2008. július 12., szombat

Péntek és szombat.

Péntek de-öt takarítottunk Anyával.Apa dolgozott.
Aztán mire hazajött összekészültünk,és mentünk Seregélyesre.Ott kitett bennünket és Ő ment tovább.
Kicsit maradtunk Mamiéknál,majd Mentünk a Keriékhez,megköszönteni a gyerekeket.


További képek az albumba.
Hamarosan megjött Keriapu és Apa is,feltöltötték a medencét,úgyhogy lubickoltunk egy kicsit.


Itthon már csak a szokásos,csak épp totál nyügi voltam.Este kaptam is Nurofent és valószínűleg nagyon jó is,hogy megettem.
Az éjszakát egy ébredéssel végig aludtam,és reggel 7-kor 38.6 fokos lázzal ébredtem.
Anya rögtön vitt fürcsizni,és még egy kúpot is kaptam a fenekembe.
Úgy volt,hogy megyünk a Papiékhoz,mert jöttek hozzájuk rokonok Kemecséről,de sajna ezt is le kellet fújni.
Hála Isten a lázam egy óra múlva már el is tűnt és nem is jött vissza azóta sem.
Anya nap közben sikeres kukkolást tett a számba és akkor vette észre,hogy ismét gazdagodtam egy fog csücsökkel,áttört a bal felső szemfogam.Remélhetőleg ez okozta a galibát.
A napomra rányomta a bélyegét ez a láz azért,Anya folyamatosan mérte,és egy percre sem tévesztett szem elől.
De nem is volt velem gond,mert jókedvem volt,játszottam,dumáltam,ahogy szoktam,Néha jött csak rám egy kis nyügi.
Apa megjött kettőkor,háromkor meg el is húzott focizni.Sajna mi nem mentünk vele,mert így nem mertünk.Azért nagyon jó du-ánnunk volt ám itthon is.
Sütöttünk együtt csúsztatott palacsintát,
aztán 3/4 6-kor kimentünk,amit hatalmas örömmel fogadtam.
Kertészkedtünk egy kicsit,meg locsoltunk.
Elmúlt 7 óra mire végeztünk,úgyhogy gyorsan kádba is vágtuk magunkat mert nagyon koszosak voltunk.
Anya előbb végzett,így extra vacsit kaptam a kádban.Jó sokáig fürcsiztem,meg játszottam,de nem is bánta Anya.
Fürcsi után kaptam megint Nurofent a biztonság kedvéért.
Utána még egy kis játék és mese olvasás,és most ájultam be.
Az elmúlt napokban:
Valószínűleg leszoktam a cumis üvegről.Legalábbis már jó pár napja nem ittam belőle.
Helyette a sport kupakos üveg a befutó,de pohárból is nagyon szépen iszom már.
Megtanultam mit mond a Csacsi, iáá - ÁÁÁÁ
Előszeretettel forgatom a könyveket,nézegetem mondom,hogy mi van benne.
Aztán ha már nem akarom egyedül olvasni oda viszem Anyának,és együtt olvasunk.
Nagyon sok mindent utánozok amit látok Anyáéktól.Már néha a szavakat is,de csak egyszeregyszer amit épp hallok.
Tudom,hol az orrom,a fülem,a játszótéren már egy darab ágat is megpróbáltam bele gyömöszölni.
Tanuljuk még a száj,haj,fej,hollétét is,de csak apránként,minek úgy kapkodni.
A szem az már nagyon megy,mindenkiét ki akarom nyomni.
Vasárnap reggel:(Anya)
Az éjszakánk a lázat illetően nagyon jól telt!!
Messziről elkerült Téged.
A reggel már nem indult ennyire fényesen.
6-kor ébredtél,már melegnek éreztelek,megmértem,de semmi.
Ciciztél,abbahagytad és csak forgolódtál,meg pislogtál nagyokat.
Ez gyanús volt,megnéztelek,megint meleg vagy,mérés,akkor már 38,5.
Hamar adtam kúpot,megint nekiestél cicizni,elég sokára sikerült elaludnod,és még alszol,de ahogy néztem már lement a lázad.
Meglátjuk ma mi lesz veled.Lehet du-án a Doki bácsinál kötünk ki,de ha ma ismét nem lesz lázad akkor holnap elviszlek (ehhez a sarlatánhoz,mert akkor bizti nincs akkora baj,és azt Ő is meg tudja nézni.)ide a Doktor nőhöz.
Még mindig reménykedem,hogy CSAK a fogad szórakozik.

4 megjegyzés:

Hello Kitty írta...

Jobbulást kívánunk és reméljük hogy csak a fogacska miatt volt a lázacska!
Gratula az új tudományaidhoz és a fogikához!
Palacsiiiiiii? Bizti fini lehetett!
Én is nagyon ímádom!
Küldjük a gyógypuszikákat!
Puszika Kitty

Névtelen írta...

A kádba kapott vacsik nekem is bejönnek ám!!örülök,hogy a lázad így el is múltmbizonyára tényleg a fogacska miatt lehetette.látom apa nálatok is jön-megy,de azért te sokkkal többet segítesz anyának a kertben és konyhában,mint én:-(
Puszi:Lilike

agika írta...

Remélem jobban vagy és nem kellett orvoshoz mennetek!;)
Ügyes vagy a hogy már sporkupakos üvegből iszol;) Napok óta én sem iszom a cumisüvegemből....

Puszi: Danci:)

Kati írta...

Jaj, a szemfogak! :( Úgy látszik, mindenkinél máshogy, de mindenkinél galibát okoznak. :( Meg egy csomó fájdalmat. :'(

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.