2008. június 19., csütörtök

Csak egy gyors bejegyzés az elmúlt napokról.(Anya)

Igazság szerint,most,hogy Apa itthon van,szinte minden percünket együtt töltjük,és se időm,se kedvem naplózni.Ezért elnézést is kérünk,hogy egy kicsit hanyagoljuk az olvasgatást.Azért próbálok ide-oda bekukkantani.

Igazából túl sok minden nem történt,azért azt nem mondom,hogy eseménytelenül telnek napjaink.
Amíg az idő engedte kertészkedtünk,dolgozgattunk kint.
A csúnya esős időben pedig benti elfoglaltságot találtunk magunknak.
Végre úgy tűnik sikerül megvalósítanunk egy "álmunkat",amivel egyben reméljük,hogy anyagi helyzetünk,is kissé javulni fog,és reméljük a másik tervünket is véghez tudjuk vinni,és akkor már esélyt látunk arra,hogy mindent megadjunk Neked kicsi Cicusunk amire csak vágysz!!
Ezen ügyek intézése folyik,úgyhogy jövünk,megyünk,intézkedünk.
Persze a legnagyobb sikert mindenhol Te aratod le!!De ez így is van rendjén!!Nekünk csak a mellünk dagad a büszkeségtől,hogy a Mi okos és gyönyörű nagylányunk vagy!!
(Bocsi,nem nagyképűség,de Ti is tudjátok....Mindenkinek a sajátja!


Itt is nagyon jól érzi magát!!
Jut eszembe,képek az albumba!!
Az újabb tudományok:
Elsőként ami a fogmanókonmúlt,már kb 4 napja kibújt a jobb felső szemfogad.Eddig mindig kimaradt a leírásból a tyúk eszem miatt.Egy biztos,nem vagy átlagos gyerek!!Össze vissza bújnak a fogaid.
A másik,megtanultad,hol a szemed.VÉGRE!!Haladunk!!!Most már jöhet az orr,száj,fül stb...
Érdeklődsz és mutatod is rajtam,de ha vissza kérdezek akkor már abszolút nem arra figyelsz.
Bármit kérek,tedd ide,vidd be,hozd ki,mutasd meg Apának,stb.... Nagyon ügyesen megcsinálod,már ha van hozzá kedved.
Az iszi az ISSZ,és most már ügyesen az asztalra teszed,vagy odaadod Nekem vagy Apának,és nem eldobod ott ahol épp vagy.
Tegnap itt voltak Janikáék jól mulattatok megint és közben tanultál is egy új szót Tőle!Igen,mert Janika nem egész három hónappal fiatalabb nálad,de annyira szépen mondogatja és utánozza a szavakat,hogy mindig csodálom,és meg tudnám zabálni érte annyira édes!!
A szó a kukuccs ami nálad KUKU vagy KUKUKU.
Remélem,ha már egyszer Nekem nem,legalább Janikától sokat fogsz tanulni.
Hirtelen ennyi és mennem is kell,mert nagy napunk lesz ma!
Tudtad is,hogy jól ki kell pihenned magad mert egyszer voltál fent éjjel és egyszer 6-kor.
Tegnap este mondtam is,hogy 6-1/2 7-között szeretnék kelni.Csak Neked kell szólnom Életem,és mindig ébresztesz.Igaz ma megelőztelek.

6 megjegyzés:

Csanád, Csenge, Vali írta...

MI is kiiktattuk a vekkert, mióta gyerek van a háznál...
Édes az ügyéntézős kép - ugye milyen sokat ellesnek tőlünk?
Szorítunk, hogy sikerüljön a nagy "álom"! Bár a Csöppön látszik, hogy így is mindent (jó értelemben) megkap, különben nem lenne ilyen zabálnivaló! És milyen okos! Mi éppen ott tartunk a Csanával, hogy a mi szemünkte "szúrkálja ki" a mutatóujjával, ha szemet kérdezünk...

Pussz: Csanádék.

Kata és Tommy írta...

Teljesen megértjük, hogy most nem tudtok annyit a gép előtt ülni. Ez így van jól.
Milyen jó, hogy csak mutatod, hogy hol a szem, én igazándiból inkább kinyomom. Persze nem a sajátomat :-)
Nagyon csini vagy...még mindig:-)
Puszillak:Tommy

csai írta...

Hát az utóbbi időben Mi sem vagyunk ott a topon a naplózást illetően, de szerintem ez érthető, hiszen nyár van, általában jó idő, és azért a Csajok is több figyelmet igényelnem szerintem nem?

Hello Kitty írta...

Köszke a köszöntést nagyon jól esett!
Mi sem nagyon naplózunk ám de igyekszünk!
Gratula az új tudományokhoz!
Puszika Kitty

Rebeka és Annabella írta...

Kívánom, hogy minden vágyatok teljesüljön!
Egy már valóravált: ilyen gyönyörű gyermeketek van!

Hajni

Kati írta...

Persze, hogy mindenkinek a magáé ... viszont nagyon örülünk egymás sikereinek, szépségének is, és szerintünk ez nagyon jó dolog! :)
Reméljük, sikerül megvalósítanotok az említett "álmokat" :).

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.