2008. szeptember 16., kedd

Végre Én is szóhoz jutok kicsit.

Újra ide engedett Anya a géphez,hurrá.
Ezzel csak az a baj,hogy gőzöm sincs hol is kellene folytatnom.Talán a vasárnapnál??
Lássuk csak!Na persze,ha tudnám mi is történt velünk akkor??!
Azt hiszem a de-öt nagy részét Apával töltöttem,mert Anya főzőcskézett.
Délben aludtam egy rövidet,de nagyon nyügin ébredtem fel.Semmi nem volt jó,csak nyüszögtem.Kivitt Anya a nagyszobába,én meg hozzábújtam és vissza aludtam.
Úgy ahogy voltunk elfeküdtünk,Én Anyán(mint csecsemőként,meg mint most éjjelente ha felébredek)és aludtunk.Anya csak fél órácskát tudott,mert elzsibbadt mindene,Én viszont még durmoltam másfél órát.
De annyira jókedvűen ébredtem,hogy a szemem még ki sem nyílt a szám az már járt.
Aztán du-án sütit sütött,akkor már egyedül játszogattam,mivel ugye kialudtam magam.
Mikor "rend" lett a lakásban elmentünk egy kis kört sétálni,de csak,hogy szellőzünk egy kicsit,mert elég hideg volt.Vagy csak hozzászoktunk a meleghez.
Hazaérve vacsiztunk,sütiztünk,játszottunk,tv-ztünk,fürcsiztünk,majd alvás.

Hétfő.
Anya reggel lelépett mellőlünk,erre Apa felébredt,és Ő is indult Anya után,de erre Én is felébredtem.Hogy ez miért is érdekes?Mert mindez 3/4 9-kor történt.Mostanság ez nem divat nálunk,hogy ilyen későn kelünk.Mindenesetre oltári volt ekkorát aludni.
Anya kitalálta,hogy menjünk át Perkátára a cipő boltba őszi cipőt venni.
Már kiválogatta az örökölt cipellőket,de csak kettő jó rám és az mind elég kopott.
Pechünkre a bolt hétfőn zárva van(Ez kiment a fejemből-Anya),és még az eső is szakadt.
Sebaj majd szerdán.
Itthon megint nagyon jól eljátszottam,hol ezzel,hol azzal.Mióta visszakaptam a játékaimat,dúskálok a jóban.
Délben Apa 1 órával korábban ment dolgozni,és Anya úgy látta,hogy már álmos vagyok.Nagyon rosszul látta,és fel is adta az altatást.Fél kettőkor,mert mostanában ekkor alszom el,megint próbálkozott,ez fél percig tartott.Kitalálta,hogy menjünk be a szobába és a nagyágyon nézzük a tv-t.A kis naiv azt hitte majd elalszom.Helyette olyan jót ugráltam,hancuroztam,birkóztunk,csikizett Anya,meg másztam át rajta,stb.hogy csak na.
Miután ezt is feladta de akkor már tényleg nagyon látszott rajtam,hogy fáradt vagyok,a szokásos módon két perc alatt elaludtam.
Egy és negyed órát aludtam.
Ébredés után betoltam egy pudingot,öltözés és irány Seregélyesre a Dédiékhez.
Vett a Dédi egy új mosógépet és azt kellett volna megmutatni neki,hogyan kell kezelni.
Deeeeeeee,már lekéstük a dolgot mert más már megtette Anya helyett,viszont a Dédi nem szólt volna,hogy nem kell menni.Sőőőt az egészet akkor nyögte ki mikor Apa telózott,és kérdezte mi a helyzet sikerült-e elindítani a gépet.
Persze azért jót beszélgettünk,meg ettünk egy csomót.Kenderes déditől nem lehet úgy eljönni,hogy minimum egy falatot ne együnk.Ettünk sütit,szőlőt,diót,mogyorót.
Kaptunk is egy csomó mindent,és két órát ott töltöttünk.Fél 6-kor indultunk el,de még akkor is mondták,hogy maradjunk.Hát Istenem engem ennyire imádnak.
A Dédiék után még beugrottunk Papához is.Egyedül volt szegény mama dolgozott,és azt hitte már nem is megyünk.
Rögtön megtaláltam az ugatós kutyust,és azzal kezdem el játszani.Papa meg Anya beszélgettek de azért Én is közbe szóltam ám.
Kaptunk Papitól is fincsi almát meg körtét,aztán jöttünk haza mert este volt.
Gyors vacsi,rend rakás,fürcsi,és alvás.

A mai nap kissé nyűgösre sikerült.
A de-öt felében Anya nyakán lógtam és mindent együtt csináltunk.Reggel almát pucoltunk,aztán bepakoltuk a mosó gépbe a ruhákat,leszedtük ami már megszáradt,porszívóztunk.
Miután rend lett,Anya kitalálta,hogy Lilly babázzunk hisz ez is olyan régen volt már műsoron.
Óóó és igen,nagyot mulattam,még táncoltam meg énekeltem is,de azt,hogy Anya felvegye már nem engedtem.
Majd miután Anya ezt megunta,nekilátunk építőzni,meg mesét nézni,meg bohóckodni,ebédelni,és ismét játszani.
Történt egy kisebb baleset is,megint az asztallal találkoztam,most az államat sikerült megsebeznie.Annyira benne voltam a játékban,hogy nem is nagyon foglalkoztam vele.
Aztán mikor már nyügi lettem,Anya próbált altatni,de Én csak ellenkeztem és a cicit követeltem.
Tegnap olvastam Tommy barátomnál,hogy Ő is egyszerűen kikönyörgi a cicit amikor akarja,gondoltam veszteni valóm nincs.Ott támadtam ahol a legjobban fáj.Üvöltöttem,de kegyetlenül.
Ééééés bejött!!!Megkaptam a nedűt és már durmoltam is.
Igaz annyira rövidkére sikerült,és nagyon rosszul ébredtem.Közben Apa is hazaért a melóból.
Anya nem is nagyon tudott letenni.Egy órán keresztül cipeltettem magam.
Végül csak jókedvre derített Anya egy kis segítséggel.
Megnéztük vagy ötször az egyszervolton a Ma van a szülinapom klippet,meg fújt nekem bubit,és birkóztunk is.
Mire Apa megjött Fehérvárról,már nem is volt semmi gondom.
Nem sokkal utánna jöttek Janikáék is.
Elösször Ő próbált engem szeretgetni,de kicsit durván,így menekülni kezdtem előle.Aztán ezek után rám sem hederített azt hittem megsértődött ezért Én próbáltam szeretgetni de akkor sem foglalkozott velem.
A játékokat most is kikapkodtuk egymás kezéből,úgyhogy ez sem ment simán.
Sőt történt baleset is,Janika elesett a székemmel mikor azt cipelte és nagyon megütötte az orrát,még vérzett is.Szegénykém annyira sírt.De hamar magához tért és ismét belelendültünk a rosszaságba amikor meg lefejelte a falt.
Nem volt ma valami jó napja.
Apukája jött értük,mert bicóval jöttek ki,de mire mentek volna haza eleredt az eső.
Miután elmentek Anyával csináltunk melegszendót vacsira,ettünk,összepakoltunk fürcsi,és cicizés után már durmoltam is.

Sztory:
Vasárnap is elég Anyás voltam,mint mindig mostanában.Segítettem főzni Anyának.
Minden amit csak láttam a konyhában az APÁÉ volt.Anya már annyira kiakadt,hogy azt mondta Apának,hogy jöjjön azonnal és folytassa a főzést,mert ezek szerint neki nincs helye a konyhában.
Kb. 50 APA után kimondtam a kedvéért 3-szor,hogy AJA.

A kávés pohár amiből Apa iszik kávét,és a Papiék is olyanból szoktak(Anya kivételt képez,ő bögréből iszik)na azt megismerem és mondom is,hogy APA,meg PAPA.

Apa alsó nacijait,pólóit is megismerem ám,de ha Anya megkérdezi az övéről,hogy ez kié akkor vagy mélyen hallgatok,vagy arra is azt mondom APA.Ezért nálunk a tangát is APA hordja.

Nagyon sok szót mondok Anyáék után,kezd alakulni a beszédem,de erről majd máskor.

4 megjegyzés:

Hello Kitty írta...

Remélem sikerült a cipővásárlás!
Én már túl vagyok rajta!!!!
Puszika Kitty

agika írta...

Hát nálunk is ez van: APA!!!Mindig csak: apa-apa-apa....én anyum is ma fakadt ki,erre Apa kérte hogy mondjam "ANYA" de én csakazért sem mondtam ám:P

Kaptál cipőcskét?

Puszi: Danci

Névtelen írta...

Lilly babáról szinte má mi is elfelejtkeztünk!de a melegszendót is újra elővehetnénk!!Tök jó ötleteket adtatok!!
Puszi:Lilike

Toto és Nyucka írta...

Óóóóóóóóóó Drága Biusom!
Nagyon ügyes voltál. Kimondottan hangosan elkezdtünk kacarászni édesanyával, amikor leírtad, hogy sikerült győznöd!!!
/Tudod! Ahogy megbeszéltük...csak okosan...Te vagy a főnök :-) /
Úgy látom, hogy nálatok is minden apáé.
Ez nálunk is így van...Bizony, még édesanya fogamzásgátló tablettája is:-)))))
De adtál egy jó ötletet jóanyámnak...
Kimegy legközelebb a konyhából ő is :-))))))))))))))))
Puszillak:Tommy

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.