsiztunk,sokat játszottunk és végre megjött az a jó idő is amire vártunk és.....
megkezdődött a fürcsi szezon.

Ez az első itthoni fürcsinél készült.
Nagyon élvezem a vizet,már reggel bele mennék ha lehetne,de Anya sóher és nem engedi.
Ma elhoztam a Mamiéktól a még bontatlan kis medencémet is,azt is be kellett üzemelni.
Hol ebben,hol abban fürcsiztem.

Ma még a Manók meg Keri is eljöttek.Fél kettőtől ötig bent voltam a vízbe.
Akkor kiparancsoltak,és nem mehettem vissza,de megoldottam,mert ott volt a kicsi és abban ki-be-ki-be.

Röviden ennyi.Sajnos nagyon nem akaródzik most ide ülni és írni.
Anya azért egy két jó sztorit még leír.
-Reggelit csináltam.
Bejöttél megkérdezted :-ANYA ,GEGGEIT CSIÁLSZ? (Anya reggelit csinálsz?)
mondtam,hogy igen,erre Te :-ÜDES VAD! (Ügyes vagy)
-Kedvenc mondásod a :-HAGGYÁ BÉKÉN!
Általában szegény Apa kapja,akkor is,ha csak rád néz és te éppen olyan hangulatban vagy,de szórod már mindenkinek.
Amikor Apának mondtad Apa vissza kérdezett,hogy :-Nekem mondod?
Te meg :-NEKED MONDOM!

-Jöttünk haza Mamiéktól és a kis közből ahogy fordultunk ki (ami elég beláthatatlan,főleg ha nem 50-el jön az autó)és persze jött egy száguldozó.Apa bele a fékbe,szerencsére kikerült,nem jöttek szembe,de Apa azért szórta az átkokat.
Megbeszéltük a dolgokat egyszer csak hallom ám :-HÜLYE BAJOM.
Mondom Apának ezt jól hallom?Jól hallottam!
-Apa hordta múlt héten a kaját a gyárból.
Meg szoktam neki köszönni,mikor befejeztem a kaját.
Utolsó nap Te kicsit később fejezted be,kivettelek a székből bejöttél Apához,és mondtad neki,hogy :-KÖSZÖJÖM AZ EBÍDET,FIJOM VÓT.
-A Mamitól kaptál egy üveg iszit.Míg ott voltunk megittad felét.
Mikor jöttünk haza,mondtam,hogy fogd az iszidet,adjál Maminak puszit aztán menjünk.
Odamentél a Mamához és magadtól megköszönted az iszit.
-Van egy autó reklám amiben a Queen egyik száma megy a Dont stop me now(nem biztos,hogy jól írtam!)na ezt énekled még akkor is,ha éppen kint vagy a konyhába.
-SZTOP MI NÓ
Szerencsére nagyon ügyesen használod a kérem,köszönöm, tessék szavakat továbbra is,ezért nagyon büszke vagyok rád.
Köszönni még mindig csak integetve köszönsz,vagy Mamiéknak,Keriéknek mondod amit tőlünk hallasz.
Idegenektől még mindig félsz,de azért van akivel könnyen barátkozol.
Az evésed az mostanában elég gyalázatos,bár ma ez a sok fürcsi kiéheztetett,és még mindig :-ETESS ANYA van.
Valamiért mostanában nem akaródzik az esti fürdés a kádban,de sejtem miért.
Némi hiszti van,de azt hiszem elég jól tudjuk kezelni.

10 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Micsoda hancúrt csaptatok :) de jó.
Mi is locsiztunk mamival ;)
PUszi

Hello Kitty írta...

Kérem szépen így ki lehet bírni ezt a nagy meleget!
Nagyon irigykedünk ám !
Na persze csak egy kicsit mert a hétvégén már én is áztatni fogom a popómat a telken!
Puszilunk

csupella írta...

Legjobb dolog a pancsizás ebben a szép időben!:)
Kellemes pancsizást!
Nagyon ügyesen dumálsz már.:)

Emi és Laci írta...

Nekem már be kellett iratkozni az oviba, sőt már szóltak is, hogy felvettek, pedig én csak márciusban megyek.
Nagyon klassz kis nyári frizud lett mióta nem láttunk! Anya is mindig fenyeget, hogy levágatja a hajam, mert állandóan kiszedem a gumimat!
Beszélni azt te is tudsz! És milyen jókat pancsizhatsz! Irigyellek ám!
Puszi: Emi cica

Kata és Tommy írta...

A hagyjál békén nálam menj innen és szintén apának szól :-))))
Fantörpisztikusan jó nagy medencétek van.
Nem is csodálom, ha nem akarsz kijönni belőle :-)))
Annyira édesen dumálsz, hogy meg lehet zabálni téged...ahogy édesanya szokta mondani :-)))
Puszillak:Tommy

Kati írta...

Mennyi medence!!! Válogathatsz kedvedre. :-)
Három órát lubickolsz napközben, s anya csodálkozik, hogy este nem akarsz mosakodni? :-P ;-)

CsaCseLeV írta...

Óóóó! Neked aztán csuda klasszul telik a nyár!
És olyan édes a dumád!

Puszi: Valiék.

KyttiS5 írta...

Sziasztok! Már egy ideje olvaslak Titeket:)
Nagyon aranyos a Kislány:)
További eseménydús napokat!
:):)

E. Jucus írta...

Milyen vicceseket beszélsz....:)))))
Szuper lehetett a pancsi,én is szoktam elég sűrűn mostanában! Millió puszi Nektek! Anya és Apa köszöni a gratulációt! Szijjasztok!

csai írta...

Hát így első végigolvasásra Bius is akcentussal nyomja, akár Csengém! Nem keveset röhögünk a nem kis tájszólásszerű megjegyzésein.... :D
Megfáztál Drága? Örülök, hogy már jobban vagy!
A képek pedig nem kis irigységet váltottak ki a medence látványa, a meseszép udvar.... De jó neked!!!

Pusz

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.