2008. április 18., péntek

Jó ídő.

Végre Anyának is volt egy jó éjszakája.
Egyszer keltem csak fel.De azért kiharcoltam,hogy mellette aludhassak.
Reggel 7-kor keltem.Jutott idő játékra is,majd evés öltözés,és mentünk a faluba Mondókás foglalkozásra.
Már ott voltak Janikáék és Iviék is.Aztán jöttek Áronék és még két kisebb baba.
Nagyon jókat csináltunk.Volt amit nagyon élveztem,és jókat rötyögtem.De volt olyan is amit untam,és akkor inkább mentem játszani.Ivivel megtaláltuk a babákat,és hurcoltuk őket.
Hamar vége lett,és 11-re már itthon is voltunk.
Egyből ki is dőltem.
45 perc alvás után jókedvűen ébredtem.Ebédeltem,majd ismét öltözés,és áttmenetünk boltba,majd kint az udvaron,jöttem mentem,hintáztam,füvet nyírtam.
Aztán felébredt Apa és bejöttünk hozzá.
Egy kis játék,és ismét öltözés.Mentünk Fehérvárra Auchanba.
Kaptam kagyló formájú homokozót,egy kis asztalt,és egy kalapot is.
A homokozóért mentünk,de nekem megint jó vásár volt.

Hazafelé meg bohóckodtunk Apával.Ő volt a sofőr,én meg mellette ültem.
Amikor tapsoltam Ő is tapsolt,aztán Én,majd Ő...........és ezt hazáig játszottunk,és nagyokat nevettem.
Hazaérve kipakoltunk,ettünk,és jöhetett a móka.Sokat játszottunk Anyával,birkóztunk a nagy ágyon a babával.Mert ugye most már az itthoni babát is viszem magammal.
Aztán jött egy pót vacsi,amit most már egyedül eszek,csak úgy mint a reggelit is.
Most épp reklám van,de hamarosan fürcsi.
A mai ügyeskedéseid: (Anya)
Bár ez tegnap este történt.
Fürdésnél belenyúltál a tusfűrdőbe,és mondtam,hogy akkor most már mosd meg vele a pocakod.
Mint aki világ életébe ezt csinálta,nekiálltál mosni.
Régebben persze gyakoroltuk,de ez sem érdekelt túlságosan.
A másik reggel a hajadba tettem a csatot,és megnézted a tükörbe is.
Amikor indultunk kivettem mert a sapi úgyis kikapta volna.
Letettem az asztalra,Te felvetted,és már raktad is a fejecskédhez.
Amikor megjöttünk a vásárlásból,Apa berakta az előszobába a szatyrokat,Én meg kimentem,hogy behozzam őket.
Jöttél utánam,és a kezedbe adtam egy szatyrot,a kalapod,meg két újság volt benne.Mondtam,hogy segíts nekem és hozd be.Megtetted.

1 megjegyzés:

agika írta...

Sok szép dolgot kaptál!!!!;)
Nekem is ilyen asztalom van,csak piros a színe;)

Ügyesen segítesz anyáéknak;)

Puszi: Danci :)

Egyik kedvencünk.

"Felsírtál, s könnycsepp hullt mennyből a földre,
a hónapok csendjét kis lényed megtörte.
Mamád, ki méhében néked otthont adott,
az élettől egy csodaszép kisleányt kapott.
Mint legdrágább kincsét, magához ölelt,
elfáradt, de ily szép terhet még nem viselt.
Testével érezte, ahogy kis szíved dobban,
s annyira szeretett, hogy nem lehet jobban.
Hálás tekintetét az égnek felemelte,
s legszebb gondolatit mind feléd terelte.
Arcod köré fonta két puha tenyerét,
s néked adta keble mind összes kenyerét.
Sötét volt, csak a békés csend figyelt,
s léted minden kérdésre megfelelt.
Egyszerre lélegzett most anya és lánya,
s érezte, élte már nem volt hiába. "

Még egy kedvenc.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem botlottam meg játékokban
vagy felejtettem el egy altatódal szavait.
Nem aggódtam azon, hogy
a növényeim vajon mérgezőek-e.
Soha nem gondolkodtam védőoltásokon.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem hánytak rám.
Kakiltak rám.
Ettek le.
Pisiltek rám.
Teljes kontrollom volt az elmém felett
és a gondolataim felett.
Egész éjjel aludtam.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem fogtam le egy ordító gyereket,
hogy az orvosok meg tudják vizsgálni.
Vagy beadják az oltásokat.
Soha nem néztem könnyes szemekbe és sírtam.
Soha nem váltam tündöklően boldoggá egy egyszerű
vigyor felett.
Soha nem ültem késő éjszaka,
hogy nézzek egy alvó babát.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem tartottam egy alvó babát csak azért, mert
Nem akartam letenni.
Soha nem éreztem, ahogy a szívem millió darabokra törik,
mikor nem tudtam a fájdalmat megállítani.
Soha nem tudtam, hogy valami annyira pici
olyannyira befolyásolni tudja az életem.
Soha nem tudtam, hogy valakit ennyire tudnék
szeretni.
Soha nem tudtam, hogy ennyire imádnék anyának lenni.

Mielőtt Anya voltam,
Nem ismertem az érzést,
milyen a szívemnek a testemen kívül járnia.
Nem tudtam, mennyire különleges érzés lehet
etetni egy éhes babát.
Nem ismertem azt a kötődést
anya és gyermeke között.
Nem tudtam, hogy valami annyira pici
annyira fontossá és boldoggá tudna tenni.

Mielőtt Anya voltam,
Soha nem keltem fel az éjszaka közepén
minden 10 percben, hogy megbizonyosodjam, minden rendben.
Soha nem ismertem azt a melegséget,
az örömöt,
a szeretetet,
a szívfájdalmat,
a csodálkozást
vagy a sikerét, milyen Anyának lenni.

Nem tudtam, hogy képes vagyok annyi mindent érezni,
mielőtt Anya voltam.