2008. április 20., vasárnap

Vasárnap.

Csak röviden.


De-öt a Mamiéknál voltunk.Csak a Keri,Dóri,Patrik voltak otthon.
Elmentünk meglátogatni a Dédiket.A Kenderes dédiéknél megint nagyon hamar bemelegedtem,és jól eljátszottam.

Viszont a Csekó dédiéknél sajna eltört a mécses.
Mire bemelegedtem addigra Anya úgy döntött megyünk,mert alvás lesz.
Dédi nem örült.
De Anyának lett igaza nagyon hamar elaludtam.
Ébredés után ebédeltem,megjött Keri Apú meg egy Bácsi aki náluk dolgozik,Ők is ettek,és jókat vigyorogtam meg huncutkodtam nekik.
Aztán Ők vissza mentek dolgozni,Mamiék meg bejöttek a telekről.
Ők is ettek,majd egy kicsit dajkáltak is,és már mentek is vissza.
Mi még megvártuk Kerit míg végez,és vittük magunkal Őt meg a Manókat.(Pont útba esik Szölőhegy ha jövünk haza.)Kiraktuk Őket,és jöttünk Apához.
Nem tetszett,hogy be kellett jönni,de mivel Apa is indult ki,mi is kimentünk.
Az egész du-ánt kint töltöttük.
Mint látható a képen a kerítésen keresztül beszélgettem a szomszéd Néni unokáival.
És még nagyon sokmindent csináltam.
Aztán bejöttünk vacsizni,és mostmár maradunk is ittbent.
Az elöbb így néztem a Tv-t.

4 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Te aztán tudod, hogyan kell tévézni. De csodálkozom, hogy a távirányító nálatok az asztalon van és nem a kezedben? Tőlem állandóan elveszik. Gondolom, hogy nagyon jó kis napod volt, csodaszép volt hozzá az idő is. Bencéhez már írtam, hogy milyen nagyon "irigykedem", mert találkozott veletek. Milyen szerencsés egy fickó:-)
Képzeld! Engem bizony édesanya éjszaka is kínoz. Nem ad ennem cickót, csak ha már nagyon nagyon nagyon...
Így leamortizálódott reggelire délre és vacsira a finom nedű. Téged nem kínoznak ennyire Biusom?
Nagy puszit küldök:Tommy
(midwife1@freemail.hu - de igyekszem újra küldözgetni különböző aranyos dolgokat...csak az idő:-(....../Tommy édesanyja/

agika írta...

Látom Te is egész nap kint voltál-én is;)
Csak enni mentem be;)

Aranyos vagy a fotókon:)))

Puszi: Danci:)

Mia és Maja írta...

Mi is tegnap rengeteget voltunk kint,mert jó volt végre kint játszani.:)
Mára is gyönyörű napot kivánunk Nektek!:)

pusziiii!!!

csai írta...

Nálunk is megesik, hogy a Dédikének nem tetszik valami, de hamar vigasztalódik, hiszen én vigyasztalom ;)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.