2008. november 9., vasárnap

Szerda óta.

Ha így haladok...na inkább hagyjuk.

Sok minden zajlott körülöttem,de annyira már nem emlékszem.
Annyi biztos,hogy csütörtökön Apa itthon volt,így amíg Anya tevékenykedett,mi Apával legóztunk.Mondhatjuk azt is,hogy a legó akkora sláger,hogy reggel kiöntjük,este meg összeszedjük.

Hogy du-án mit csináltunk???
Ja igen kint voltunk,Apa levelet söprögetett,Én a Dáviddal játszottam,már amennyire lehetett,ugyanis Ő sem nagyon hagyott kibontakozni.Anya meg a Brigivel Dávid Anyukájával beszélgetett.
Este meg már a szokásos menetben zajlottak a dolgok.
Pénteken de-öt Apa melózott,úgyhogy Anyán volt a sor a legózással.
Du-án viszont Mamiékhoz mentünk mert Anyának fájdalom csillapító kellett,fogfájásra.
A Mamiék nem voltak otthon,úgyhogy addig elmentünk a Lidlbe Fehérvárra persze csak miután már Anya is meg a foga is lenyugodott.
Visszafelé beugrottunk Mamiékhoz,és vacsiztam velük,este ismét a szokásos.
Szombaton viszont nagyon korán 6-kor ébresztettek.Nem is volt semmi gond csak épp úgy negyed óra múlva,na akkor már nyügi voltam,de menni kellet.
Papiékhoz mentünk cocát vágni.
Én csak egyszer voltam kint amikor fürdették a ,meg melegítették a cocát,de az nagyon tetszett.
A nap többi részét bent töltöttük a Manókkal,és játszottunk,gyúrmáztunk,zenét hallgattunk,legóztunk,játékot válogattunk.
Először a KEJI,aztán AJA vigyázott ránk,mer Én így szerettem volna.
Ebéd után meg elmentünk a Dédiékhez is ,ott is jót játszottunk.
Aztán KEJI-ékért jött a DEI KEJI( vagyis KEJI APU mert azt is mondom neki,hogy APU)és persze engem sem hagyhattak ott,mivel amikor megláttam,hogy készülődnek már kérezkedtem is fel KEJI-hez.Kérdezte is,hogy menni akarok?Nem volt kérdés,határozottan kiadtam a parancsot,úgy,hogy az ajtó felé mutattam.Így hát öltöztem és mentem velük.
TÖK jó volt.Még fürcsiztem is a nagy kádba ÓI(Dóri)-val.Mikor AJA meg APA jött értem a kádban ültem.
Aztán gyorsan haza,még játék a baba házzal amit elhoztunk és alvás 5 perc alatt.
Ma reggel vidáman ébredtem,hancúroztunk az ágyban egy nagyot,de aztán miután felkeltünk kitettem a taccsot.Kijött a tegnap délben egészben rágás nélkül benyelt uborka szelet.
Ebből őseim arra következtettek,hogy bizti nem tudtam megemészteni és azért jött ki.
A biztonság kedvéért Anya adott egy kupszit amit negyed óra múlva egy nagy fosi-mosi keretében viszontláthatott a pelusomba.
De ezzel a de-ötre letudva minden rossz.
Gyúrmáztunk,baba házzal játszottunk.
11-kor elaludtam és fél óra múlva fent is voltam.
AJA elkezdett öltöztetni,de mivel látta,hogy valami nem stimmel abbahagyta.
Tanakodtak APA-val,hogy mi legyen,úgy sejtem mentünk volna valahová.Lefújták.
Kaptam nurofent,és jól is tették,hogy adtak,mert felszökött a lázam fél óra alatt 38 fokra,de aztán ahogy jött ment is,és játszottam is,jókedvem is volt,egyedül az evéssel állok hadilábon.
Du-án eljöttek a Papáék,hoztak töltött káposztát,meg cocás finomságokat.
Nem sokáig voltak,mert dolguk volt még.
Én utána el is aludtam és még durmolok.
Amit meg kell említenem,hogy most már a beszédben is a két szavas mondatokig jutottam.
Mondom pl,hogy APA EJÉ - Apa elé.
MAMA EJÉ - Mama elé
TENTE BÁCSI - tente bácsi
Egyenlőre ennyi de menni fog a többi is.

9 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Halihóó!Újra itt vagyunk,mostmár igyekszünk sűrűbben jönni,és mindent visszaolvasni!!!Köszönjük,hogy kitartottatok mellettünk!
Millió puszi:Vilcsi és Jucus

Kati írta...

Üdvözöllek az Elmó-rajongók klubjában! ;)
Ügyesen beszélgetsz már, s ez csak egyre jobb lesz. :)
Reméljük, anya fogfájása elmúlt!

CsaCseLeV írta...

De jó kis építőjátékod van! Nem csoda, ha így szereted! És milyen csodákat lehet készíteni belőle! Csak nem egyedül csináltad azt a hatalmas várat?!
Anya! Menj el fogorvoshoz, nehogy rosszabb legyen - én is voltam így a Csengével, jó sokáig húztam, aztán elég volt kikeveredni belőle... Utólag bántam nagyon, hogy nem menetem el azonnal.

Reméljük, csak valami gyorsan múló nyavaja támadta meg a lyánykát, és már nyoma sincs! Gratula amondatokhoz!

Puszi: Csanád.

CsaCseLeV írta...

Hahó, új játék, kukkantsatok be!

Puszi: Csanádék.

Hello Kitty írta...

Az építőt tőled lestük ám el!
Ha már úgyis hasonlítunk egymásra! És bejött mert amióta megkaptam sláger játék az Elmo után!
Anyának reméljük hogy már nem fáj a fogikája!Jobbulást Anyának is és neked is Biusom!
Remélem hogy te sem leszel beteg ezért gyorsan küldjük a gyógypuszikákat!

Puszika Kitty

Hello Kitty írta...

Új játék !
Kukk be hozzánk!
Puszika Kitty

agika írta...

Jobbulást kívánunk Nektek!Reméljük tényleg csak az uborka a bűnös,és nem valami vírus:-O

Nagyon szép várat építettetek apával a legó-ból;)))


Puszi:Dani:)

Emi és Laci írta...

Klassz legód van! Én is kérek a Mikulástól!
Nálatok is zajlik az élet, nincs unatkozás!
Puszi: Emi cica

csupella írta...

Nagyon szep kis legod van!En is szivesen epitenek veled kozosen varat!:)
Coca vagas?Az izgi lehetett:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.