2008. május 28., szerda

15 hós oltás és a többi rémálom.

Már az éjszakám sem sikerült olyan jól,lehet,hogy sejtettem valamit?

Anya ébresztett fel reggel fél 8 után.Már ez nagyon rosszul esett,nem is akaródzott még öltözni sem.
Némi cicizés után autóba be,és irány a védő.
Nem voltak sokan,egy baba volt kint és egy bent.
Amikor kijött a kisfiú,már éreztem,hogy valami nem oké,mert Anya nem akart lerakni.

Itt át is veszem a szót!!(Anya)

A fiút Bencének hívják,és a klubból már ismerjük.
Az elsőn rád mászott ,lökdösni akarta.....stb.El is könyveltük,hogy egy durva kisgyerek és nem kell túl közel engedni hozzád.
A múlthetit ugye kihagytuk,de forródróton kaptuk a hírt,hogy ugyan ez a fiú úgy megharapott egy másik kisfiút Armandot a szeménél és a halántékánál,hogy a Védő néni vitte rögtön a rendelőbe és le kezelték,fertőtlenítették.
Pár nap múlva beszélt Apa a kisfiú Apukájával,nagyon csúnya gennyes lett Armand szeme.
Persze az eset után Bence Anyukája azzal takarózott,hogy csak szeretetből tesz ilyet.

Szóval ma amikor megláttam,hogy ők jönnek ki éreztem,hogy féltenem kell.
Épp fogtalak,de leakartál menni.Mivel Ő fent ült letettelek.Sajna Bence is lement és rögtön rád mászott.
Anyukája közben mesélte mi volt a múltkor.Én is és Ő is figyeltünk,nehogy baj történjen,és tényleg el is kezdett szeretgetni Téged Bence,úgy tűnt minden oké,de nem tágítottam mellőled.
Még ez sem volt elég,hogy meg ne történjen a baj.
Megharapott.
Anyukája is és persze Én is rögtön fejtettük le rólad.Nagyon megijedtél,és meglátszott a fog nyoma is.Mérges voltam és megfogadtam ezentúl messzire elkerüljük ezt a vadállat gyereket.
Ebből tanultam!!Nincs több kedvesség és megértés és együttérzés,meg bizalom.Csak TE vagy!!

Na szóval ez történt.
Ezek után még a tűt is belém bökték,de Anya szerint nagyon ügyes voltam mert csak addig sírtam míg tolták be az anyagot.
A súlyom is szuper lett 9,5kg vagyok és 78cm.Büszke volt Anya végre.

Aztán hazajöttünk,beálltunk az autóval,majd gyors mese Apának aki ki is akadt.Azt mondta,jobb ha nem is találkozik az Anyukával mert kifogja osztani.

Ettünk és jött a rumli amit Én nagyon élveztem.
Lesz egy új ülő garnitúránk amit vasárnap hozunk el.
De mivel Apa du-ánnos így nem lesz idő átpakolni.Nekiláttak ma.
Akkora rumlit csináltak,azt hittem sosem lesz rend.
Közben ettünk,és Én aludtam is egyet,Apa pedig elment melózni.
Mire felébredtem már csak a porszívózás volt vissza.

Utána evészet,és egy kicsit ki is mentünk,de meleg volt és bejöttünk.
Egy kis játék idebent,majd ismét kimentünk akkor már tűrhető idő volt.
Anya epret szedett,majd játszottunk kicsit együtt.
Aztán nekiállt füvet vágni,Én meg elfoglaltam magam,sároztam amit meg is kóstoltam.Majd játszottam a kagylómba,majd a hintába,és sétáltam,meg rohangáltam.
Mikor végeztünk bejöttünk,vacsi,fürcsi eci,játszi.
A rossz de-öt után egy egész jó napot zártam.

9 megjegyzés:

Sajtós Zoé írta...

Szia! Nekem is van most már itt blogom:http://zoecica.blogspot.com/

Hello Kitty írta...

Ne is hagyd magad ! Kerüljétek el a kis harapóst!
Nagyon szép kis medencéd van!
Nagyon szép a súlyod gratula!
Puzika Kitty

Névtelen írta...

Ó drágám annyira sajnállak:(
De tudod mit?Majd apukáddal együtt ellásuk annak a vadorzónak a baját:-Shisz én vagyok a Te hű lovagod:-)
Szép napod neked:-)
Pusza,picibence

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Hát nem szép a ksifiútól,hogy ezt tette veled!!De azért mégicsak egy jó napot tudhatsz magad mögött :) Biztosan nagyon klassz lesz az új ülőgarnitúrátok :)
Puszi

Kata és Tommy írta...

Ha ott lettem volna...
Hidd el...
Odaálltam volna közétek.
Könnyű egy csinos kislánnyal elbánni, de próbálna csak belémharapni!
Jaj. Majd elfelejtettem. Nem is tudná kinyitni akkorára a száját, hogy enyhén husos testembe belékostikáljon:-)
Remélem már nem fáj, de azért küldök rá puszit.
;-)Tommy

Marietta írta...

Jaj szegénykém ennyi kínzást egy napra. :-O :-O Az ilyen gyereket kerüld el messzire drága.
Nagyon klassz medencéd van:):)
Anya megírod nekünk ilyet melyik üzletben lehet venni? Nagyon praktikus hogy van napellenzője is.
Utólag is nagyon boldog hófordulót drága Bius. :)
Puszi Milán és Marietta

csai írta...

Anya nagyon jól írtad, csak Bius van, és senki és semmi más nem számít! Mint tudod, nekünk is van egy Bencénk, és bár nem harap, dúrva, és lökdösődős.
És képzeld el, a múltkor már én is majdnem megsajnáltam, mert a játszin már nem játszik vele senki... :s

csupella írta...

Nagyon ugyes voltal oltas ugyben!!
Sajnalom,hogy teged is megtamadott az a csunya fiu!!Vajon miert tesz ilyet?:o

Rebeka és Annabella írta...

Egyik nap a szomszéd kislány jól pofonvágta Rebekát. Szegénykém csak nézett ártatlanul, nem értette a helyzetet. Hogyan is érthette volna, hiszen Ő csak a puszit és a simogatást ismeri.

Sajnos a szülő hibája, hogy az ilyen Bence-félék így viselkednek.

Hajni és Rebeka

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.