2008. május 24., szombat

A tegnap lemaradtak,és a de.-öttöm.

A képek:



Tök jól nézek ki ugye??
Klaus kihozta a napszemcsiét,és fel is adták rám.

A sapi a Patrik uncsikámé volt,és most már jó rám is.

Ez már reggel készült,miután felébredtem,Anya a kanapéra fektetett Tv-t nézni,míg ő össze szedte magát.


A de-öttöm egyébként majdnem a szokásos módon telt,amíg Anya főzött Én egyedül játszottam.Viszont 10-kor ecikéztem és ki is dőltem másfél órára.


Aztán ebéd,elég jól sikerült megint ennem.


Majd játék,közben Apa is felébredt és ismét birtokba vettem a szobát.

Segítettem rendet rakni is,amit Anya össze rakott Én szét.

Már mondta,hogy nem hiszi el,hogy tudok ekkora kupit csinálni fél perc alatt.Mert amerre megyek mindig valamit leveszek és lerakok.

Most így nézem Apával a Forma 1-et.

Este megint megyünk szurkolni Apáéknak.

HAJRÁ IPARTELEP!!

És amit Én(Anya) szerettem volna leírni Rólad :

Megint nagyon sok új dolgot tanultál,de már nem akarok "előre inni a medve bőrére",mert amint leírom,már abba is hagyod.

-Az állat hangok,már bővültek egy BÚÚÚ-val amit most már egész ügyesen így is mondasz.Egy baj van csak ezzel,hogy eddig minden állat vau-zott,most mindegyik kukorékol,így néha még a boci is kakast játszik.A többiről tudomást sem veszel,hiába is gyakorol-juk/-om minden nap.

-Többször veszel könyvet a kezedbe és nézegeted.Van is egy nagy kedvenc most,ez is az uncsiké volt,állatok vannak benne,boci,paci,cica,kutyus,coca,bari,pipi,és persze a kakas.Már a könyv is tudja,hogy hol kell kinyílnia.(kakas)Ma már másik könyvet is néztél,de mindig visszatértél a kakasoshoz.

-Ha öltözünk,akkor a cipő húzásnál már ülsz is le,mert ezt is megtanultad,hogy így húzzuk fel a cipellőt.

-A zoknit is és a cipőt is tudod,hová kell húzni.Még nekünk is segítesz.

- Amikor indulunk valahová,és Te már elkészültél mész az ajtóhoz,ki kell nyitni a belsőt,és indulsz egyedül a bejárati ajtóig.Ott eljátszol,megvársz minket,és várod,hogy nyissuk azt is.Majd rohansz a kapuhoz.Ha kocsival megyünk,akkor is először a kaput veszed célba,aztán,ha mondjuk,hogy kocsival megyünk és meglátod akkor spuri oda.Ott is rögtön az ajtóhoz mész ahol az ülésed van,kivéve,ha nyitva van a vezető oldali ajtó,mert akkor oda mászol be.

-Ha kérdem,hogy megyünk-e fürödni,vagy aludni,bólintasz és már veszed is az irányt,vagy épp jössz,hogy vihetlek.

-Fürcsi előtt újra bevezettük a bilizést mert ismét szívesen ráülsz.Eddig egy este maradt ki belőle a pisi.

-Ha cicizni akarsz,felhúzod a pólóm,ezt már csináltad, ha végeztél,lecuppansz róla,és lehúzod a pólóm.

-Ha valamit szeretnénk elvenni tőled,bármit mondhatunk,hozd ide,add oda,nem szabad,ezekre a füledet sem mozdítod.A KÉREM-re már hozod is nagy büszkén és oda is adod.

-Ha szólok,hogy eszünk gyere,jössz az etető székedhez,és kéretckedsz bele.

-Nagyon ügyesen labdázol,nem csak rúgod,de dobod is a labdát.

-Amit látsz,és csinálni kell,azt mindent nagyon ügyesen "leutánozol".Viszont a beszéddel nagyon gyatrán állsz.(Anita sokszor eszembe jutsz!!)

Azt hiszem egyenlőre ennyi.Remélem a következő ilyen bejegyzésnél már írhatom,hogy ennyi meg annyi új szót tanultál.

4 megjegyzés:

agika írta...

Nagyon vagány vagy a szemüvegben és a baseball sapkában;)

Hűűű mennyi epret ettél!!!!!:)))
A foltokkal nekünk is meggyűlik mindig a bajunk:(((

Nagyon ügyi dolgokat tudsz már csinálni-ezzel mi is így vagyunk,régebben mondtam hogy "apa"-most már régóta nem mondom....

Puszi: Danci:)

Névtelen írta...

Sziasztok csajok!

Nagyon okos és ügyes vagy Bius!!!
A cicizéskor is tündéri lehetsz, ahogy "kiszolgálod magad"!

Szép napot holnapra!

Hajni és Rebeka

Marietta írta...

Nagyon vagány vagy:) Mennyi epret ettél:-O Én még azt sajnos nem ehetem de jövőre bepótolom.:)
Puszi Milán és Marietta

csupella írta...

Nagyon ugyes vagy!!A beszed raer!!Fogod meg eleget hallani,hogy tedd mar takarekba a szadat!!:)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.