2008. május 25., vasárnap

A mai napom megint

furán alakult.
Éjjel jól aludtam,csak 3-szor voltam fent és végig a kiságyban aludtam.
Reggel viszont korábban ébredtem mint szoktam,de Anya már nem volt mellettem.Mikor kiáltottam neki jött is értem.(Mint később kiderült az egyik bácsi akkor tájt ment motorral az utcába és mások is erre ébredtek,valószínűleg Te is.-Anya)
Aztán a szokásos öltözés,reggeli,és irány a bolt.

Vásárlás után haza jöttünk,Én játszottam,néha nyúztam Anyát,Ő meg próbált főzni.
De látta rajtam,hogy nincs minden rendben,mondta is,hogy sápadtnak lát,reméli nem beteg leszek.Aztán 3/4 10-kor kaptam cicit és el is aludtam rajta.
Fél órás mély szundítás után nagyon jókedvűen ébredtem,és már teljesen a régi voltam.
A de-öt további részében nem is kellett Anya nagyon ügyin eljátszottam egyedül.Még egy kicsit ki is mentünk,de aztán olyan meleg lett,hogy bejöttünk.

Korábban ebédeltem,de kellett is,mert nagyot lakmároztam.
Aztán egy kis játék megint majd szotyizás,mert erre is rákaptam.
Aztán felébredt Apa,birtokba vettem a terciámat és már tökéletes is volt minden.

Egyszer ugyan mondta Anya,hogy Ő elmegy aludni,menjek vele,be is mentem,de csak bohóckodtunk az ágyon.
Aztán Én meguntam,otthagytam Anyát ,kijöttem Apához.Megtaláltam a lábát,és tegnap Anya megmutatta hogyan kell csikizni.Ki is próbáltam.
Aztán vissza mentem Anyához de Ő meg tényleg szunyálni akart.Nem hagyhattam,jól megnéztem,de csukva volt a szeme,erre gyorsan neki is megcsikiztem a lábát.
Hát nem visongatott örömében.
Ott is hagytam és játszottam egy kicsit,majd vissza mentem megnézni,már megint nem mozdult.
Akkor már csak a hátát értem el,ott is megpiszkáltam.
Még mindig nem tágított,sőt bemászott az ágy közepére és be is takarózott.
Akkor fogtam a formáimat és elkezdtem a szájába dugdosni.
Felkelt.

Utána Tv-ztünk,epret szedtünk és ettünk,majd öltözés,és mentünk tankolni.
Odafele elaludtam de menet közben megtörtént amitől Anya is és Apa is félt mostanság.
Nekirepült egy id.....ta galamb a szélvédőnek.Reméljük belepusztult!!(Bocs de rettentően utálom őket.-Anya)A szélvédő egybe maradt.

A kútnál megébredtem.
Be kellett menni az Auchanba Papinak valamiért ami nem is volt,és mivel mi se akartunk venni semmit,ott jöttünk ki a biztonságiaknál.
Na szerintetek mi történt???
Hát persze,Én meg Anya becsipogtunk.
Visszamentünk persze,hogy semmi,még Anya azt is megmutatta,hogy zsebünk sincs,de már röhögött.
Nem ez volt az első eset,mint ahogy a csipogó ruhán felejtése sem,így Anya azt mondta a legközelebbi ilyennél,írni fog a vásárlók könyvébe valami szépet.

Hazafelé bementünk Mamiékhoz.
Fodrászkodás volt.Mami először Anya aztán az Én majd a Keri haját vágta le.
Aztán kimentünk a pipikhez összeszedni a tojást és jöttünk haza.
Hamar lefürödtünk,evés,játék,evés,játék,és most épp ecizem,míg Anya ír,de már álomország határán vagyok.
Jó éjt mindenkinek.

(A bejegyzés felénél,ide jöttél és addig hisztiztél míg fel nem álltam a gép elöl.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ dehogy bosszant,hogy nem bírsz meglenni nélkülem,és nem tudsz el lenni Apáddal.)

5 megjegyzés:

JucusMakeUp írta...

:DDD Bizonyára nagyon örült Neked Anya, amikor beletömködted a szájába a formáidat :D Észrevesszük ám az oldal kis frissítéseit, aranyos nagyon! :) Pusz: Cori és Judit

csai írta...

Köszönjük a gyógyító sorokat! Hatnak! :P Remélem nyűűűűgíííí ellen is :p Bár látom, Nálatok is rövid az a kldökzsinór ;) !
És most először kívánunk utolsóként :$ nagyon boldog hófordulót! :$

Kati írta...

Boldog hófordulót, édes Bius!

Anyáék pihenni merészelnek, miközben te nem akarsz? Felháborító! ;)))
A csikizésen kívül próbáld megnyomni anya szemét is, az tuti nyerő! :)

agika írta...

Nyugi,én sem szoktam békénhagyni anyát ha a gép előtt ül;))))

A csikizést még nem próbáltam,pedig apa talpa nagyon csikis:P

Puszi: Danci:)

csupella írta...

Jol megpiszkaltad anyukadat alvas kozben!!Ehhez en is nagyon ertek!!
Kiprobaltam az epret,de sem az uzleti,sem a hazi nem jott be.
Anya irigyli,hogy te megeszed.

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.